Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.1 /6
197 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Daniel, Kielce 06.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Polecam, ale...

Pierwszy raz w Czarnogórze, kiedyś tam wrócimy. Co pochwalić, a co nie - super pogoda, dobre jedzenie, miła obsługa. Duży kompleks, dwu i pół latek miał do robić i widać było wymalowane szczęście na jego buzi. Mnóstwo atrakcji dla niego oraz dorosłych. Za mały by pojechać na dalsze wycieczki, więc tych nie ocenię. Odpoczęliśmy. Na minus to śmieci na plaży przez cały wyjazd oraz budynek A, którego pokoje i windy mają czasy świetności za sobą. Szkoda, że Rainbow nie miał na tamten moment w ofercie pokoi premium - my pomimo posiadania Ultra All inclusive nie mieliśmy dostępu do części Premium - nie widzieliśmy że takie istnieją. W ofercie R ich po prostu nie było.

4.0/6

Maria, Piła 23.08.2022

Ośrodek świetny, pokój bardzo słaby

Sam ośrodek piękny, baseny, plaża, infrastruktura, obsługa hotelowa bardzo pomocna, hotel miał doskonałe położenie. Jednak sam pokój KIWI, był bardzo słaby, standard polskiego hostelu z lat 90 , i odbiegał standardem od pozostałej częsci hotelu.

4.0/6

Izabela, Pruszków 21.08.2022

wakacje we dwoje

Zacznę może od tego, że już na początku zostaliśmy przez Rainbow wprowadzeni w błąd. Standard pokoju wcale nie odpowiadał 4*. Po rozmowach telefonicznych, mailach i chyba sile grupy wakacyjnej, Rainbow się zrehabilitował i oddał nam należną kwotę za niedotrzymanie warunków umowy dot. łazienki w pokoju w budynku KIWI. Rainbow pokazuje ofertę wartą 4 *, co może w przełożeniu na realia całego kompleksu jest prawdą, zaś na realia pokoju w którym nas lokuje niestety jest totalnym fałszem. Na szczęście w pokoju się przebywa 30 % całego czasu, a resztę czasu spędza na plaży tudzież nad basenem , które były obłędne ! Jedzenie dobre, obsługa fantastyczna i na najwyższym poziomie !

4.0/6

Elzbieta, Gdańsk 09.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Czy to na pewno bestseller?

Po ośmiodniowym pobycie mogę podać zarówno jego plusy, jak i minusy. Plusy: - Zadbany teren, na którym widać sporo ludzi pielęgnujących zieleń i sprzątających ośrodek. - Wiele basenów (naliczyłam 11?!). Największe wrażenie robi świetnie utrzymany kompleks basenów w pobliżu plaży. - Bardzo czysto we wszystkich pomieszczeniach i na zewnątrz. - Świetne, świeże jedzenie. Wielki wybór, który zadowoli każdego. - Napoje (woda, piwo, cola, sprite) butelkowane i pod dostatkiem w restauracji oraz wszystkich barach. - Dobre, nieoszukane drinki. - Bary dobrze zaopatrzone w różnorodne przekąski. - Zadbana, czysta plaża, ratownicy bez zarzutu. - Kilka miejsc, gdzie można spłukać się ze słonej wody i ciemnego piachu. - Leżaki, parasole, ręczniki bezpłatne i dostępne bez problemu. - Kilka miejsc na terenie ośrodka z wygodnymi siedziskami, gdzie można odpocząć. - Wieczorem muzyka (na żywo lub odtwarzana) w kawiarni przed recepcją. - Porządne, ogólnodostępne łazienki. - Codziennie sprzątane pokoje, miłe, uprzejme panie sprzątające. - W pokojach suszarka balkonowa, czajnik, kubki, szklanki, kawa, herbata, butelka wody oraz bezpłatny sejf. - Każdy pokój z balkonem i zestawem wypoczynkowym. - Przy wyjściu z hotelu wiele parasolek przydatnych w czasie deszczu. - Miła, kulturalna, kompetentna, pomocna, punktualna, słowna rezydent - Pani Anna. Minusy: - Teren ogromny, trzeba się nachodzić, aby gdziekolwiek dotrzeć (meleksy dla turystów "premium"). - Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki i nie jest elegancki. Sądzę, że 2 gwiazdki wystarczą. Pokoje małe, łóżka tylko małżeńskie, meble średniej jakości, tandetne obrazy w pokojach i w holu. W największym hotelu (budynek A) jedna, maleńka winda, w której 2 osoby z bagażami się nie mieszczą. - Przez cały pobyt (druga połowa września) w ośrodku nie działo się nic. Budynek zwany "muzycznym" stał pusty. - Mały, słabo zaopatrzony i drogi sklepik. - Bardzo niemili pracownicy, głównie mężczyźni, wyniośli, niedostępni, bez odrobiny uśmiechu. Zarówno w recepcji, jak i w restauracji głównej. Trudno było się z nimi porozumieć bez znajomości j. angielskiego. Podsumowując, nie żałuję, że tam byłam, ale nie wybrałabym się po raz drugi. Na pewno nie nazwałabym tego miejsca "bestsellerem". Za tak wysoką cenę nie zasługuje na więcej, niż 4 punkty na 6.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem