Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(429 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia o pobycie w Montenegro

    Danuta , Białystok 27.07.2021

    Jesteśmy bardzo zadowolone z pobytu. Hotel po remoncie . Wyposażenie pokoi wystarczające na krótkotrwałe pobyty.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Wakacje w Czarnogórze

    M&Z 20.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Czarnogóra, piękny jeszcze tani kraj. Ludzie typowi południowcy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Czarnogóra bez pośpiechu 04-11.06.24

    Marek, - 16.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Czarnogóra to piękny i bardzo urozmaicony przyrodniczo kraj. Pani Joanna, nasza przewodniczka i opiekunka świetnie wypełniała swoje obowiązki. Z dużą wiedzą o Bałkanach, przekazywala ją nam, wypełniając czas w autokarze. Szczególne słowa wdzięczności kierujemy, dziękując p.Joasi za wszelką pomoc w sytuacji gdy mój mąż uległ drobnemu wypadkowi i wymagał pomocy medycznej. Towarzyszyła nam do lekarza w Barze i w powrocie do hotelu. Mimo tego przykrego incydentu z zadowoleniem wspominamy tydzień w Czarnogórze Ewa

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Może być

    Jan, Gdańsk 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Z żoną i dwu letnim synkiem odwiedziliśmy hotel we wrześniu. Spędziliśmy tam 2 tygodnie. Na moja opinia w nie małym stopniu, ma też sam kraj. Nie nalży tu oczekiwać europejskich standardów czy miłej obsługi, ciężko znaleźć kogoś kto mówiłby w miare dobrze po angielsku - ale prawie zawsze można się "dogadać" po polsku i zrozumieć co mówią po serbsku. W drugiej połowie naszego pobytu skończył się sezon i Canj stało się miastem widmo - nie było nawet gdzie kupić owoców. Hotel składa się z kilku budynków z czego jeden jest całkowicie nowy i spełnia standardy europejskie (wszystkie pokoje z widokiem na morze), kolejny położony najbardziej z tyłu posiada wyremontowane pokoje na 2,3 i 4 pięterze (3 i 4 piętro mają widok na morze). Z informacji od rezydenta klienci Rainbow powinni byc kwaterowani tylko w wyremontowanych pokojach. Tutaj UWAGA! poniewaz na naszym turnusie jedna pare zakwaterowano w apartamencie nieopodal hotelu, ktory nie spelnial absolutnie zadnych standardow - nastepnego dnia zostali przeniesieni - ale juz jedna noc i kawalek dnia zmarnowane - wiec lepiej reagowac od razu po zobaczeniu pokoju. Jedzenie w hotelu pozostawia wiele do zyczenia - przede wszystkim nigdy nie bylo gorące a czasami jedynie ciepłe. Menu jest dość monotonne i mało zróżnicowane - jakość produktów w szczególności pieczywa jest bardzo niska - ale to sie chyba tyczy całego kraju (pod koniec udało nam sie kupić chleb razowy i śniadania smakowały zupełnie inaczej ;-) ) Przed wyjazdem za oferowaną cenę oczekiwaliśmy podrzędnego hotelu z podrzędnym jedzeniem. Spełniło się hotel: podrzędny+, jedzenie: podrzędne-

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjazd Czarnogóra bez pośpiechu - Canj - Montenegro

    ALEKSANDER, GDANSK 27.08.2019

    Rainbow (za pośrednictwem "portalu wakacje.pl" reklamuje wyjazd "Czarnogóra bez pośpiechu" jako imprezę 7x7 (7 dni zwiedzania i 7 dni wypoczynku) z wyżywieniem HB+, przelotem samolotem i transferem z lotniska i podaje określoną cenę z tę usługę. Czytając taką zapowiedź rozumie się, że w tej cenie jest 7dni objazdu obligatoryjnego (wycieczek) i 7 dni wypoczynku (w hotelu). W opisie oferty w części "Świadczenia" zawarta jest informacja (pisana małym drukiem) o wycieczkach fakultatywnych - lokalnych (czyli nieobowiązkowych) z podanymi ich cenami. To z kolei rozumie się to w ten sposób, że są to wycieczki oferowane poza programem 7 dni objazdu, i że są one do wykorzystania w czasie wypoczynku lub nie wg uznania klienta i dodatkowo płatne. W praktyce okazuje się, że: 7 dni objazdu obligatoryjnie wypełnione są w ilości 4 dni (pierwsze) wycieczkami z listy wycieczek fakultatywnych i za to trzeba dodatkowo i obligatoryjnie zapłacić dodatkowo na miejscu 105 EUR/os. Następnie na dwa kolejne dni objazdu można, ale nie jest już to obligiem, wykupić następne dwie wycieczki fakultatywne. Sumując (w zależności od wybranej opcji) wychodzi 4 lub 6 dni wycieczkowych (objazdu). Na 7 dzień objazdu nie było już żadnej propozycji i był to już "dodatkowy" dzień wypoczynkowy. Podsumowując: impreza 7x7 okazała 4 lub 6 x 7, a za objazd trzeba było dopłacić od 105 -do ok. 200 EUR/os. Czy tak powinno być? Czy nie jest to nabieranie klientów? Czy takie reklamowanie i opisywanie imprezy jest ze strony Rainbow uczciwe? Oceniając całość imprezy: miejscowość Canj to dziura, ale to nam odpowiadało i nie było to zaskoczeniem. Jakość wycieczek, pilotów i przewodników - OK. Jakość transportu podczas wycieczek: pierwsze 4 dni - autobus OK, kierowca SUPER !!!, następne 2 dni już znacznie gorzej (autobusy i kierowcy). Hotel - pokój standard, z loggią z widokiem na morze - OK. Wyposażenie pokoju: foteliki w loggii rozpadające się, grożące upadkiem na podłogę, niesprawny telewizor. Te niedogodności usunięto dopiero po 3 dniach od zgłoszenia i dopiero po prośbie o interwencję zgłoszoną do opiekuna z ramienia portalu " wakacje.pl". Pozostałe wyposażenie OK i wystarczające nam. Wyżywienie: w ilości i różnorodności satysfakcjonującej; smak - taki sobie; notoryczne braki w ciągłości dostępu w asortymencie serwowanych owoców (arbuz, melon) i ciast. Kto chciał z nich skorzystać musiał szybko je pobrać, bo starczało na krótki czas, albo zmuszony był czekać cierpliwie na następną "dostawę", która miewała miejsce po bardzo długim czasie, a czasami jej już nie było. W naszej ocenie (ja i żona) czas dostępności obiadokolacji wyznaczony na od 19:00 był zbyt późny. Wskazane by było od 18:00, zwłaszcza w okresie pobytowym imprezy. Dokuczliwe były też występujące długie kolejki do stanowiska z jedzeniem obiadokolacji. Brak drugiego dystrybutora herbaty, kawy, gorącego mleka. Było to powodem występowania niepotrzebnych kolejek. Wyjazd był w dniach 25.07 - 08.08.2019 r.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel Montenegro

    BARBARA, WOŁOMIN 09.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    W hotelu brak sprzątania w pokoju, na balkonie ,i zmiany pościeli .Dokładany tylko papier toaletowy . Telewizor nie działał,i nikt go nie mógł uruchomić z recepcji .Jedzenie było dobre ,zwłaszcza kapusta surowa zakwaszania super 👍 Wycieczki fakultatywne były dobrze zorganizowane Tour Montenegro i kaniony 👍

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Sierpień 2021r

    Ciumas z żoną i córką 14.01.2022

    Generalnie miejscowość przypomina wczesne Mielno i zabudową i klimatem. Przez tydzień nie mieliśmy ciepłej wody, wykąpaliśmy się dopiero dzień dzień przed wyjazdem w innym pokoju. Problem był zgłaszany ale do ostatniego dnia nie udało się usunąć usterki. Niewielki wybór jedzenia, które czasem ciężko było zjeść, więc pozostały knajpy, które ofertę miały na średnim poziomie. Polecam niepozorną knajpkę na końcu linii brzegowej na prawo choć okolica po drodze nie zachęca. Ceny dość wysokie. Polecam wybrać się komunikacją do Starego Baru - ostatni przystanek na trasie(bilet około 3 euro). Piękna stara klimatyczna zabudowa, pyszne jedzenie. Koła w autobusie nie powinny poodpadać (zabierający na stopa w podobnej cenie często są nietrzeźwi). BAR przeważa nowoczesną zabudową. Na plaży często brakuje miejsc - pomimo że cena za leżak od 5 euro, a na kocyku nie poleżysz bo cię wygonią. Po zmroku turyści na plaży nie są mile widziani i są przeganiani, więc pozostaje spacer po "MIELNIE" w zgiełku szczękających elektronicznych piesków i nagabujących sprzedawców. Wycieczka widokowa Zatoka Kotorska + stara stolica Czarnogóry + suszarnia - polecam. W tym hotelu lepiej wybrać wariant 4 gwiazdkowy, ale na miejscu nie ma możliwości zmiany standardu hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wakacje w Montenegro

    ANNA 21.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    hotel montenegro Canj

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Montenegro

    Izabela, Szczecin 07.08.2022

    Na wstępnie proszę się nie sugerować zdjeciem reklamujacym hotel( foto z basenem z lezakami w paski i duzą przestrzenią.) Nie ma to zbyt wiele z rzeczywistoscią. A wracajac do meritum Spedziłam tydzień w Montenegro 4*, poprosilam o pokoj z widokiem na morze i dostalam taki ! Mieszkalam na ostatnim piętrze z pieknym widokiem, pokoj był czysty i duzy. Łazienka czysta z prysznicem i suszarką do wlosów. Minusem ,co jakis czas pojawial się dziwny zapach. Poza tym ok. Sprzątanie codziennie z wymianą ręczników na życzenie. Duzym plusem byl taras/duzy balkon z kompletem wypoczynkowym 2 krzesla i stolik. Jedzenie typowe hotelowe , bez szalu ale dla mnie ok. Największym minusem byla obsluga w części gastronomicznej. Mialam wrazenie, ze caly czas jestem obserwowana i oceniana co i ile biorę jedzenia. Kazdy byl podejrzany jak tylko podchodzil 2x do bufetu. To jest zdecydowanie do poprawy. Zdarzylo mi sie nawet byc wyproszoną a raczej wyrzucona z sali bo zbyt dlugo wg. Kierownika sali jadlam ze znajomymi. Basen dość mały ale niezbyt oblegany, takze mozna się śmiało kopać. Plaża bardzo blisko, dosć brudna, kamienista, ale woda czysta i ciepła. Sama miejscowość bardzo nala, nieciekawa. Na pewno nie dla ludzi lubiacy życie nocne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    88

    Fajnie,choć szału nie ma😀

    Elżbieta, Płock 05.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    My trafiliśmy całkiem dobrze, ale dlatego,że dostaliśmy pokoje w nowej części budynku.Choć zamówionego widoku na morze w jednym pokoju nie było.Czujemy się też lekko oszukani, bo bynajmniej nie są to pokoje przedstawiane w ofercie.Ale inni z naszego turnusu mieli gorzej(a to grzyb na ścianie, a to przeciekająca rura w łazience)po dwóch przeprowadzkach na ostatnie dwa dni dostali wreszcie przyzwoity pokój.Miejscowość mała, malutka zatoka,ok.kilometra,spacerować za bardzo nie ma gdzie, i tego brakowło nam najbardziej. Plaża kamienista, co nie jest wadą, ale czarnogórcy wyraźnie uznali środek września za koniec sezonu,bo leżaki i parasole zostały sprzątnięte ,a ostatni dzień pobytu na plaży mieliśmy uatrakcyjniony pracą koparki, która wyciągała pale od parasoli z ziemi. Stołówka rodem z PRL-u(niech nikogo nie zmyli zdjęcie restauracji w ofercie) ale jedzenie nie najgorsze, spory wybór dań, my nie narzekaliśmy. Sporo jeździlśmy, na własną rękę, byliśmy w Barze, Budvie,Sutomore. Komunikacja,jeśli uzbroić się w cierpliwość, bo żadne rozkłady nie rządzą,tania i do ogarnięcia.Generalnie ładny kraj, ale dobre kilkadziesiąt lat do tyłu, klimaty rodem z lat siedemdziesiątych, chociaż nie wszędzie, tam gdzie pieniądze i bogatsi turyści,trochę lepiej.Króluje brud i niechlujstwo. Podsumowując byliśmy nawet zadowoleni,bo po prostu tego się spodziewaliśmy.Jeśli chodzi o opinię hotelu,to radzę nie kierować się opisem i zdjęciami z oferty,bo tego nie dostaniecie😛

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem