Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(395 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
3.9
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Zdjęcia w ofercie różnią się od widoku w rzeczywistości

    Iwona turnus 8-15 czerwca 2017 20.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel położony blisko plaży. Budynek główny który widać na zdjęciach w ofercie Rainbow różni się od tego w rzeczywistości. Na zdjęciu wygląda jak by był półokrągły natomiast w rzeczywistości tak nie jest. Ma nieregularny zarys z jedną ścianą skośną Jest to stara część hotelu. Nowe budynki prostokątne są położone na tyłach tego budynku patrząc od strony morza. Pierwszy w pełni wykończony po drugiej stronie ulicy w którym wszystkie balkony są skierowane na morze choć nie wszystkie z widokiem na nie. Widok na morze przysłania budynek główny. Pozostałe trzy budynki w trakcie budowy. Jeden skończono podczas naszego pobytu (prace trwały w dzień i w nocy). Przy nim niewielki basen podczas naszego pobytu jeszcze nieczynny. W drugim budynku w którym otrzymaliśmy pokoje trwały regularne prace budowlane na poziomie trzeciego i czwartego piętra (okna na czwartym piętrze wstawiono w ostatnim dniu naszego pobytu) . W pokojach oddanych wczasowiczom prowizorki. Przewody do lampek nocnych łączone taśmą izolacyjną. Chcąc uruchomić telewizor okazało się, że w dekoderze wtyczka uszkodzona i delikatnie poraził mnie prąd. Trzeci budynek stan surowy otwarty. Bałagan na budowie mnóstwo śmieci. Ważna uwaga dotycząca Wi-Fi - nie działa. Tylko przy recepcji i to w niektórych miejscach można złapać połączenie i porozmawiać przez komunikatory. W pokojach praktycznie nie osiągalne, choć udawało się czatować na komunikatorach jak znalazło się odpowiednie miejsce na balkonie. Dla osób które muszą być w stałym kontakcie zdecydowanie nie polecam. Dla tych co mogą się odciąć od świata myślę że przy kolejnych turnusach będzie już dużo lepiej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    obsługa hotelowa i hotel

    Gosia 01.08.2022

    dzień dobry, wróciłam 21-07 2022 z pobytu w hotelu jestem bardzo niezadowolona hotel absolutnie nie spełnia standardu 3 gwiazdek. Pokoje malutkie ale to nie wpływa na pobyt. niemniej balkony brudne, łazienka pożal sie boże brudna i woda ledwo co leciała w prysznicu dwa, smród z kanalizacji nie czyszczone odpływy - masakra. Obsługa w hotelu to porażka niemili niemalże łaskę robili że cokolwiek się zamawiało, nawet odpłatne podanie piwa czy kawy było problemem. Jak nie ekspress do kawy zepsuty to brak lodu i tak codziennie coś nie tak. nawet zabranie z obiadokolacji banana dla dziecka do pokoju stanowiło problem, nie można wziąć owoców mówię o jednej sztuce nie o całej kiści. Śniada nie zjadliwe jajecznica chyba z proszku przypalona lub smażona na brudnej patelni bo czarne smugi miała. Kiełbasa i boczek w kostce około 300 g to sam tłuszcz, żaden śniadanie nie było zjadliwe. Brak warzyw urozmaiconych codziennie starta surowa kapusta, pomidor w ćwiartkach i ogórek nic nie doprawione bez sosu i codziennie to samo. owoce na przemian jabłka i banany nic poza tym. Zero za posiłki absolutne dno. Basen nieczynny przez 4 dni ( pobyt 7 dniowy). Zdjęcia z katalogu nie adekwatne i nie mające nic wspólnego z hotelem 3 gwiazdkowym. Zdjęcie basenu pokazane powyżej to baseny w apartamentach Montenegro nie przy hotelu nie można było korzystać nawet gdyby był czynny basen. dziwi mnie że taka firma jak rainbow pozwoliła sobie na wzięcie w ofercie tak beznadziejnego hotelu, za takie pieniądze i jeszcze opisanego jako 3 gwiazdkowy., trochę wstyd dla prestiżu firmy. Mili rezydenci nie byli w stanie zniwelować naszego niezadowolenia (10 osób) i niestety moja i pozostałych gości z turnusu opinia nie było odosobniona wiem, że wielu gości z poprzednich turnusów co tydzień składało takie skargi na ten hotel.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel Montenegro

    Anna Teresa, BIERUŃ 19.09.2022

    Warunki w części z 4* są dobre, czysto, wyposażenie ok. W czasie naszego pobytu, niestety olbrzymie ilości ludzi, po posiłki stało się w długich kolejkach. Drugi dzień, a właściwie noc, muzyka zaczyna grać od godz. 21 do godz. 1 w nocy i tłumy Czarnogórców pije alkohol i hałasuje do późnych godzin nocnych, nie ma możliwości spać, mimo że my rano wybieramy się na wycieczkę. To jest nie do zniesienia. Czy tu u nich nie obowiązuje cisza nocna od godz. 22? Nie polecamy tego hotelu. Koło basenu nie ma leżaków, tylko są na zdjęciach reklamujących hotel. Masakra.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Canj nie polecam

    saba 06.09.2024

    Miejscowość fatalna - jedna betonowa uliczka bez klimatu na której wylewa się ogrom ludzi. Wieczorami nie można wejść na plażę więc wszyscy tłoczą się na tej ulicy co nie ma nic wspólnego z wypoczynkiem. Nie ma tam fajnej knajpy, żadnego klubu :( Hotel dość nowoczesny (pisze o części 4-gwiazdkowej), pokój w porządku - wygodne materace, sprawna klima, balkon z pięknym widokiem. Niestety czar pryska po wejściu do łazienki w której śmierdzi - zważywszy że w łazience klimy nie ma jest to podwójnie nieprzyjemne. Dodatkowo brak zasłonki pod prysznicem wiec po każdym myciu czyściłam ręcznikiem pod stopy całą podłogę - średnia przyjemność. Ręczniki wymienią ale nie sprzątają pokoi. Jedzenie poprawne, nikt głodny nie chodzi aczkolwiek brakowało warzyw owoców - przesyt mięsa. Problemem są kolejki do posiłków - szczególnie że stołówka nie jest klimatyzowana. Baseniki małe ale to widać w ofercie więc absolutnie nie mam nic do zarzucenia - leżaki raczej zawsze się znajdą - mało kto korzystał. Plaża zatłoczona i pełna kiepów. Drogie leżaki - najtaniej 15 EUR, bliżej morza 20-25EUR (w cenie nie ma żadnego napoju). W innych miejscowościach ceny podobne ale leżaki nie takie zniszczone jak tu. Ceny w sklepach - piwo 1,6-2 EUR w górę. Napoje około 2 EUR. Obiad najtaniej 8 EUR ale jak chce się zjeść jakieś owoce morza lub nie coś najtańszego to 15-30 EUR trzeba liczyć. Czarnogóra piękna i to uratowało ten wyjazd bo spędzenie go w tej miejscowości byłoby nie do zniesienia. Byliśmy w Kotorze, Njegusi, Cetinje - wycieczka Rainbow (polecam). Samodzielnie w Starym Barze - super, tylko trzeba wziąć poprawkę że autobus powrotny może się spóźnić mocno :). Dodatkowo wykupiliśmy rejs statkiem Delfin - Budva, Petrovac i plaże po drodze. Wszystkie zwiedzane miasta piękne, z klimatem i ceny niższe niż w Canj. Krajobrazy bajeczne - każda podróż autobusem/autokarem cieszy oko bo góry na wyciągnięcie ręki. Reasumując kraj super - miejscowość Canj omijać szerokim łukiem :)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Zastrzeżenia

    DAWID 12.06.2022

    Ogólnie widoki bardzo ładne jak i położenie ale co do hotelu jest kilka zastrzeżeń np kabel pływający w basenie weszlismy do wody a po chwili barman z baru obok przybiegł żeby wyjść z wody bo grozi porażeniem prądu przez ten pływający kabel w ulotce rainbow napisane ze leżaki na plaży sa calkowicie darmowe po czym idąc na plaże chłopak zbiera opłate 5 euro za leżak a jak chcielismy położyć sie na plaży to przeganial z plaży ze albo opłacamy leżaki albo mamy sie stamtąd zabrać, w jeden dzien przed hotelem przy stoliku chcielismy sie napić własnego alkoholu to barman z sąsiedniego baru przybiegl i nas wygonil ze jest to zabronione i impreza ktora trwała 5 dni do 1-2 w nocy a rano np trzebabylo wstac na wycieczke wykupiona o 6 rano, rezydentka na zebraniu mowila ze mozna wycofać sie z wycieczki kiedy tylko chcemy jak chcielismy sie wycofać bo do pozna byla impreza na zewnątrz i nie można bylo zasnac i byl by problem z wstaniem to odpisala nam ze tylko mozna sie wycofac jak pokazemy zwolnienie lekarskie, wykupilismy wycieczke do albanii malo bylo pokazane rezydentka ktora byla przewodnikiem bardziej robiła tam za tłumacza niz przewodnika, przewodnik z albanii mówił a ona tlumaczyla na polski

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam hotelu

    MAGDALENA, Radom 01.09.2019

    Nie polecam hotelu Montenegro. Miałyśmy pokój na 4 piętrze bez windy. Popołudniami i wieczorami nie było ciepłej wody, a czasami nie było jej wcale! Kilkukrotnie zdarzyła się mi sytuacja kiedy zmoczyłam włosy zimną wodą, nałożyłam na nie szampon, po czym nie mogłam ich spłukać, ponieważ woda przestała lecieć... "Ciekawa" też była kwestia suszarki do włosów. Otóż wspomniany sprzęt suszył przez 15 sekund, po czym przegrzewał się i potrzebował około 3 minut na ostygnięcie, aby móc działać przez kolejne zawrotne 15 sekund...Trzecia sprawa to kwestia jedzenia. Do wyboru średnio smaczne 4 potrawy do których dzień w dzień ustawiała się długa kolejka. Stanie po 15 do 20 minut w kolejce po jedzenie to coś z czym pierwszy raz spotkałam się podczas wakacyjnego wyjazdu. Było to mocno frustrujące. Kelnerzy nieprzyjemni, patrzyli na ręce. Był to najgorszy hotel Rainbow w którym byłyśmy. Pierwszy raz czuje takie rozczarowanie, ponieważ zawsze byłam zadowolona z wakacji z biura podróży Rainbow.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nie polecam

    Maria 24.06.2022

    Nie polecam , największym problemem są kolejki na kolacji spowodowane brakiem organizacji .Wszystkie potrawy znajdują się na małym odcinku ,brak do nich swobodnego dostępu .Zupa ,która powinna stać np. na podgrzewaczu na osobnym stole również jest z pozostałymi potrawami. Zastanawiamy się czy nie jest to celowe działanie , nikt nie idzie po dokładkę , bo musiałby odstać w kolejce. Ciasto przez 7 dni było 2 razy, owoce jabłka lub banany. Mięso twarde ,na śniadanie lub kolację sałatka typu kukurydza wymieszana z tuńczykiem z puszki .Jak podano pomidory to nie było innych warzyw .Płatki tylko owsiane. Polecam wycieczkę z Rainbow Montenegro Tour ,P .Kasia jest świetnym przewodnikiem z ogromną pasją i wiedzą opowiada o pięknym kraju .Na plus czyste pokoje, wymiana ręczników .W podsumowaniu , sprawdziły się wcześniejsze opinie o wyżywieniu ,ja dużo podróżuję , ale takiego menu nie spotkałam.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Czarnogóra bez pośpiechu od 9.06.2022

    Aleksandra, Chorzów 09.08.2022

    Biorąc pod uwagę to, że to hotel pobytowy podczas objazdówki kupiony w first za 1800/tydzień/osoba - ok, gdybym zapłaciła 3000 za osobę byłabym zła. Ogólnie jak na hotel podczas objazdówki to jest wystarczający. Jedzenie bardzo słabe - na śniadanie przynosiliśmy swojego - kupionego w sklepie pomidora:-) Pokoje czyste, wifi działa, basen - nie korzystaliśmy, ale straszny… w ostatni dzień - przed wyjazdem na pobyt (wykupiliśmy po objazdówce 7 dni pobytu z all w Carine Park Bileja - w zatoce kotorskiej - mega polecam) wzięliśmy leżaki na plaży za 12 euro (3 godziny) i było ok. Nie jestem w stanie zrozumieć jednak osób przyjeżdżających tu na 14 dni pobytu… Brali chyba co najtańsze z przelotem. Na sam pobyt stanowczo nie polecam nawet najgorszemu wrogowi. Objazdowkę polecam!!! Było super - wzięliśmy wszystkie wycieczki - chociaż po jeziorze szkoderskim się nie odbyła (za mało chętnych) - super było…

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dobrze, ze pojechlam na objazdowke

    Joanna, WARSZAWA 26.07.2022

    Hotel Montenegro byl miejscem, w ktorym spedzilam wszystkie 7 nocy podczas wycieczki objazdowej Czarnogora bez pospiechu. I cale szczescie, ze nie bylo koniecznosci spedzac tam wiecej czasu, bo nie moge polecic tego miejsca. Najgorsze bylo wyzywienie. Naprawde tluste, nieapetyczne i bez smaku. W dodatku wybor praktycznie nie istnial. Przesolone papcie miesne byly na ogol dwie, ale rozgotowane warzywa byly tylko jedne (np kukurydza z puszki), podobnie jak jedna trudno identyfikowalna zupa i jeden dodatek skrobiowy (chleba do obiadu nie licze). Poza tym pokoj byl na 4 pietrze bez windy (udalo sie jenak przeniesc na 2 pietro w czasie pobytu). Nie bylo cieplej wody (jak sie okazalo bojler byl wylaczony specjalnym wylacznikiem na scianie w sypialni, o kotorym nikt nie raczyl poinformowac). W lazience powieszono zaledwie 3 haczyki na wysokosci troche powyzej kolan i w zwiazku z tym nie bylo ani gdzie postawic kosmetyczek ani gdzie powiesic recznikow. O suszeniu kostiomow kapielowych, czy tez czegos przepranego na miejscu, to juz nawet nie bede wspominac. Na balkonie urzadzily sobie gniazdo golebie, ktore nie omieszkaly regularnie fajdac calej podlogi balkonu. W pokoju nie bylo ani jednego talerza czy lyzeczki, a jedynie szklanki na wode. Internet dzialal jedynie na klatce schodowej, Jesli chodzi o lokalizacje, to kwestia gustu. Hotel rzeczywiscie blisko plazy i wszystkich wiazacych sie z tym atrakcji (sprzedawcow roznego typu slodyczy i innych wakacyjnych pokus, sklepow irestauracji). Droga na plaze bardzo krotka (moze 100-150 metrow) ale bardzo wazka i wcisnieta pomiedzy ploty hoteli, co w polaczeniu z brakiem chodnika, stwarzalo nieustanna koniecznosc przeciskania sie pomiédzy usilujacymi przejechac samochodami. Ale poniewaz przyjechalam na objazdowke, a nie na pobyt, to tak naprawde istotnie problematyczne bylo tylko jedzenie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Czarnogórska przygoda

    Anna 22.07.2022

    Spędziliśmy z partnerem tydzień w hotelu Montenegro w Canj, w lipcu 2022r. Mieszkaliśmy w 3 gwiazdkowej części hotelu, więc też na jej temat piszę opinię, choć słyszałam od gości, że standard w nowszej części hotelu nie był dużo lepszy. Pobyt oceniam jako przeciętny, akceptowalny przy niskich wymaganiach. Dużo rzeczy było niedopracowanych, obsługa pozostawiała sporo do życzenia, ale jeśli zamierzasz tylko spać w tym hotelu to nie jest to najgorsza na świecie opcja.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem