Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(274 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sredniointeresujace

    Krzysztof, Jaworzno 22.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Nie z biurem podróży Rainbow brak pełnej informacji o warunkach pobytu.wycieczka miała trwać 7 dni za siódmy dzień trzeba było dopłacać czego biuro Raibow nie poinformowało

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Odpoczynek w hotelu Azul Beach

    MIROSŁAWA, RUDA ŚLĄSKA 02.08.2022

    Wybraliśmy ten hotel - skierowany do wymagających klientów, aby wypocząć po części objazdowej po Czarnogórze. Niestety czekało nas spore rozczarowanie, zostaliśmy potraktowani jako klienci drugiej kategorii. Zakwaterowano nas w budynku KIWI (nie spełnia warunków hotelu 4*). Okazało się, że jest to jednocześnie hotel robotniczy i mieszkamy razem z personelem sprzątającym, kelnerkami i animatorami. Pokoje małe, aby przejść przez pokój, jedna z osób z pokoju musi wyjść - robiąc miejsce drugiej osobie. Łazienka z lat 80-tych, nie remontowana, z kosmetyków tylko mydło (zdjęcie łazienki na stronie biura podróży ukazało się dopiero w lipcu). Mieliśmy szczęście i nasz klimatyzator był w miarę nowy (w przeciwieństwie do wielu pozostałych), nie zagrzybiony (tak jak reszta). Budynek przypominał blok z lat 80-tych, wstydliwie schowany na uboczu obok parkingu i śmietniska (nie prezentowany na zdjęciach). Teren hotelu rozległy i bardzo zadbany - w przeciwieństwie do terenu wokół naszego bloku. Radzę zastanowić się nad wyborem tego hotelu. Gdybym wiedziała wcześnie - NIGDY nie wybrałabym tego obiektu za niemałe pieniądze, dla wyjątkowo wymagających klientów.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Patryk, Adamów 13.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Nie polecam hotelu, pokoje strasznie brudne, w toalecie straszny smród. Przez cały wyjazd (7dni) obsługa ani razu nie posprzątała pokoju, 2 razy wymienili tylko ręczniki, w łazienkach nie było kosmetyków, jedyne co było to mydło które śmierdziało. Ultra all Inclusive to tylko chwyt, to nawet nie miało nic wspólnego z all Inclusive. Drinki przy basenach były robione w kubkach które były tylko popłukane wodą, nie myli ich. W barach było strasznie brudno. W restauracji gdzie były podawane śniadania, obiady i kolacje były strasznie brudne krzesła, obsługa nie sprzątała po zjedzonym posiłku, jedynie co to obracali podkładki żeby nie było widać że są brudne. Często nie było gdzie siąść, bo stoliki były nie posprzątane. Jedzenie było monotonne, często przesolone albo gumowe. Korty które były przy hotelu były strasznie zapuszczone wyglądały jak opuszczone. Jedynie to co było dobre to że blisko było morze.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wielkie rozczarowanie

    MALGORZATA, 16.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wylot z Gdańska w godzinach wieczornych więc byliśmy w hotelu dopiero ok 0.40 😩. Ośrodek na zewnątrz bardzo zadbany , trawa codziennie przycinana i podlewana , dużo zieleni i czysto . I na tym koniec. Byliśmy zakwaterowani w budynku A . Pokój brudny z urwanymi zasłonami. Ręczniki sine z plamami tak więc używaliśmy własnych plażowych bo brzydziliśmy się ich dotykać. Pokój sprzątany a właściwie nie sprzątany był przez mężczyzn (Z Pakistanu lub Bangladeszu?) . Sprzątanie polegało na tym że wchodził co 2 dzień i wymieniał ręczniki na równie sine. Mimo że wywieszaliśmy kartkę (była taka w pokoju) z prośbą o sprzątanie. Plaża piaszczysta ale piasek ciemny bardzo brudził stopy i nieprzyjemnie się po nim chodziło. Morze cudowne - czyste łagodne zejście i płycizny. Baseny 110 i 140 cm oraz dla maluszków. Leżaków nie brakowało nigdy. Jedzenie było bardzo dobre i urozmaicone . Codziennie inne rzeczy . Dużo ciast, owoców sałatek . Wszystko bardzo smaczne. Niestety podczas pobytu mieliśmy zatrucie pokarmowe. Wydaje mi się że przyczyną tego zatrucia był lód serwowany do napojów przy basenach lub woda z kranu, , którą myliśmy zęby. Zbyt późno przeczytaliśmy informacje że woda z kranu nie nadaje się do picia . Nie korzystaliśmy z ubezpieczenia gdyż w aptece farmaceuta dobrał nam odpowiednie leki i po 2 dniach ścisłej diety wyzdrowieliśmy. Na pewno był to nasz 1 i ostatni wyjazd do Czarnogóry . Ośrodek który miał być hotelem **** miał w naszej części **. Te 4* dotyczyły pewnie.czesci premium w której zamieszkiwali Francuzi.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Azul Beach Resort

    Blazej, Poznań 17.08.2022

    Obiekt hotelowy nie ma nic wspólnego z hotelem 4 gwiazdkowym. Pokój to maks 3 gwiazdki, łazienka to tragedia (brudno i grzyb) woda leje się z prysznica na całą łazienkę. Na korytarzu woda leje się z sufitu itd. Rezydent jest ale i tak nic nie może. Animatorzy z Polski chyba też są ale trudno ich poszukać (chyba ukrywają się przed niezadowolonymi klientami Rainbowa). Obsługa hotelu też trochę jakby za karę tam pracowała. Spotkanie z rezydentem to awantura z niezadowolonymi klientami Rainbowa.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rozczarowanie na starcie i stres dla dziecka

    Paweł 20.08.2024

    Jestem właśnie jakąś godzinę po przyjeździe. Po pierwsze lokalizacja segmentu dla Rainbow jest na końcu przy ulicy, budynek wygląda najgorzej że wszystkich, na start przywitała nas nie działająca klimatyzacja i rozczarowujący wyglądem pokój. Najgorsze to łazienka gdzie zamieniony prysznic jest odrażający i pościel która jest nie jest czysta, za to poplamiona i pożółkła strach się bać. Rano jestem umówiony z managerem, mam nadzieję, że uda się przejść do lepszego zakwaterowania. Pisałem z obawami po ostatnich komentarzach przed wyjazdem do Rainbow ale nikt nie odpisał. Porażka. Dziecko boi się zasnąć w tym syfie! Na pewno będę składał reklamację!! Nie polecam

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    To na pewno nie jest hotel 4 gwiazdkowy

    Katarzyna 01.09.2024

    Hotel opisany przez Rainbow „dla wymagających klientów”. Niestety nie dodali, że dla ślepych wymagających klientów. Pokoje nie sprzątane cały tydzień, ręczniki to stare, niedoprane szmaty. Z kosmetyków tylko mydło. Jadalnia brudna, krzesła i podkładki upaprane jedzeniem, stoliki nie sprzątane na bieżąco, i nie przygotowane dla kolejnych wchodzących na jadalnie. Notoryczny brak sztućców. Jedzenie monotonne. Obsługa nie zainteresowana sprzątaniem. Farba na basenie odchodzi i brudzi stroje kąpielowe. Przez cały nasz pobyt nie działał basen wewnętrzny i jeden zewnętrzny. O tym, że musimy oddać opaski all inclusive o godz. 10 ( śniadanie trwa do 10:30), dowiedzieliśmy się z maila ok. tydzień przed wyjazdem na wczasy. Powinno to być ujęte w opisie hotelu. Rainbow- czemu nie weryfikujesz czy hotel na pewno spełnia wymagania 4 gwiazdek.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel wymaga audytu.

    Cezary, Piaseczno 29.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Ogólnie Hotel sprawia wrażenie, ale tylko na zdjeciach. Na miejscu okazuje sie że jest pełno grzyba, brudu i jest wiele odstępst od standardów. Nawet w hotelowej recepcji przy kratkach z klimatyzacją wychodzi grzyb. Pokoje są sprzątane na zasadzie wymienimy reczniki, nawet interwencja pani rezydent nic nie pomogła. Baseny bez kafelków pomalowane farbą, którą goście hotelowi sie brudzili. Polecam poszukać opini hotelu z innych źródeł. Uwaga. Ostatniego dnia wymeldowują Cie do 10 rano jak będzie samolot o 21 powrotny, żeby godnie przeżyć dzień trzeba zapłacić 80 Euro bo inaczej czeka Cie głodówka. W moim przypadku 6 dni all inclusive, ostatniego drogi kliencie radź sobie sam bo nie masz co liczyć na operatora wycieczki Rainbow. Jedynym plusem była wycieczka fakultatywna do pięknego miejsca jakim jest Kotor. Kolejna uwaga, hotel dwóch standardów z wydzieloną strefą z ultra all inclusive do którego klienci Rainbow nie mają wstępu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    NIE KUPUJCIE A NAPEWNO NIE Z TEGO BIURA

    Kądziołka 07.08.2024

    Cena z biura nie odpowiada jakości i na niebieskiej stronie do hoteli cena za o wiele lepszy standard jest dwa razy niższa! Budynki dzielą się zależnie gdzie rezerwujesz a lecąc z tego biura możesz dostać tylko niższy standard. Śmierdzi przed recepcją jak i w pokojach. W pokojach syf wszędzie plamy na ścianach płytkach lampach, nawet nie zaczepili firany zerwanej przez poprzednich gości! W prysznicu grzyb, pościele poplamione zżółkłe wszystko jest stare, zepsute mrówki wchodzą przez taras, deska sedesowa była połamana i też brudna, obrazy poobrywane. Jestem zażenowana nie widać różnicy pomiędzy zwykłym al in a innymi opcjami, w basenach odchodzi farba, jedzenie jest monotonne codziennie to samo poza porami posiłków nie ma zbytnio co jeść. W barach ogromne braki z menu nie ma co wybierać lepiej najpierw zapytać co jest. Po wyjściu z hotelu nic nie ma. Po podróży obskurnym autobusem dowiedzieliśmy się że pokoje nie są jeszcze gotowe i musieliśmy czekać na recepcji.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam - Azul maks 3*

    MARTA, KRAKOW 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Nie adekwatna jakość usług do ceny, wg mnie 3 gwiazdki to maks - brudno na plaży (zwłaszcza w pobliskiej zatoce śmierdzi i są śmieci np. pampersy) i wieje tak, że nie da się leżeć na plaży, a na terenie hotelu brak parasoli i leżaków na basenach (ludzie zajmują wcześnie rano). Brudne stoliki w restauracji (podkładki zaplamione, serwetki nie wymieniane), stoliki nie sprzątane na bieżąco oraz usterki w pokoju nie naprawiane. Podczas kąpieli w basenie oparłam się ręką i plecami o nabrzeże, niebieska farba odbita na skórze, spowodowała alergię. Brak wody przez kilka godzin w całym hotelu podczas pobytu - hotel nie umiał poradzić sobie w tej sytuacji. Hotel nie jest przyjazny dla wczasowiczów np. powiedziałam managerowi aby w zamian za brak wody w ostatnim pełnym dniu pobytu, zapewnili nam serwis przed transferem to był bardzo niegrzeczny i powiedział, że to nie jego problem tylko miasta a jak mi się nie podoba to żebym pozwała hotel ! Kupowaliśmy wczasy na początku maja 2024 i nikt nas nie poinformował, że w ostatnim dniu musimy dopłacić 20 euro aby mieć zapewniony serwis hotelowy do czasu transferu. Ponieważ dotyczyło to ogromnej liczby wczasowiczów było bardzo nerwowo, ludzie się awanturowali, zaskoczeni wysoką dopłatą do serwisu w dniu transferu, teraz już biuro umieściło informację o tym (ale chyba napisali 15 euro). Do dopłaty była też opłata klimatyczna 1,5 euro za dzień tj 40 euro za tydzień(o tym byliśmy informowani wcześniej) + dodatkowe żądanie 20 euro za osobę tj. 80 euro (o czym nie byliśmy uprzedzeni przy podpisywaniu umowy). Animacje bardzo słabe - głównie śpiewająca osoba + 1 lub 2 gitarzystów przez wszystkie dni pobytu ! Nuda - nie ma gdzie wyjść i nie ma co robić wieczorami. Plaża przy hotelu jest szeroka, z brunatnym zapylonym piaskiem, który przy brzegu powoduje zamulenie i brak przejrzystości wody (siedzisz w błocie gdyby ktoś chciał posiedzieć na brzegu). Minusem dla mnie jest kilkadziesiąt metrów płytkiej wody (po kolana), aby popływać to trzeba przejść ok. 50 m i nawet wyjść za boje, bo jest tak płytko. Może dla dzieci to jest ok, ale nie dla nastolatków i dorosłych.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem