Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(395 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
3.9
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Slabo

    RAFAŁ, TARNOW 25.08.2019

    Na plażę lepiej pływać statkiem na zatoczke obok niż pływać w brodzie z banda Serbów. Jedzenie dobre. Hotel ujdzie. Cena leżaków za 3 pierwsze rzędy to 10 eur a nie 5 jak w katalogu. Bylem, ale z pewnością nie wrócę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Montenegro

    ANDRZEJ 08.07.2019

    Życzliwość i oddanie personelu, reagują na uwagi, sprzątanie poprawne, posiłki wystarczające. Pierwszy dzień to chaos i brak organizacji, długie oczekiwanie na wolny posprzątany pokój, hotel bez windy, posiłki w innym budynku, basen również w innym budynku, do tego płatny, leżaki też.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wycieczka dobra ale hotel fatalny

    Andrzej, Głogów 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wycieczka interesująca, przewodnicy bardzo dobrzy ale hotel Montenegro fatalny, kolejki na posiłki ogromne (do 40 min. czekania), łazienki w pokojach *** śmierdzące pleśnią, smród z kanalizacji, dosyć brudne, gniazdka elektryczne uszkodzone, pomimo zgłaszania obsłudze żadnej poprawy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Montenegro 2019

    Łania 23.08.2019

    Ogólnie poziom hotelu uważam za słaby. Jedyną zaletą pokoju była sprawnie działająca klima i lodówka. Łóżko, a tak naprawdę dwa złączone ze sobą tapczaniki niewygodne, wysłużone i czuć było sprężyny na plecach. Łazienka z grzybem pod prysznicem i uchwyt do słuchawki od prysznica urwany. Co do jedzenia to w porównaniu z pokojem nieco lepiej, śniadanie codziennie między 7:00, a 9:00, a kolacje od 18:30 do 21:00. Dało się coś wybrać ze szwedzkiego stołu, z tym że śniadania mocno powtarzalne, czyli pomidory, ogórki, jajecznica, parówki, kiełbaski, coś na słodko lub wytrawnie w cieście francuskim, pieczywo, wędlina, salami, ser żółty, biały, płatki i mlekojogurt, napoje typu kawa, czekolada, sok i jakieś herbaty do wyboru (osobiście nie piłam). Obiadokolacje, zawsze jakaś zupa, pomidory, ogórki, burak, surówka z czerwonej kapusty, pieczywo, makaron, sos jakiś do niego, trzy lub dwa rodzaje mięs, ryba, ziemniaki albo frytki, owoc typu arbuz, jabłko, albo banan na deser. Do wyboru kieliszek wina lub mała szklanka piwa do obiadokolacji. Jedzenie czasem nie gorące... Co do sali to kierownik patrzył na każdego, a pracujący pod Jego okiem kelnerzy zbierali szybko talerze ze stołu, chciałoby się rzec za szybko wręcz...nie wiem, może po to aby nie brać dokładki, czy co (?). Obrusy na stołach brudne, poplamione. Miejscowość Canj nie należy niestety do uroczych i pięknych. Jest to dosłownie jedna ulica-deptak, wzdłuż której są jakieś małe knajpki, stragany (z tandetą) i minimarkety. Plaża dla mnie brudna. Polecam wybrać się łódką na sąsiednie plaże, na które jedynie jest dostęp od strony morza, lądem nie można tam się dostać. W Canj wszędzie walają się jakieś śmieci lub wory ze śmieciami. Ludzi jest tam masa, że ludzie nie mieszczą się na chodniku i idą ulicą, traktując ją jako deptak, przez co samochody i autobusy mają problem z przejechaniem. Generalnie, gdybym miała przesiedzieć tydzień w tym miejscu, chodząc tylko codziennie na tę plażę i momentami wracając do pokoju, nie wytrzymałabym. Dlatego polecam wypożyczyć samochód i samemu pojeździć trochę po tym kraju, bo są naprawdę tam fantastyczne miejsca do zobaczenia. Można też korzystać z wycieczek fakultatywnych z biura, aby urozmaicić sobie czas w tej marnej wiosce. Z Canj średnio co półgodziny kursuje autobus do Baru i Starego Baru (wart zobaczenia). Ale, aby dostać się gdzieś w przeciwnym kierunku należy wyżej wymienionym autobusem dojechać do Sutomore i stamtąd się przesiąść, na przykład na autobus do Kotoru przez Petrovac i Budvę. Plusem jest to, że Canj znajduje się na środkowym wybrzeżu, także można zaplanować sobie fajne wypady, zarówno na północ, jak i na południe. Acha jeszcze korki mogą się zdarzać! Trzeba brać poprawkę na to.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek dla niewymagających

    Agata, Bydgoszcz 12.09.2022

    Hotel położony przy kamienistej, niezbyt atrakcyjnej plaży, dookoła sklepy, drobne knajpki. Pokój duży, czysty, z balkonem- nam trafił się w odnowionej części, z widokiem na basen. Basen malutki, ale nieoblegany, podświetlany wieczorem, czysty. Jedzenie? Porażka. Jeżeli jest możliwa opcja bez wyżywienia to zdecydowanie będzie to lepszy wybór. Przy niemal pełnym obłożeniu hotelu cztery miski z jedzeniem na krzyż. Na śniadanie wyłącznie smażone kiełbasy, biała gumowa bułka i dżem z paczki. Obiadokolacje to panierowane mięso (głównie schabowe), codziennie różniące się tylko grubością panierki. Ohyda!!! Sam hotel nieciekawie położony, nic nie ma dookoła. W Canj niedaleko hotelu jest przystanek, z którego regularnie odjeżdża autobus do Baru, skąd można łapać dalszy transport. Generalnie nieciekawe miejsce. Wybór na tanie wakacje dla bardzo niewymagających wczasowiczów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Średnio zadowolona klientka

    Barbara, Jastrzębie-Zdrój 20.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Bardzo kompetentną i miła rezydentka ale firma nie zadbała o swoich klientów. Umieściła nas w śmierdzących barakach, mimo że wykupiony był pobyt w 3/4 gwiazd.hotelu. Po natychmiastowej reklamacji dostaliśmy dopiero po 2 dniach pokoje w hotelu. Niesmak pozostał. Miła obsługa hotelowa i na stołówce. Posiłki bardzo obfite lecz za duży 12 godzinny odstęp między nimi. Brakowało w menu ryb i regionalnych potraw.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Montenegro w Canj

    Tadeusz, 11.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel dzieli się na kilka budynków, te stare i dwa nowe. Stare budynki 4 piętrowe bez windy. Pokoje mocno zużyte z mini balkonami i mini lodówką. Klimatyzacja przynajmniej u nas nie działała. Sprzątanie po wyjeździe, przez cały okres nie wymieniono ręczników ani nie zabrano śmieci. Basen o wymiarach 6x10m . Przez cały pobyt nikt go nie czyścił. Miejsce wokół basenu dla 15 osób. Nowsze budynki czystsze z większymi balkonami i windą, także nie sprzątane i nie wymieniane ręczniki. Basen 6x10 , leżaki dla max 10 osób. Przy meldunku pobierają klimatyczne 2,5 Euro od osoby + dzieci - od ruskich, Ukrainców i Serbów nie biorą. Wyżywienie bardzo słabe - śniadania codziennie to samo ( jaka, kiełbasa, ser, wędliny, pomidory, ogórek. Kolacja - jeden rodzaj mięsa, zupa, dodatki i czasami dają banany. Czas oczekiwania w kolejce na kolację to minimum 40min, śniadanie trochę szybciej 30min. Plaża kamienista, także buty zalecam zabrać- 70% za opłatą, samo wejście 10 Euro, leżaki plus parasol 25Euro. Plaża ogólnodostępna brak miejsc. Żadnych atrakcji w hotelu ani w okolicy, wieczorkiem tylko kilka stoisk z Chińszczyzną. Ceny w lokalnych sklepach wysokie np 1kg nektarynek 4 Euro. Jest busik do miasteczka Bar w cenie 2,5 Euro/osoba tam już trochę taniej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    OBSŁUGA PRZY JEDZENIU TRAGEDIA

    Rozczarowani 11.08.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Mieliśmy wykupioną opcję śniadania + obiadokolacje, nie sądziliśmy jednak, że większość jedzenia będzie nam nakładała obsługa, a tu mam spore zastrzezenia wydzielali porcję, skąpili, a jak już coś mozna było samemu sobie nałożyć czyli chleb lub dżem, ser, wędliny na chleb, to patrzyli na ręcę byleby za dużo nie nałożyć sobie, Jeśli chodiz o dania na ciepło nie było możliwości samemu sobie nałożyć, wydzielali strasznie dawali jedną łychę i myśleli ze ktoś się tym naje,jak prosiło się o więcej to z niechęcią dokładali pół łyżki, ogólnie fatalna obsługa każdy czuł sie skrepowany tym ich wzrokiem przykładowo na sali było kilka osób a obsługi na ta sale było koło 10 osób stali po kontach i się gapili jak nienormalni. A gdy ledwo coś zdążyliśmy zjeść odraz zabierali nam sprzed nosa, ledwo odłożony został pusty kieliszek ledwo dotknął stołu a obsługa już wyrywa mi go niemal z rąk. Jeśli chodzi o jedzenie to było nawet dobre poza zepsutymi ogórkami i braku różnorodności jesli chodzi o śniadania, jedno i to samo aż do obrzygania, mało warzyw i owoców. Za to ciasta i bułki słodkie były przepyszne. Ogólnie słaba organizacja obsługi i brak ogłady. Pani z recepcji i rezydent bardzo symatyczni i pomocni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    MONTENEGRO Canji

    BEATA, SZCZECIN 19.06.2024

    Hotel dla niewymagających. Traktowaliśmy hotel jako bazę wypadową do zwiedzania kraju i to było dobre posunięcie bo leży pośrodku wybrzeża. Od razu wynajęliśmy auto na lotnisku nie korzystając z transferu. Tragedii nie ma, ale jest bardzo dużo niedociągnięć. Np kwota podana w opinie za podatek turystyczny to około 1 EUR za osobe za dzień na miejscu płąci się 14 EUR za 7 dni za osobę co już jest podwójna kwotą, warto w opisie to zmienić. Cena za leżaki to od 12 EUR (druga linia brzegowa) d 15 EUR - za 2 szt za dzień. W opisie jest 7 EUR warto to zmienić, aby klient a nie wprowadzać w błąd. Poza tym jeśli chcesz poleżeć na plaży i nie płacić za leżak musisz iść za linię oddzielającą leżaki inaczej obsługa leżaków wyprasza. Warto o tym wspomnieć w opisie. Pokoje 3* są jak na standard tego kraju w miarę OK, zastrzeżenia budzi standard łazienki, niedomykające się i połamane drzwi prysznica, oraz ten odór z kratki ściekowej. Sam pokój ma proste wyposażenie, dobra Klimę, dzielącą lodówkę. 4 piętro było rzeczywiście trudne do pokonania z walizkami a potem codziennie, ale w opisie nie ma windy i da się to przeżyć. Szczególnie ze widoki na morze a z drugiej strony na góry wszystko rekompensują. Wyżywienie - na śniadanka były jajka codziennie w postaci smażonej :) do tego wędliny lokalne biały ser i żółty, kawa, herbata. Na kolacje zazwyczaj kawałek mięska w sosie, ziemniaki, pomidory, ogórek, lampka wina jeśli wystarczyło dla wszystkich, albo sok z dystrybutora. Te słynne kolejki o których czytaliśmy bardziej zdarzały się w dniach przylotowych, albo w dni kiedy zjawiały się objazdówki na jeden dzień wówczas było prawie dwa razy więcej gości, ale generalnie jak chodziliśmy na posiłki o różnych porach to kolejek nie było, a byliśmy na wakacjach w czerwcu. Zasadniczo obiekt dla niewymagających którzy bardziej chcą zobaczyć kraj. Ale też dla tych co chcą tanio wypocząć nad pięknym Adriatykiem, bo cena nawet w sezonie jest niewygórowana. Dziewczyny z Rainbowa super, mam porównanie do rezydentów innych biur - to trzeba przyznać obsługa RT najwyższa półka, gratuluje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Czarnogóra bez pośpiechu

    Grzegorz, Lublin 24.08.2022

    Program wycieczki bazuje na imprezach fakultatywnych i gdyby nie one, to trudno by było wyjazd nazwać wycieczką objazdową. Ujęta w programie wycieczka do Albanii to 8 godzin podróży i 2 godziny zwiedzania. Warto by ją było przenieść do propozycji fakultatywnych. Rejsy piękne, klimatyczne, dające wiele wrażeń. Wycieczka do kanionów bardzo atrakcyjna choć widzi się je tylko z autokaru i kilku punktów widokowych. Zabrakło mi dłuższego spaceru - może jednak był on niemożliwy z powodu braku tras dla gru turystycznych. Sama Czarnogóra piękna, przystępna cenowo. Piloci zaangażowani, służący pomocą.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem