Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.7/6
(162 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
5.6
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Transport
5.5
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Czarnogóra bez pośpiechu. Do łazienki poprzez balkon czyli hotel Montenegro ***

    Wioletta 16.07.2022

    Warto zwiedzać. Zawsze jedziemy z RT, tym razem byliśmy zakwaterowani w jednym hotelu. Ma to oczywiście swoje plusy , ale również minusy.. inny hotel inne zwyczaje tam panująe... Ocena 5/6 za niedogodnośći hotelowe braki ubikacji , czy braki kilmatyzacji a restauracji.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Super wycieczka

    Radek, Maria 03.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wycieczka super zorganizowana. Pani Karolina bardzo fajnie opowiadała o historii, teraźniejszości i zwyczajach Czarnogóry. Wada: długie kolejki w hotelu Montenegro przed śniadaniem i kolacjami. Słaba organizacja w tym zakresie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pierwszy wyjazd po pandemii

    Sławomir, Poznań 22.06.2021

    Przekraczanie granic bez problemu. Przy codziennym wyjeździe na planowane lub fakultatywne wycieczki nie było czasu na nudę. Gdyby był to pobyt byłoby chyba trochę nudno. Miejscowość Canj jest mała, a plaża kamienista. Dojechać do innych miejscowości jest możliwy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Urok bałkańskiego kociołka

    Krystyna, Poznań 03.07.2022

    Bardzo udana wycieczka pod każdym względem. Ciekawy program i wspaniała, niezwykle kompetentna pilotka pani Asia. Zastrzeżenia dotycza tylko hotelu, w którym obowiązywała zasada nie przemęczać się. Sprzątanie w 4* Montenegro umowne, sejf nieczynny, wyżywienie dobre ale monotonne. Przez pierwsze dni długie kolejki w jedynej dla kilku obiektów stołówki, bo trudno ją nazwać restauracją.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem