Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(395 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
3.9
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Czarnogóra bez pośpiechu.

    Dorota, Kielce 23.07.2019

    Kraj bardzo ciekawy, Oferuje góry, morze, jeziora, rzeki. Pilot wycieczki rewaluacyjny, lokalni przewodnicy również, choć zdarzały się przypadki, że zwiedzany obiekt omówiony był zbyt lakonicznie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Czarnogóra bez pospiechu

    Maria, Poznań 02.08.2021

    Hotel bardzo dobrze usytuowany ( prawie nad morzem). Jednak nie wszystkie sprzęty działały ( np. suszarka). Zdarzało się , że przez krótką chwilę nie było wody. W pierwszym dniu pokój nie był do końca posprzątany.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jeżeli się trafi nowy budynek...

    Przemysław, Toruń 29.09.2019

    Podróżowaliśmy z rocznym dzieckiem i prawdopodobnie dlatego otrzymaliśmy pokój w nowym budynku Montenegro 2.Budynek nowy z dużym i przestronnym pokojem. Większość osób meldowanych jest w willi alexandrze,gdzie warunki są dużo gorsze.Basen dodatkowo płatny.Bardzo fajny menedżer hotelu jak i rezydentka. Śniadania przeciętne (ciągle to samo i wybór nie powala),obiadokolacje dużo lepsze (duży wybór i zmiany w menu).Podróżując z dziećmi wybierz inny hotel i miejscowość.W hotelu nie ma absolutnie nic dla dzieci(ewentualnie basen za 5 eur),ale także w całej miejscowości!!!nie ma żadnego placu zabaw.Miejscowość beznadziejna(mała, zaśmiecona i słabą komunikacją z miejscowościami na północ kraju,plaża jest ok i blisko).Zdecydowanie lepiej wybrać hotel w Budwie lub bliskiej okolicy.Ludzie z Rainbowa na duży plus,zwłaszcza Maciek na rejsie po zatoce kotorskiej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Canji Hotel Montenegro***

    Magdalena 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd niskobudżetowy, więc dużo nie wymagaliśmy. Hotel bardzo blisko plaży, basen malutki, ale ładny i czysty, zaraz obok restauracja,w której niestety codziennie polscy urlopowicze puszczali bardzo głośno muzykę (o 23 cichli, więc cało się przeżyć, ale dzieci miałyby problem z zaśnięciem. Hotel wymaga remontu: pod prysznicem grzyb, drzwi ledwo sie przesuwały, nie działała kuchenka elektryczna, lodówka zamrażała mimo ustawienia na min. Jak przyjechaliśmy było w miarę czysto, widać że było sprzątane, ale na ręcznikach znajdowały sie włosy sprzątaczki, zasłony były poplamione. Jedzenie średnie, ale dało się najeść Canj małe i ciche, dojeżdża stamtąd bus do Baru.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    wycieczka objazdowa

    RYSZARD, BYDGOSZCZ 13.07.2022

    Bardzo polecam wycieczkę Czrnogóra bez pośpiechu lecz nie polecam hotelu a tym bardziej wyżywienia i formuły zawartej PLUS

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Opinia o hotelu Montenegro i miejscowości Cajn

    Urszula , Wrocław 04.10.2022

    Cajn dopiero zaczyna być miejscowością wakacyjną ,brak mu atrakcyjnego zaplecza turystycznego /deptaki, przytulne lokaliki , ciekawe obiekty/. Hotel także nie zapewnia dodatkowych atrakcji ,chociazby o walorach folklorystycznych. Dziwią też godziny dostepności basenu oraz plaży - do godz.18.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel średni - jedynie jako podstawowa baza wypadowa

    Beata 10.09.2024

    Polecam wycieczkę do Czarnogóry, ale rekomenduję wybór innego hotelu niż Montenegro. Jest to hotel, który może służyć za bazę wypadową jednak sama miejscowość Canj jest bardzo nieciekawa, a podróżowanie z niej środkami transportu publicznego nie jest proste. Położenie: krótki transfer z lotniska (ok. 50 min.) co jest dużym plusem. Obok hotelu przystanek autobusowy, z którego można wybrać się do Sutomore (możliwe dalsze przesiadki np. do Kotoru) lub Baru. Sama miejscowość Canj, to chyba najgorsze miejsce na wybrzeżu. Canj to de facto jedna ulica ze straganami, w miejscowości niewiele się dzieje. Plaża: właściwie cała plaża jest podzielona na prywatne sektory z płatnymi leżakami (Bardzo drogie, od 15 EUR wzwyż). Jedyny publiczny fragment jest bardzo zatłoczony, ludzie siedzą sobie na głowie, w okolicy wszyscy palą papierosy, a sama plaża jest bardzo brudna. Nie polecam. Warto wziąć auto i jeździć na plaże w inne miejsca. Wyżywienie: Godziny w jakich serwowane są posiłki są bardzo krótkie przez co tworzą się ogromne kolejki do restauracji (czas oczekiwania wynosił nawet około 40 min). Dodatkowo, niestety podczas naszego pobytu goście hotelowi z budynków 3* i 4* zostali skumulowani w jednej restauracji, przez co kolejki były jeszcze dłuższe, a jedzenie zimne. Niektóre dania jak np. frytki były serwowane tylko przez krótki moment i nie wystarczył dla wszystkich gości - kto nie zdążył dostawał ciapowate puree. Śniadania - monotonne, mało zróżnicowane. Głównie kiepskiej jakości wędliny, kiełbaski, parówki, jajecznica/omlet/sadzone. Bardzo mało warzyw i owoców. Obiadokolacje to również samo mięso, makaron, zupa - można się najeść, ale nie jest to nic specjalnego. Przedział godzinowy pomiędzy posiłkami jest bardzo duży, dlatego stołowanie się na mieście nikogo nie ominie ;) (śniadania 7-9, obiadokolacja dopiero 19-21). Nie należy pić wody z kranu. Pokój w części 4*: bardzo duży i przestronny, nowocześnie urządzony. Minusem jest brzydki zapach z kanalizacji i brak wody na wyższych kondygnacjach "w godzinach szczytu". Mieliśmy pokój na 7 piętrze od strony morza - całkiem ładny widok :) Hotel i obsługa: kelnerzy, barmani - niemili, aroganccy. Recepcja i panie sprzątające - miłe i w miarę pomocne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Odpoczynek małżeństwa 17-24 sierpnia 2017

    Tetiana Perylo 26.08.2017

    Odpoczynek w tym hotelu był przyjemny dzięki RAINBOW: przy hotelu cały czas dostępny jest czlowiek, który mówi w języku polskim, zorganizowane posiłki osobnie dla klijentów biura, więc nie ma potrzeby czekać w kolejce, wszystkie wycieczki oraz transfery zorganizowane bardzo punktualnie. Jesteśmy bardzo wdzięczne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel na bardzo krótki pobyt

    Piotr, Łódź 20.07.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel bardzo czysty- głownie dla tego ze dopiero oddany do użytku. Brak aneksu kuchennego, jakichkolwiek naczyń. Złe wykończenia w maleńkiej łazience- w konsekwencji wyczuwalny zapach szamba. Duzy plus dla nowej , bardzo dobrej , sterowanej pilotem klimatyzacji. Stołówka przypominająca raczej dawny PRL, wyżywienie bardzo skromne, mało urozmaicone, ale bardzo smaczne, na pewno nikt nie chodzi głodny. Bardzo życzliwy personel, starający sie rozwiązywać wszelkie problemy. Na pomoc rezydenta raczej bym nie liczył. Polecam wycieczke do Albani z przewodnikiem Filipem . Profesjonalny, dowcipny, stara sie żeby każdy był zadowolony. Cudowna plaza blisko hotelu. Warto skusić sie na rejs po wybrzeżu statkiem lokalnym, bilety można kupić w recepcji Montenegro. Ogólnie bardzo przyjemnie , ale bardzo skromnie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Montenegro cztery gwiazdki niestety

    Małgorzata 15.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    HOTEL faktycznie po remoncie, korytarze odnowione, pokój czysty ale z łazienki zapach był straszny, trudny do zniesienia. Ale za to bardzo ładny widok z balkonu - na morze. Na pewno to nie były cztery gwiazdki. Restauracja - niestety - bardziej nazwałabym to stołówką. Mieliśmy pecha, bo akurat w tym czasie była wycieczka górników z Serbii - ogromna grupa, bardzo głośna. W kolejce na posiłek czekaliśmy około 30-40 minut. Ale obsługa tej jadłodajni miła, szybko sprzątała talerze ze stołów nawet jeśli coś jeszcze jedliśmy. Segregacja sztućców i talerzy odbywała się na stoliku który był na sali jadalnej , więc odbywało się to bardzo głośno ( rzucanie sztuców od odpowiednich pojemników itp).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem