Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.0 /6
221 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Maria, Poznań 03.07.2022

Po zamianie Chorwacji na Czarnogórę.

Po 9 miesiącach zamieniono mi wybraną ofertę. Hotel Osmine był usytuowany przy plaży z widokiem na morze. Pokój w segmencie hotelu Azul był oddalony od morza około 800 metrów z widok na bramę wjazdową i bardzo ruchliwą estakadę.

3.0/6

JOANNA MAGDALENA, SOLEC KUJAWSKI 22.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Wakacje 9-16 lipca 2024

Zaczynając od plusów. Hotel bardzo duży ale bez tłoku każdy znajdzie miejsce na leżakach oraz w restauracjach. Jedzenie bardzo dobre. Rezydentki bardzo miłe. A teraz ta gorsza strona. Od pierwszego dnia przez prawie trzy doby byliśmy pozbawieni ciepłej wody. Obsługa recepcji bardzo arogancka oraz kompletnie nie zainteresowana rozwiązaniem problemu. Zaproponowano mam jeden pokój z ciepłą wodą na około 40 rodzin. Zostaliśmy zostawieni sami sobie. Nawet maile bezpośrednio do biura RAINBOW z prośbą o pomoc nie przyniosły efektu. Rezydentka z racji bardzo młodego wieku i braku doświadczenia nic nie była wstanie dla nas zrobić. W moich oczach rezydent służy głównie do opieki nad turystami a nie sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Dopiero gdy przed recepcją zebrało się kilkanaście rodzin z małymi dziećmi i poinformowaliśmy że będziemy się kąpać w basenach a nie jak do tej pory pod prysznicem na plaży (woda była cieplejsza niż w pokoju) uruchomili ciepłą wodę. Uważajcie na budynek kivi oraz ten nasz A. Są to najgorsze miejsca w hotelu zarezerwowane głównie dla klientów rainbow . Pokoje brudne łóżka pozarywane łazienki śmierdzą moczem. Jesteśmy można powiedzieć bardzo dużymi fanami raibow jezdzimy tylko z tym biurem zostawiliśmy już u nich kilkaset tysięcy zł i nigdy nie powiedzieliśmy złego słowa. Może mieliśmy szczęście albo ta sytuacja pokazuje że byliśmy w błędzie co tego biura. Ogólnie sama Czarnogóra oraz wycieczki fakultatywne bardzo udane. Pozdrawiamy Asia i Daniel

3.0/6

Wojciech, Kraków 01.08.2022

pobyt lipiec 2022

Obiekt hotelowy Azul Beasch z wyłączeniem budynku hotelowego KIWI w którym zostalismy zakwaterowani zasługuje na ocene pozytwną.Budynek hotelowy KIWI należący do kompleksu AZUL Beach to jakeś nieporozumienie. Cały kompleks zasługuje na 4****jak jest w ofercie ,natomiast budynek KIWI to Max 2** W ofercie jest napisane że remont został zrobiony w 2018 r a w rzeczywistosci to tylko zostało odswieżone.Łazienki przypominają lata 90 .Woda nie odpływa z kabiny prysznicowej,zalewa cała łazienkę,masakra

2.5/6

Agnieszka 06.08.2024

Nieudany wypoczynek w Azul Besch Resort

Witam. Nasza opinia jest podyktowana złością, rozczarowaniem oraz nieadekwatnym kosztem wycieczki za to co otrzymaliśmy. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd oraz czujemy się oszukani, dlaczego to już wyjaśniam. Zacznę od pokoi: mrówki, które na koniec wyjazdu wdarły się na łóżko i do naszych rzeczy, dywan i ściany brudne - różne plamy, kratka pod prysznicem zatkana, nie nadążała spływać woda, która wybijała późnej na korytarz w pokoju. Zepsute drzwi wejściowe zamek się zamykał prawidłowo, ale wystarczyło pchnąć drzwi ręką i się otwierały. Zgłosiliśmy na recepcji, czekaliśmy na naprawę ok 12 godzin na nazajutrz powtórka z rozrywki. Zostaliśmy zakwaterowani grupa w ostatnim budynku, widok na ulicę. Jak rozmawiałam z pozostałą grupą ludzi na temat standardu pokoi podobne doświadczenia. Następna rzecz: wylot z Poznania to 15.40 ledwo zdążyliśmy na kolację, gdzie dzieci nie były w stanie zjeść niczego bo były zbyt zmęczone, niestety dzień powrotu zbiórka przy recepcji 6.15. byliśmy w szoku jak się dowiedzieliśmy dzień wcześniej bo ucieli nam kilka godzin wycieczki, gdzie na śniadanie nie było szans bo było za wcześnie i dzieci niewyspane. Dodam, że małe dzieci nie są wyrozumiałe, kiedy są zmęczone i głodne. Lunch box, który na szykował hotel w zamian za śniadanie albo pakiety w dzień wycieczek fakultatywnych to czerstwe pieczywo tostowe z serem i szynką, jakiś owoc i woda. Pani rezydent bardzo sympatyczna i miła, ale wprowadziła nas z premedytacją w błąd podczas udzielenia informacji na temat wycieczki fakultatywnej. Szczegóły opiszę w wybranej wycieczce fakultatywnej, którą wybraliśmy. Z plusów to piękny duży teren na zewnątrz, piękne baseny i bliski dostęp do morza i plaży. Zadbany teren zieleni. Główny basen wymaga odświeżenia bo farba odchodziła i pobrudziła stroje kąpielowe naszych dzieci. Jedzenie różnorodne i pyszne, duży wybór, ale obsługa nie dawała rady były brudne niektóre stoliki albo zalegały pozostałości po osobach, które skończyły jeść. Animacje dla dzieci wydawały się ciekawe, ale nie braliśmy udziału. Ścianka wspinaczkowa dodatkowo płatna, gdzie w ofercie nie było żadnej informacji. Podsumowując nigdy więcej nie pojedziemy z biurem rainbow, brak szacunku do klienta.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem