Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to nasz 4 pobyt w hotelu Hvar. Od wielu lat korzystamy z pośrednictwa Rainbow dla wygody i pewności. Nie jesteśmy gośćmi, którzy chodzą na wszystkie posiłki, zajmują miejsca przy hotelowym basenie i korzystają z baru all inclusive ile fabryka dała 😉. Chodzimy swoimi ścieżkami. Hotel traktujemy jako bazę noclegową , która przy okazji zapewnia posiłki. Jelsa jest doskonałą bazą wypadową do eksplorowania całej Wyspy Hvar , ale też wyspy Brač. Okoliczności przyrody są przepiękne. Co tu dużo mówić - cudowne, niezapomniane. Hotel Hvar zawsze spełniał nasze niezbyt wygórowane wymagania. Tym razem jednak jesteśmy bardzo zawiedzeni jakością serwowanych posiłków. Jedzenie było strasznie monotonne. Często wykorzystuje się pozostałości z poprzednich posiłków jako bazę do innych dań, miesza się różne dania, nieraz podaje się potrawy z poprzedniego dnia. To jedzenie było po prostu często nieświeże i niesmaczne. Taką sytuację obserwujemy od ogłoszenia pandemii. Wcześniej jedzenie było pyszne i urozmaicone. Były organizowane wieczory dalmatyńskie z regionalną kuchnią i muzyką na żywo . To były uczty dla podniebienia i zmysłów. Ale te czasy już minęły. Wyposażenie pokoi z ubiegłego wieku, ale jest czysto. Obsługa też bardzo uczynna i miła. Niestety jakość wyżywienia zdecydowała o tym, że oceniamy stosunek jakości do ceny jako nieadekwatny. Cena jest naszym zdaniem wygórowana. Wcześniej nie mieliśmy zastrzeżeń.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wakacje fajne, lecz co do samego biura duże zastrzeżenia: przede wszystkim w salonie w Elblągu Panie pracujące tam nie wiedzą dokładnie co sprzedają. Chciałem wykupić wakacje z dobrym hotelem 4-5 gwiazdkowym z all inclusive, po wyszukiwaniu pani informowała mnie że tylko all inclusive light czyli posiłki i do tego piwo, wino i inne regionalne alkohole, my stwierdziliśmy żeby w takim razie Pani obniżyła standard hotelu, ale all inclusive ma być bogatszy. Znalazła Pani właśnie Hotel Hvar gdzie oferta all inclusive była dla nas wystarczająca, ale pokoje bez klimatyzacji więc i tak to zaakceptowaliśmy. Zaceło się fatalnie zepsuty samolot i 10 godzin czekania na lotnisku w Gdańsku, po dojechaniu tam jakie wielkie zaskoczenie nas ogarneło że do picia jest tylko piwo, wino i jakiś marny regionalny alkochol tak jak w innych ofertach ALL INCLUSIVE light, a nadmieniam że chcieliśmy bogatszą wersje. Zostało nam zprzedane nie to za co zapłaciliśmy a do tego w 40 stopniowym upale meczylismy sie w pokoju bez klimatyzacji, gdzie mogliśmy wziąc inny hotel z klimą i ofertą all inclusive light i by było to samo tylko że mielibyśmy klimatyzowane pokoje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciężko ocenić sam hotel, ponieważ na moją opinię wpływa całość, a jest to ważne jeśli myślisz, że Chorwacja jest blisko więc szybko się tam znajdziesz. Niestety nic bardziej mylnego. Sama wyspa jest piękna i urokliwa, warto ją objechać samochodem, kładem czy rowerami, które można wypożyczyć praktycznie wszędzie. Problemem jest transport na wyspę, który trwa 2h i wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, iż prom pływa co ok 5h :( Wylecieliśmy z Warszawy o 13:00, na lotnisku musieliśmy być o 11:00, do Chorwacji 1,5h więc szybko, później 40 minut autobusem do lotniska i tam czekaliśmy sporo... W hotelu byliśmy przed północą - czyli 13 godzin w podróży. Biuro powinno o tym informować lub pomyśleć o innych godzinach przylotu. Sam hotel typowe 3 gwiazdki, bez rewelacji ale fajny. Obsługa bardzo pomocna, wszyscy uprzejmi i mili. Jedzenie pyszne, bardzo europejskie, może jedynie śniadania mało zróżnicowane jednak nadal wszystko było pyszne. 2 baseny ze słoną wodą kryty i otwarty. Zejście do morza blisko hotelu, plaże kamieniste ale woda idealnie czysta. Jedynym minusem był brak klimatyzacji, która latem jest tam obowiązkowa. Podsumowując ocena 3/6 jest za całość, jedynym minusem w hotelu był brak klimatyzacji, reszta jak na 3* była bardzo dobra.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jelsa to wspaniałe miejsce dla miłośników chorwackich klimatów. Uroczy port jachtowy w zasiegu spaceru zachwyca. W hotelu HVAR byliśmy piąty raz. Niewiele sie tam zmienia. Po latach pojawiły się telewizory z płaskim ekranem i klimatyzacja w pokojach ( nie korzystaliśmy, nie było potrzeby). Jedzenie jak zawsze dobre. Bar bez zmian. Zdecydowanie pogarsza się stan czystości w hotelu. W restauracji brudne stoły, nie wycierane po każdym użytkowniku. Podkładki pod talerze to siedlisko resztek jedzenia po poprzednikach. na krzesłach również resztki jedzenia. W barze brudne stoliki. Sprzątanie pokoju (319) polega na zamiataniu podłogi, wyniesieniu śmieci i wymianie często dziurawych i pamiętających lepsze czasy ręczników. Nie pościelone łóżko, miejscami dziurawa pościel, nie zmieniona przez dwa tygodnie pobytu. Do tego wszystkiego zawsze w czerwcu wrzeszcząca po nocach chorwacka młodzież skutecznie utrudniająca wypoczynek. Interwencje zrówno u rezydenta jak i obsługi hotelu nie dają żadnych rezultatów. Poza tym bardzo męcząca podróż tam i spowrotem. Głównie z tytułu tego, że godziny lotów nie współgrają z godzinami promów na wyspę, ale również nie najlepszej organizacji ze strony Biura Rainbow.