Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(475 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.8
Zakwaterowanie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Dla masochistów

    Magdalena, Poznań 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Bez pośpiechu oznacza stanie w korkach, czas spędzony poza hotelem to 10-14 godzin, krajobrazy podziwiane z autokaru nie robią aż takiego wrażenia

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel Montenegro- ***

    Ireneusz, Olsztyn 05.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel Montenegro składa się z kilku budynków. Wersja *** pokój ok ale łazienka brzydko pachnąca i niedomyty prysznic.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Montenegro

    Tamara, Zabrze 11.08.2019 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Kraj tak, hotel niekoniecznie. Ja zakochałam się w pobliskim Petrovac'u oddalonym zaledwie około 15 km od Cajn.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niezadowoleni

    Małgorzata Aneta, Poznań 25.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W tym roku moje wakacje nie były udane ze względu na hotel. Uważam ,ze zapłaciliśmy drogo za takie warunki w hotelu. Pokój skromny, mały aneks kuchenny, ale brak naczyń i brak czajnika. W łazience nieczynna suszarka do włosów. Pokoje co prawda sprzątane codziennie, lecz pościele nie wymienione ani razu. Jedzenie nie specjalne, mało owoców, to samo codziennie. Plaża w pobliżu ale bardziej kamienista. Ludzie raczej nie są życzliwi.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt hotel Montenegro 3* lipiec 24

    Hanna Maria, Międzybłocie 10.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Sam hotel ok klima , jednak wyżywienie nie dobre-śniadania w miarę jednak tylko od 7 do 9 i kolejki -kolacja od 19-21 i jedzenie czasem nie jadalne i znów kolejki i szukanie miejsca.Basen jest ale nie czynny w najlepszych godzinach bo od 12-15 czyszczą tylko od 15-18 i trochę przed 12 stą.Plaża tylko jeśli kupisz za 15 lub 25 euro 2 leżaki i parasol jeśli będziesz chciał się rozłożyć to wygonią dosłownie i można pójść tylko dla ubogich ale trzeba mieć swój leżak.matę,parasol i to na żwirowej mieszance śmieci.Same widoki super i mieszkańcy mili jednak dużo muszą się nauczyć o hotelarstwie.Pozdrawiam Hanna

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Zdjęcia w ofercie różnią się od widoku w rzeczywistości

    Iwona turnus 8-15 czerwca 2017 20.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel położony blisko plaży. Budynek główny który widać na zdjęciach w ofercie Rainbow różni się od tego w rzeczywistości. Na zdjęciu wygląda jak by był półokrągły natomiast w rzeczywistości tak nie jest. Ma nieregularny zarys z jedną ścianą skośną Jest to stara część hotelu. Nowe budynki prostokątne są położone na tyłach tego budynku patrząc od strony morza. Pierwszy w pełni wykończony po drugiej stronie ulicy w którym wszystkie balkony są skierowane na morze choć nie wszystkie z widokiem na nie. Widok na morze przysłania budynek główny. Pozostałe trzy budynki w trakcie budowy. Jeden skończono podczas naszego pobytu (prace trwały w dzień i w nocy). Przy nim niewielki basen podczas naszego pobytu jeszcze nieczynny. W drugim budynku w którym otrzymaliśmy pokoje trwały regularne prace budowlane na poziomie trzeciego i czwartego piętra (okna na czwartym piętrze wstawiono w ostatnim dniu naszego pobytu) . W pokojach oddanych wczasowiczom prowizorki. Przewody do lampek nocnych łączone taśmą izolacyjną. Chcąc uruchomić telewizor okazało się, że w dekoderze wtyczka uszkodzona i delikatnie poraził mnie prąd. Trzeci budynek stan surowy otwarty. Bałagan na budowie mnóstwo śmieci. Ważna uwaga dotycząca Wi-Fi - nie działa. Tylko przy recepcji i to w niektórych miejscach można złapać połączenie i porozmawiać przez komunikatory. W pokojach praktycznie nie osiągalne, choć udawało się czatować na komunikatorach jak znalazło się odpowiednie miejsce na balkonie. Dla osób które muszą być w stałym kontakcie zdecydowanie nie polecam. Dla tych co mogą się odciąć od świata myślę że przy kolejnych turnusach będzie już dużo lepiej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    obsługa hotelowa i hotel

    Gosia 01.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    dzień dobry, wróciłam 21-07 2022 z pobytu w hotelu jestem bardzo niezadowolona hotel absolutnie nie spełnia standardu 3 gwiazdek. Pokoje malutkie ale to nie wpływa na pobyt. niemniej balkony brudne, łazienka pożal sie boże brudna i woda ledwo co leciała w prysznicu dwa, smród z kanalizacji nie czyszczone odpływy - masakra. Obsługa w hotelu to porażka niemili niemalże łaskę robili że cokolwiek się zamawiało, nawet odpłatne podanie piwa czy kawy było problemem. Jak nie ekspress do kawy zepsuty to brak lodu i tak codziennie coś nie tak. nawet zabranie z obiadokolacji banana dla dziecka do pokoju stanowiło problem, nie można wziąć owoców mówię o jednej sztuce nie o całej kiści. Śniada nie zjadliwe jajecznica chyba z proszku przypalona lub smażona na brudnej patelni bo czarne smugi miała. Kiełbasa i boczek w kostce około 300 g to sam tłuszcz, żaden śniadanie nie było zjadliwe. Brak warzyw urozmaiconych codziennie starta surowa kapusta, pomidor w ćwiartkach i ogórek nic nie doprawione bez sosu i codziennie to samo. owoce na przemian jabłka i banany nic poza tym. Zero za posiłki absolutne dno. Basen nieczynny przez 4 dni ( pobyt 7 dniowy). Zdjęcia z katalogu nie adekwatne i nie mające nic wspólnego z hotelem 3 gwiazdkowym. Zdjęcie basenu pokazane powyżej to baseny w apartamentach Montenegro nie przy hotelu nie można było korzystać nawet gdyby był czynny basen. dziwi mnie że taka firma jak rainbow pozwoliła sobie na wzięcie w ofercie tak beznadziejnego hotelu, za takie pieniądze i jeszcze opisanego jako 3 gwiazdkowy., trochę wstyd dla prestiżu firmy. Mili rezydenci nie byli w stanie zniwelować naszego niezadowolenia (10 osób) i niestety moja i pozostałych gości z turnusu opinia nie było odosobniona wiem, że wielu gości z poprzednich turnusów co tydzień składało takie skargi na ten hotel.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel Montenegro Canj

    Anita, Warszawa 15.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    brak wind, monotonne to samo jedzenie i kolejki do kolacji. plusem jest bliskość plaży. Sama plaża bardzo zatłoczona, brak miejsca ale proponuję wziac water taxi i popłynąć na plaze obok. 5 euro. obie strony; piękne i czyste plaże bez tłumu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel Montenegro

    Anna, BIERUŃ 19.09.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Warunki w części z 4* są dobre, czysto, wyposażenie ok. W czasie naszego pobytu, niestety olbrzymie ilości ludzi, po posiłki stało się w długich kolejkach. Drugi dzień, a właściwie noc, muzyka zaczyna grać od godz. 21 do godz. 1 w nocy i tłumy Czarnogórców pije alkohol i hałasuje do późnych godzin nocnych, nie ma możliwości spać, mimo że my rano wybieramy się na wycieczkę. To jest nie do zniesienia. Czy tu u nich nie obowiązuje cisza nocna od godz. 22? Nie polecamy tego hotelu. Koło basenu nie ma leżaków, tylko są na zdjęciach reklamujących hotel. Masakra.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Canj nie polecam

    saba 06.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Miejscowość fatalna - jedna betonowa uliczka bez klimatu na której wylewa się ogrom ludzi. Wieczorami nie można wejść na plażę więc wszyscy tłoczą się na tej ulicy co nie ma nic wspólnego z wypoczynkiem. Nie ma tam fajnej knajpy, żadnego klubu :( Hotel dość nowoczesny (pisze o części 4-gwiazdkowej), pokój w porządku - wygodne materace, sprawna klima, balkon z pięknym widokiem. Niestety czar pryska po wejściu do łazienki w której śmierdzi - zważywszy że w łazience klimy nie ma jest to podwójnie nieprzyjemne. Dodatkowo brak zasłonki pod prysznicem wiec po każdym myciu czyściłam ręcznikiem pod stopy całą podłogę - średnia przyjemność. Ręczniki wymienią ale nie sprzątają pokoi. Jedzenie poprawne, nikt głodny nie chodzi aczkolwiek brakowało warzyw owoców - przesyt mięsa. Problemem są kolejki do posiłków - szczególnie że stołówka nie jest klimatyzowana. Baseniki małe ale to widać w ofercie więc absolutnie nie mam nic do zarzucenia - leżaki raczej zawsze się znajdą - mało kto korzystał. Plaża zatłoczona i pełna kiepów. Drogie leżaki - najtaniej 15 EUR, bliżej morza 20-25EUR (w cenie nie ma żadnego napoju). W innych miejscowościach ceny podobne ale leżaki nie takie zniszczone jak tu. Ceny w sklepach - piwo 1,6-2 EUR w górę. Napoje około 2 EUR. Obiad najtaniej 8 EUR ale jak chce się zjeść jakieś owoce morza lub nie coś najtańszego to 15-30 EUR trzeba liczyć. Czarnogóra piękna i to uratowało ten wyjazd bo spędzenie go w tej miejscowości byłoby nie do zniesienia. Byliśmy w Kotorze, Njegusi, Cetinje - wycieczka Rainbow (polecam). Samodzielnie w Starym Barze - super, tylko trzeba wziąć poprawkę że autobus powrotny może się spóźnić mocno :). Dodatkowo wykupiliśmy rejs statkiem Delfin - Budva, Petrovac i plaże po drodze. Wszystkie zwiedzane miasta piękne, z klimatem i ceny niższe niż w Canj. Krajobrazy bajeczne - każda podróż autobusem/autokarem cieszy oko bo góry na wyciągnięcie ręki. Reasumując kraj super - miejscowość Canj omijać szerokim łukiem :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem