Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.1 /6
201 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Małgorzata, --- 25.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Lipień w Azul Beach Resort

Hotel ciężki do ocenienia na podstawie średniej z poniższych kategorii. Jeśli chodzi o samo miejsce to z pewnością można powiedzieć, że jest bardzo dobrze. Świetne jedzenie, regionalne przysmaki, dużo naprawdę smacznych owoców morza i mięs. Wędliny i sery na naprawdę wysokim poziomie. Owoce i desery - rewelacja. Dodatkowo restauracje ala carte godne polecenia. Baseny - super, leżaków nigdy nie brakowało. Plaża - morze czyste ale niestety ciemny piasek mącił wodę przez co wyglądała jakby była brudna. Ogólnie bardzo czysto, dodatkowy plus za bar na plaży. Obsługa bardzo miła i pomocna, choć w niektórych przypadkach „dawali sobie czas”. Przejdę do największego minusa - pokoje. Nasz w budynku A, zupełnie przy samym wyjeździe z Resortu. Dość daleko od recepcji, basenów i plaży. Trzeba było ćwiczyć pamięć żeby przypadkiem niczego nie zapomnieć, bo powrót do pokoju trwał 😀. Pokój rodzinny spory, dwa pomieszczenia plus garderoba. Łóżko piętrowe, skrzypienie desek na górnej kondygnacji nie zachęcało do spania, materac wylądował na podłodze. Łazienka mikroskopijna, pod prysznicem zastaliśmy zepsute pokrętło do wody. Balkon wymaga odświeżenia. Pokój niby sprzątany codziennie ale obejmowało to tylko wymianę ręczników i kosza na śmieci, nie zauważyłam innych „aktywności”. Drzwi dosłownie otwierane „z kopa” trzeba było dorosłego żeby je w ogóle pchnąć. Klimatyzacja bez zarzutu. Hotel dość daleko od centrum. Gdyby nie zakwaterowanie wakacje byłyby wręcz idealne…ale chyba nikt nie jeździ po to żeby siedzieć w pokoju, opisałam go bo może komuś się to przyda.

5.0/6

Grzegorz 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Czarnogóra to jest to

Pierwszy wyjazd na Bałkany i żałuję że tak późno. Kraj przepiękny, a hotel zaskakuje. Zaskakuje dużym wyborem i dobrym jedzeniem, ładnymi basenami, zawsze wolnymi leżakami, przestrzenią czystością. Prawdziwym szokiem jednak był wybór trunków w ramach all inclusive. W tej formule, odwiedziłem już kilkadziesiąt hoteli i nigdzie nie spotkałem tak bogatego wyboru alkoholi gatunkowych a nie podróbek. Pokoje czyste choć trochę ciasnawe, podobnie jak łazienka. Ogólnie wyjazd bardzo udany i będę chciał tam wrócić.

5.0/6

Ewa, Jaworzno 13.09.2021

super obiekt

Hotel wyśmienity. Rozległy teren z super basenami i piękną zadbaną zielenią. Bliziutko do szerokiej plaży i łagodnego, bezpiecznego zejścia o morza. Super oferta inclusive. Pokoje duże z wygodnymi łóżkami każdy pokój ma balkon lub taras.

5.0/6

ALICJA 26.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Azul beach resort

Ogólnie resort muszę ocenić na duży plus . Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie. Drinki ….- normy mogliby popracować Mohito każdego dnia smakowało inaczej Animacje tu naprawdę ocena bardzo słaba w porównaniu do innych hoteli w których już byłam to wyglądało to dużo lepiej zwłaszcza dla dorosłych Noooi gwóźdź programu wymeldowanie godzina 10 i dokupywanie day pass żeby móc korzystać z basenów i restauracji do czasu wyjazdu Naprawdę Rainbow nie jest w stanie wynegocjować tego bądź doliczyć tego już do ceny wycieczki ?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem