Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(429 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Na spokojnie, bez fajerwerków.

    Kamil, Łódź 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wycieczka ok szczególnie dla osób 50+ oraz takich, króre lubią tego typu aktywności. Zwiedzaliśmy głównie zabytkowe ulice miast i ruiny oraz świątynie i pojedyncze muzea. Zdecydowanie bez pośpiechu, choć upały wdawały się w kość. Trzeba się nastawić na dużą ilość czasu w autokarze (na szczęście klimatyzowanym i zaopatrzonym w ogarniętego przewodnika - w tym wypadku pan Jonasz). Zabrakło jedynie Wifi w autokarze dla czepialskich. Nie do końca byliśmy zadowoleni ze wszystkich punktów wycieczki (np. miejscówka a'la winiarnia gdzie był poczęstunek bardzo przeciętna, podobnie jak dodatkowo płatny poczęstunek w Albanii (Szkodra). Cetnija - przereklamowana. Bardzo fajna wycieczka do Kotoru, na serpentyny oraz Perast. Uczestnicy wycieczek chwalili sobie również dodatkowe fakultatywne wycieczki. Jeśli chodzi o transport zakwaterowanie i opiekę pana Jonasza nad grupą jak najbardziej wporządku. Czarnogóra ogólnie poziom niżej od Chorwacji wg mnie, ze względu na mniejszy porządek na ulicach i na plażach oraz straszące co krok niedokończone budowy apartamentów. Ludzie życzliwi, ceny przystępne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Montenegro - początek czerwca 2025

    NATALIA, GDYNIA 03.08.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pobyt na początku czerwca 2025r., 2 tygodnie. Opinia na temat hotelu 3 gwiadkowego. Ogólnie oceniamy hotel na 3 na szynach. Hotel na pobyt 2-tygodniowy zdecydowanie odradzam, ogólnie nie jesteśmy wybredni, znaliśmy opinie o hotelu, nawet je zignorowaliśmy, ale hotel i tak nas rozczarował. Dodam, że jeździmy do 3 gwiazdkowych hoteli i nie mamy wygórowanych wymagań. Hotel lata świetności ma dawno za sobą chociaż nie ma jeszcze 10 lat, bo wygląda jakby był zbudowany za czasów „komuny”. Pokój, łazienka, balkon duży, meble nowe, stara lodówka prawie nie chłodziła. Widok z okna nieciekawy, na ruderę. Nie działała suszarka do włosów, 2 razy było zgłaszane na recepcji i do rezydenta, ale do końca pobytu nic nie zrobiono. Nie działało tv, nie działała spłuczka w ubikacji i trzeba było pamiętać, żeby ją wcinąć, żeby się woda nie lała. Drzwi balkonowe opadnięte przez co trzeba było za każdym razem szarpać, żeby otworzyć. Klimatyzacja to raczej wentylator niż klimatyzacja. Ręczniki zmieniane codziennie, pościel co tydzień. Panie chodzą po pokojach od godz.8 , my akurat wcześnie wstajemy, więc się nie przejmowaliśmy, ale jeśli ktoś lubi pospać to może go obudzić pukanie sprzątaczek. Panie sprzątają podłogę i wynoszą śmieci, nic więcej, kran w łazience był brudny od początku pobytu. Panie ogólnie bardzo miłe, ale w ostatnim dniu pobytu przyszły przed końcem wykwaterowania i wyciągały spod nas pościel do prania, co uważam za niedopuszczalne. Śniadania monotonne, obiady smaczne, można się najeść, głodni nie chodziliśmy, restauracja czysta, bardzo miła obsługa, pomocna i uśmiechnięta. Niestety zdarzyła się jakaś dwudniowa większa impreza sportowa, więc w tych dniach w restauracji był jakiś armagedon: kolejka na 40 minut, brak dużych płaskich talerzy do obiadu, obsługa nie nadążała sprzątać i zmywać talerzy, przez co przez 2 dni jedliśmy w głębokich talerzach. Widać, że restauracja nie jest przygotowana na większą ilość ludzi, a nie był to jeszcze wysoki sezon. Krótkie godziny na posiłki od 7 do 9 i 19 do 21. Basen dostępny tylko w godz. 9-12 i 15-18, co nam nie przeszkadzało, bo nie korzystamy z basenu. Właściciel hotelu przegonił nas z leżaków przy basenie po obiedzie , więc zapomnijcie o wypoczynku przy basenie po godz.18, nie można również korzystać z leżaków. Miejscowość mała, nic się w niej nie dzieje, parę sklepów i budek z jedzeniem, najważniejsze rzeczy są, apteka, bankomat, brakuje małych uroczych knajpek. Plaża w większości prywatna, a publiczna zatłoczona, były wydzielone osobne pasy. Niestety zdjęcia na stronie Reinbow nas zmyliły, myśleliśmy że pas plaży przy samym morzu jest ogólnodostępny, o czym zapewniała nas rezydentka, jednak okazało się, że to co widać na zdjęciach nie należy do hotelu Montenegro. Widok na zatokę i góry ładny, chociaż widzieliśmy ładniejsze. Z plaży można popłynąć taksówką wodną na zatoczkę obok z sympatycznym Panem Radko (5 euro od pary) lub kolejną plażę. W miejscowości można wykupić rejs statkiem wzdłuż wybrzeża do Petrovac, Św.Stefana, Budwy, Hawaje -co polecamy, naprawdę piękne widoki. Wykupiliśmy 2 wycieczki z Rainbow po zatoce Kotorskiej od strony wody, druga od strony lądu, bardzo polecamy, widoki przepiękne. Z miejscowości jeździ autobus do starego Baru, po drodze można wysiąść i zwiedzić inne miejscowości. Ogólnie uważamy Czarnogórę za piękny kraj, mieszkańcy bardzo mili, sympatyczni, można się dogadać po polsku. Jeśli chodzi o hotel to wybralibyśmy inny.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Opinia dotyczy warunków zakwaterowania

    Elżbieta Zajdowska 25.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    W opisie na storonie internetowej Hotelu Montenegro podano, że wszystkie pokoje wypozażone są w aneksy kuchenne. A to nie jest zgodne z prawdą. Ponadto wielkość pokoi i ich wyposażenie powonno być zróżnocowane w cenach, ponieważ standart jest różny. Otrzymany przez Nas pokój nie dość , że był bardzo mały to posiadał tylko lodówkę(brak stolika, krzeseł i aneksu kuchennego). Osoby które mieszkały w pokojach zgonde z opisem , ich koszty wyjazdu tygodniowego były takie same jak tych których zakwaterowano w pokojach o niszym standardzie (brak aneksu kuchennego,krzeseł i bardzo małe łazienki.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Miejscowość i plaża ok, ale hotel marny (hotel "Montenegro" w Canj)

    Karolina, Warszawa 28.08.2019

    Wybraliśmy ten hotel (hotel Montenegro w miejscowości Canj), gdyż był jedynym dostępnym w tej miejscowości, a przy wyborze miejscowości kierowaliśmy się dostępnością dużej plaży. O ile miejscowość spełniła nasze oczekiwania (wygrzewać się na plaży po wcześniejszej objazdówce), tak hotel kompletnie nie. Zaczynając od nomenklatury - z moich doświadczeń wynika że zwykle "pokoje gościnne" są bardziej zadbane i przemyślane niż ten "hotel". Szczegóły: 1) koszmarnie niskie ciśnienie wody pod prysznicem - 2 razy kompletny brak wody, w tym raz w połowie mycia długich włosów. Dramat. 2) niespodziewane zmiany temperatury wody pod prysznicem - mimo braku zmiany pokrętła, nagle zaskakiwała nas lawa lub arktyka. 3) bojler - w nawiązaniu do punktów 1 i 2 - chyba dla ozdoby, w ogóle nie magazynował wody, a temperatura zmieniała się jak chciała. 4) uszkodzona spłuczka w wc- każdy spust wody to kilkadziesiąt sekund mocnego przytrzymywania przycisku. 5) hotel 4 piętrowy bez windy 6) zamiast proszonego łóżka double dostaliśmy ustawione koło siebie twins, które rozjeżdżały się przy najmniejszym ruchu, granica materaców była na różnych wysokościach, i nie, absolutnie nie udawały z powodzeniem łóżka małżeńskiego. 7) prześcieradła były za krótkie, co sprawiało że albo stopy albo szyja były na gołym materacu, co nie było w ogóle komfortowe. 8) prześcieradło do przykrycia się było dziurawe i poplamione 9) ręczniki zmieniono nam łaskawie po 4 dniach pobytu, po zapytaniu w recepcji kiedy zamierzają to zrobić 10) wyposażenie: o ile był czajnik, tak filiżanek czy łyżeczek już nie uświadczyliśmy. 11) w pokoju nie było gdzie powiesić mokrych ręczników 12) brak zmiany pościeli przez cały pobyt (7 nocy) + brak poprawienia łóżek przez cały pobyt. 13) basen hotelowy to chyba wisienka na torcie - 5 euro dziennie od osoby od gościa hotelowego (!), w tym 3-godzinna przerwa techniczna w środku dnia, leżaki nierozkładane do pozycji leżącej, i zakaz wejścia po posmarowaniu ciała emulsją do opalania. I zdjęcie które jest wizytówką na portalu Rainbow zrobione z poziomu basenu po prostu mnie rozśmiesza - ten basen mógł mieć max 5 x 10 metrów. Jeśli chodzi o plusy to hotel był dogadany z zarządem plaży, i komplet 2 leżaków + parasol wynosił dziennie 5 euro, przy rynkowej cenie plażowej 7 euro. Drugim plusem była odległość od plaży - 5 min (licząc od drzwi hotelu bo należy doliczyć wejście/zejście z 4 piętra). Trzecim plusem były klimatyzacja i lodówka w pokoju, oraz balkon. Neutralne aspekty - jedzenie. Ogólnie średnie ale głodni nie chodziliśmy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Smażalnia już w czerwcu i niewiele zobaczysz ...

    Halina 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Prawdę mówiąc to najmniej interesująca wycieczka z moich dotychczasowych. Piękną krajobrazowo Czarnogórę można zobaczyć po drodze - mądrzej byłoby wybrać inną wersje wycieczki po Bałkanach. Fakultet z kanionami się podobał wszystkim ALE brak informacji, że w korkach, wąskimi drogami spędzasz w autobusie cały dzień - 450 km i masz na trasie tylko krótkie przystanki foto ... Rejsy też się podobają ALE czy trzeba koniecznie płacić żeby się dostać na plażę? Hotel, autobus, wyżywienie, pilotka - wszystko OK. Morze cieplutkie ale bez butów do wody trudno się po kamykach do niego dostać, leżaki z parasolem 12-15 euro/dzień, basen hotelowy też miał powodzenie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hotel Montenegro

    Monika, Kraków 12.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Zdjęcia hotelu prezentowane na stronie niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. Klienci którzy wybrali pokój standardowy są kwaterowani w budynku Villa Aleksandra którego standard jest kiepski. Minusy: -brak windy w budynku, -małe balkony z widokiem na sąsiedni budynek hotelu, -łazienka: ruszającą się muszla klozetowa, spłuczka się zepsuła po paru użyciach (po interwencji naprawiono), niezamykające się drzwi z kabiny prysznicowej przez co po prysznicu było pełno wody na podłodze, prysznic sklejony taśmą, -podczas tygodniowego pobytu pokój ani łazienka ani razu nie zostały wysprzątane, w kabinie prysznicowej widoczne nawet włosy po poprzednich gościach, pani sprzątająca wymienia jedynie ręczniki i przynosi papier toaletowy, -jedzenie: codziennie to samo, na śniadanie jajka i kiełbasy, z owoców jabłka i banany, kolacja mięso, ciągle ta sama surówka, pomidory i ogórki, na zmianę ryż albo ziemniaki lub rozgotowane warzywa; wegetarianie i weganie nie najedzą się. Plusy: -ładny pokój, wygodne łóżka, lodówka, -dobrze działająca klimatyzacja, -blisko do plaży. Mimo niedogodności w hotelu, wyjazd oceniam pozytywnie ze względu na piękno Czarnogóry. Polecam wycieczki fakultatywne z Rainbow Montenegro Tour, rejs statkiem i Albanię. Miejscowość Canj bardzo mała i nie ma nic ciekawego oprócz plaży i sklepów, jednak można sie wybrać autobusem do Starego Baru za 2 euro w jedną stronę. Koszt taksówki do Budvy zamówionej na recepcji w hotelu 35 euro.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Moze być ale niekoniecznie

    INNA, Ełk 05.10.2017 | Termin pobytu: maj 2018

    Hotel składający się z kilku budynków. Mieliśmy pokój na 5 piętrze, z widokiem na morze (może dlatego że byliśmy tu 2 tygodnie). Pokoje czyste, sprzątane, ale są niedociągnięcia. Jedzenie - totalna porażka - patrz opis poniżej. Plaża kamienista, upchana płatnymi parasolami i leżakami,w Canj brak jakiejkołwiek rozrywki, lepiej pojechać do Sutomore (co półgodziny kursuje autobus, bilet 1 euro). Za skałą jest piękna Królewska plaża - kursują łódzie (bilet 2 euro tam i z powrotem) - piasczysta, podzielona na niezagospodorowaną część i oczywiście tą z leżakami (5euro/szt). Warto wynająć samochód i zwiedzić ten kraj - widoki niesamowite - Kotor, Budva, Ulcinj, Sutomore, Njegusi, Cetinje,Ostrog, nawet można wybrać się do Albanii do Kruji, Tirany, nad jezioro Szkoderskie. Chcę zaznaczyć że co rok jezdzimy do 3* hoteli, i nigdy nie narzekaliśmy na jedzenie, ale tu naprawdę jest okropne. Ze wzgłędu na brak normalnego jedzenia (jak w hotelu tak i w knajpach), nie wiem czy można polecać pobyt w tym hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Piękna Czarnogóra, ale nie z hotelu Montenegro

    Włodzimierz, Golub-Dobrzyń 22.08.2022

    Wybraliśmy tani hotel z oferty Rainbow, gdyż nastawiliśmy się na zwiedzanie kraju , a nie na plażowanie i tak też było. Jednak pomimo niewysokiej ceny nie polecamy hotelu Montenegro. Największą jego bolączką jest brak czystości, brudna pościel , zagrzybione łazienki oraz mała powierzchnia pokoi . Przez 8 dni jeden raz sprzątnięto nasze pokoje i to bardzo powierzchownie. Przybory toaletowe musieliśmy wymieniać sami , podobnie papier toaletowy. Na plus dla hotelu to jedynie sprawnie działająca klimatyzacja oraz dobre wi-fi. Posiłki były dość urozmaicone , ale okresowo ustawiały się kolejki po kilkanaście osób. Transfer i lot bez zastrzeżeń. Plaża w Canj kamienista ale czysta i schludna, leżaki płatne. Poza tym Czarnogórę objechaliśmy wzdłuż i wszerz co wszystkim polecamy , bo to piękny i przyjazny kraj.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Sea you later

    Ewa 18.06.2017

    W Canj byliśmy od 8 do 15 czerwca. Dobra lokalizacja jako miejsce wypadowe do zwiedzenia Czarnogóry. Podzękowania dla przewodnika p. Filipa za wiedzę i poczucie humoru. Samo Canij to jedna ulica z przydrożną gastronomią i handlem. Ładna plaża królowej, transport łódką kosztuje 2€. Morze czaruje barwą, dno i plaża kamieniste. Wifi w części hotelowej, gdzie byliśmy zakwaterowani nie było dostępne, mimo interwencji i zapewnień p. Ernesta nie zmieniło się to do końca pobytu. Pokój, w którym zostaliśmy zakwaterowowani, znajdował się w budynku gdzie trwały prace remontowe. Codziennie od godziny 7 rano towarzszyły nam odgłosy pracującego sprzętu i wszechobecy kurz. Wyposaźenie pokoju niezgodne z opisem w ofercie, brak aneksu. Jesteśmy bardzo rozczarowani hotelem, na szczęście plaża i widoki uczyniły ten wyjazd udanym. Pozdrawiam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt 08-15 czerwca 2017 r

    Basia 27.06.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Pobyt w hotelu oceniam na niedostateczny, ponieważ nie kwaterują wszystkich do Montenegro, tak jak jest w ofercie wczasów. Nas zakwaterowano w Vili Aleksandra w której trwał remont, pokój niby po remoncie, ale nieestetycznie zrobiony, nie ma aneksu kuchennego i czajnika.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem