Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czarnogóra, piękny górzysty kraj, gdyby tylko całego wybrzeża tymi wielkimi hotelowcami w chaotyczny sposób nie zabudowywali. Ktokolwiek ma nad tym kontrolę? Hotel Sars dokładnie wkomponowuje się w ten standard. Ładny, bardzo czysty i nowoczesny, ale podobnymi do niego cała główna ulica, prowadząca do plaży, zabudowana. Nasz pokój był tuż nad recepcją, z ulicy dobiega hałas, jeździ tu wszystko - osobówki, autobusy, kłady. Po przeciwnej stronie hotelu jest parking, dzięki temu zachował się widok na pobliską, majestatyczną, stromą górę – piękna. Można było obserwować, jak przy jej szczycie suną chmury. Standard pokoju wysoki, choć bardzo mały, było nieco ciasno, czyściutko, nowe meble, łóżka bardzo wysokie w stylu kolonialnym, działająca klima. Na wyposażeniu czajnik, dwa kubki, dwie szklaneczki, dwie łyżki. Łazienka duża, z dużą kabiną prysznicową, suszarka na wyposażeniu. Ręczniki zmieniane codziennie, co jest zbyteczną przesadą, i od tego odchodzą nawet najlepsze hotele, codziennie zabierane śmiecie, brak sprzątania, zlew i toaleta nie zostały ani razu umyte. Przy hotelu jest niewielki basen, ale nie korzystaliśmy, ani żaden z gości nie korzystał. Okolice basenu stały się jakimś rodzajem zaplecza dla kelnerskiego personelu, w wolnych chwilach tam przesiadywali. Pytanie, czy to miejsce stało się dla niech socjalnym zapleczem, bo żaden z gości tam nie przebywa, czy goście widząc tam bytujących kelnerów krępowali się skorzystać? Śniadania w formie szwedzkiego stołu, różnorodne – jajka, jajecznica, biały ser, pomidory, ogórki, coś na ciepło – makaron, ryż, kawałki mięsa, kiełbaski, warzywa, kawa i herbata z termosu, jogurt do picia, woda i dwa rodzaje soków z dystrybutora. Obiadokolacje do wyboru spośród trzech oferowanych dań, rano na recepcji trzeba wybrać. Zupa bez wyboru. Dania mięsne, warzywne, z makaronem, ryżem, naleśniki na słodko, sałatka z tuńczyka. Przemiła i pomocna recepcjonistka, która mówi po polsku. Brak typowych dań regionu - oliwek, ryb, owoców morza itp. Do kolacji można zmówić odpłatnie wino, lub piwo cena ok 2.50 lub 3 euro. Wzdłuż ulicy sporo sklepów, marketów (Franca najtańsza), piekarnia, warzywniak, sporo barów, knajpek, jeden kebab. Z lotniska do hotelu transfer trwa ok 1 godz. po drodze wysiadają goście z wcześniejszych hoteli, wszystko bardzo sprawnie, trasa przejazdu jest widokowa, wzdłuż wybrzeża, mijamy też jezioro Szkoderskie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobar Dan :) Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Pól punktu za prowiant na wycieczki jakim był jeden owoc (z reguły jabłko, banan chyba był dwa razy) i mała woda. Przydałaby się bułeczka lub ciasteczka Bo rozumiem, że kanapka to za drogo. Drugie pół odjęte zostało za wycieczkę do Cetinje (Celynia), gdzie mieliśmy dużo czasu wolnego. Owszem przewodnik lokalny uporał się w 39 minut snując ciekawą historię tego miasta. Jednak skorzystanie z obecności otwartego jednego z muzeów lub pałacu Mikołaja uatrakcyjniło by nam pobyt. A i wiedza by została ugruntowana :) Pozdrawiamy przewodniczkę Panią Agatę, które me mega wiedzę i dar opowiadania. odpowiadała na każde pytanie. Doradzała. Niestety pożegnaliśmy ją w Barze. Kotor i Budva z nią to jak spacer w tamtych czasach. Jedzonko ciekawe, dobre piwo z sokiem z granatu i piękna pogoda :) Polecam gorąco tą wycieczkę. Hvala, Zdravo :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel SARS ma dobre i złe strony. Jest ładnie położony w niewielkiej miejscowości i jest właśnością i prowadzony jest przez Rodzinę.Ma duże i ładne pokoje ,które przeznacza dla osób na dłuższy pobyt i pokoje mniejsze dla uczestników wycieczek zakwaterowanych na jedną lub dwie noce.Dysponuje dużym parkingiem.Pokoje są dobrze wyposażone ,każdy z balkonem.Mankament- pokoje osób przebywających na dłuższym pobycie podczas pobytu nie są sprzątane ,brak dezynfekcji łazienek-sanitariaty.Natomiast codziennie wymieniane są ręczniki,przynoszone są papiery toaletowe i zabierane śmiecie.Pokoje są kompleksowo sprzątane i jest wymieniana pościel tylko po wykwaterowaniu z hotelu.W hotelu działa restauracja serwująca śniadania i obiadokolacje raz kawiarnia.Potrawy są smaczne ale jest mały wybór jarzyn i owoców a drugie dania codziennie się wybiera spośród 3 zaproponowanych przez restauracje.Natomiast obsługa hotelu -pracownicy recepcji oraz obsługa kelnerska super uprzejmi i pomocni w każdej sprawie. Według mnie ten hotel po wyeliminowaniu tych drobnych usterek można każdemu turyście polecić.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka w dużej mierze zaspokoiła moje oczekiwania. Bardzo dużo wiadomości o regionie zostało przekazanych przez przewodników w sposób ciekawy i zrozumiały. Organizacja wycieczek przygotowana w sposób perfekcyjny. Polecam imprezę dla ludzi w każdym wieku.