Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.1 /6
197 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Erka 07.10.2021

Prawda

Hotel - pokoje , obsługa rzeczywiście mają 4 gwiazdki , czyli Ok. Jednak kuchnia , również w restauracjach tematycznych , mistrzostwo świata ! Brawo , brawo ! Trzeba być super kucharzem żeby tak spaprać jedzenie i to CODZIENNIE. Jaka regularność i trzymanie równego poziomu ! Wygięcie wysuszonych filetów rybnych zawsze takie samo , nie mówiąc o bardzo dowcipnym przyrządzaniu dań z duszonego mięsa. Każdy mógł zabawić się w Sherlocka zgadując „a cio to”. Naprawdę , doznania kulinarne NIEZAPOMNIANE ! Acha , wino ( nie obrażając win ) „domowe” chyba nie było degustowane przez Bonda w czasie kręcenia Casino Royale bo…. dalszej części już by nie było. Prawdziwy „hard core”….Jednym słowem - gastronomiczny survival !

4.0/6

Jacek 21.07.2024

Azul coś na plus coś na minus

Ostanie 2 dni pobytu a już podzielę się swoimi opiniami . Może zacznę od plusów: -dostępność leżaków przy basenie i na plazy cały czas znajdują się wolne także nie trzeba walczyć o dostepnosc -jedzenie Bałkanskie doprawione urozmaicone -drinki markowe alkohole na duzy plus -bez kolejek za jedzeniem czy piciem -super plaza piaszczysta brak kamieni, ok 100 metrow można iść w głąb morza i woda sięga pasa Minusy: -Animacje dramat praktycznie nie istnieją 2 razy graliśmy w water polo pozatym mało się dzieje -w wc czuc kanalizację, - nasz pokój z 2 pomieszczeniami 2 doroslych i 2 dzieci przestrzenny jednak inni mieli mniej szczęścia i np 2 doroslych plus dziecko dostali bardzo maly pokoik, -sprzątanie tak jak się uda raz przyniosą czyste szklanki a drugi raz wyrzucą tylko śmieci, Suma sumarum gdyby popracować nad animacją i dokładniejszym sprzątaniem minusów by nie było ale ogólnie polecam

4.0/6

Jan, Łódź 24.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Ogólnie całkiem nieźle. W szczegółach już nie tak bardzo

Z wakacji wracam z miłymi wspomnieniami i uśmiechem na twarzy. Dzieci wybawione i zadowolone. Dopiero gdy przypominam sobie poszczególne szczegóły, mina trochę mi rzednie. Najbardziej negatywnie w pamięci zapadły zdecydowanie pokoje i ich odległość od reszty ośrodka oraz fakt istnienia poziomu powyżej All Inclusive Ultra, VIP, który nie jest nawet dostępny w ofercie Rainbow. Na miejscu tworzyło to niepotrzebne uczucie podziałów, kastowości i napięcia. Czy poszczególne aspekty z komentarzy przy kategoriach są tzw. "deal break'erem" - trzeba ocenić samemu. Ja wydanych pieniędzy nie żałuję, co nie zmienia faktu, że za tę kwotę na pewno mogłoby być (i bywało) znacznie lepiej.

4.0/6

Karolina 18.06.2022

duży, ale trochę zmarnowany potencjał

Hotel ok, jedzenie też dobre, ale jest sporo niedociągnięć, które znacząco wpływają na jakość pobytu. Największym plusem jest bardzo dobry wybór importowanych alkoholi. Barmani mili, chętnie robią drinki nawet na indywidualne zamówienie, animatorzy również bardzo sympatyczni, starają się jak mogą. W czasie naszego pobytu nie działał jeszcze polskojęzyczny klub, ale nasze dzieci korzystały z lokalnego mini klubu - były zadowolone, nawet mimo bariery językowej. Największym minusem jest niekompetentna recepcja oraz serwis sprzątający (w pokojach, bo części wspólne utrzymane bez zarzutu). Kilkakrotnie w naszym pokoju nie było papieru toaletowego, zgłaszaliśmy ten problem recepcji i prosiliśmy o uzupełnienie - niestety recepcja ani razu nie zareagowała. W końcu sami kupiliśmy papier. Sprzątanie pokoju bardzo ogólne, po naszej podłodze ciągle walał się piasek z plaży... Przed wyjazdem chcieliśmy się dowiedzieć o możliwość przedłużenia doby; za pierwszym razem powiedziano nam, że kosztuje to 35e na osobę, dzieci mają zniżkę, za drugim razem powiedziano, że 35e za pokój i że jeśli przedłużmy dobę to będziemy mogli korzystać również z kolacji w ostatnim dniu, ale musimy przyjść w dniu wyjazdu, żeby można było sprawdzić dostępność pokoju. Za trzecim razem (w nocy na 24h przed wyjazdem) usłyszeliśmy, że cena 35e/pokój obowiązuje tylko dziś, bo jutro wchodzi nowy cennik i będzie to 50e/pokój, ale i tak nie mogliśmy przedłużyć, bo nasz pokój miał zostać udostępniony kolejnym turystom. Zaproponowano nam, że możemy zostać w pokojach do 12:00 oraz skorzystać z kolacji bezpłatnie. Jednak nauczeni poprzednim doświadczeniem z recepcją poszliśmy następnego dnia z samego rana, żeby potwierdzić te informacje. Okazało się, że nie możemy zostać do 12:00 i nie mamy kolacji... Po naszym wyraźnym sprzeciwie pozwolono nam zostać do 11:30 (nadal bez kolacji). Nikt jednak nie poinformował nas, że musimy przyjść re-doładować klucze. Kiedy wróciliśmy z plaży o 10:00 do naszego budynku okazało się, że dostęp do naszych pokoi został zablokowany. Musieliśmy znowu iść na recepcję, gdzie bardzo niezadowolona recepcjonistka doładowała nam klucze. PS. basen dla dzieci ze zjeżdżalniami (który widnieje na wielu zdjęciach) jest tylko dla gości ze strefy premium (nie pokoje rodzinne i nie standardy)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem