Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.1 /6
197 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Dominika, Kraków 16.07.2021

Słaby hotel

Hotel nie spełnia standardów 4 gwiazdkowego obiektu, zwłaszcza restauracja, jedzenie bardzo słabe, zimne, kącik z jedzeniem dla dzieci bardzo często pusty

3.5/6

PAULINA, WARSZAWA 24.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Spodziewaliśmy się więcej po **** hotelu

Fajnie, ale mogłoby być znacznie lepiej. Dla mnie to nie był standard adekwatny do czterech gwiazdek.

3.5/6

JERZY 08.08.2022

Byłoby nieźle, ale ...

Obiekt jest generalnie zadbany, wspólne przestrzenie i pomieszczenia są codziennie sprzątane, i ładnie utrzymane, zieleń wokół obiektu jest starannie pielęgnowana. Wersja ultra all inclusive jest w porządku (duży wybór jedzenia, lody, różne alkohole). Plaża piaszczysta (drobny piasek w czasie wiatru dokucza, bo dostaje się do oczu, nosa itd.). Sporo leżaków na plaży (przy basenach o leżak było trudno). Niestety całość pobytu psuje stan części hotelowej, zwłaszcza w budynku Kiwi. Stan łazienek jest bardzo zły (w żadnej mierze nie odpowiadają hotelowi 4 gwiazdkowemu) - są nieduże (nie ma miejsca na zostawienie choćby kosmetyków), armatura jest zużyta , woda pod prysznicem spływa wolno (czasami się zatyka). Drzwi do łazienki się ledwo zamykają (wykonane z jakiejś dykty). Część gości skarżyła się na spotkaniu z rezydentem, że na wyższych piętrach były problemy z wodą, że mieli grzyb na ścianie, że z klimatyzacji w pokoju cuchnie (u nas nie było tych problemów). Biuro podróży dopiero na 4 dni przed przyjazdem przysłało informację, że łazienka nie została wyremontowana i zaproponowało obniżkę ceny za imprezę. Gdybyśmy wiedzieli o tym wcześniej, być może zrezygnowalibyśmy z wyjazdu lub wybrali inne miejsce.

3.5/6

Tomasz, Poznań 09.08.2021

Wakacje.

W hotelu dostaliśmy inne pokoje niż były zarezerwowane, tzw. rodzinne o standardzie 2+ a hotel mial niby 4 gwiazdki. Standard tych pokoi przypominał polskie domy wypoczynkowe. Druga kwestia to nieczynny park linowy, który miał być otwarty i miał być atrakcją. Plac zabaw też był nieczynny. Silownia pod chmurką podobnie jak na polskich osiedlach.Plusy i bardzo miła obsługa plus dużo dobrego ,świeżego jedzeniaoraz baseny na których nie było tłoku.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem