Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

4.9/6 (248 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
248 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    duży, ale trochę zmarnowany potencjał

    Hotel ok, jedzenie też dobre, ale jest sporo niedociągnięć, które znacząco wpływają na jakość pobytu. Największym plusem jest bardzo dobry wybór importowanych alkoholi. Barmani mili, chętnie robią drinki nawet na indywidualne zamówienie, animatorzy również bardzo sympatyczni, starają się jak mogą. W czasie naszego pobytu nie działał jeszcze polskojęzyczny klub, ale nasze dzieci korzystały z lokalnego mini klubu - były zadowolone, nawet mimo bariery językowej. Największym minusem jest niekompetentna recepcja oraz serwis sprzątający (w pokojach, bo części wspólne utrzymane bez zarzutu). Kilkakrotnie w naszym pokoju nie było papieru toaletowego, zgłaszaliśmy ten problem recepcji i prosiliśmy o uzupełnienie - niestety recepcja ani razu nie zareagowała. W końcu sami kupiliśmy papier. Sprzątanie pokoju bardzo ogólne, po naszej podłodze ciągle walał się piasek z plaży... Przed wyjazdem chcieliśmy się dowiedzieć o możliwość przedłużenia doby; za pierwszym razem powiedziano nam, że kosztuje to 35e na osobę, dzieci mają zniżkę, za drugim razem powiedziano, że 35e za pokój i że jeśli przedłużmy dobę to będziemy mogli korzystać również z kolacji w ostatnim dniu, ale musimy przyjść w dniu wyjazdu, żeby można było sprawdzić dostępność pokoju. Za trzecim razem (w nocy na 24h przed wyjazdem) usłyszeliśmy, że cena 35e/pokój obowiązuje tylko dziś, bo jutro wchodzi nowy cennik i będzie to 50e/pokój, ale i tak nie mogliśmy przedłużyć, bo nasz pokój miał zostać udostępniony kolejnym turystom. Zaproponowano nam, że możemy zostać w pokojach do 12:00 oraz skorzystać z kolacji bezpłatnie. Jednak nauczeni poprzednim doświadczeniem z recepcją poszliśmy następnego dnia z samego rana, żeby potwierdzić te informacje. Okazało się, że nie możemy zostać do 12:00 i nie mamy kolacji... Po naszym wyraźnym sprzeciwie pozwolono nam zostać do 11:30 (nadal bez kolacji). Nikt jednak nie poinformował nas, że musimy przyjść re-doładować klucze. Kiedy wróciliśmy z plaży o 10:00 do naszego budynku okazało się, że dostęp do naszych pokoi został zablokowany. Musieliśmy znowu iść na recepcję, gdzie bardzo niezadowolona recepcjonistka doładowała nam klucze. PS. basen dla dzieci ze zjeżdżalniami (który widnieje na wielu zdjęciach) jest tylko dla gości ze strefy premium (nie pokoje rodzinne i nie standardy)

    Karolina - 18.06.2022

    12/12 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Polecam, ale...

    Pierwszy raz w Czarnogórze, kiedyś tam wrócimy. Co pochwalić, a co nie - super pogoda, dobre jedzenie, miła obsługa. Duży kompleks, dwu i pół latek miał do robić i widać było wymalowane szczęście na jego buzi. Mnóstwo atrakcji dla niego oraz dorosłych. Za mały by pojechać na dalsze wycieczki, więc tych nie ocenię. Odpoczęliśmy. Na minus to śmieci na plaży przez cały wyjazd oraz budynek A, którego pokoje i windy mają czasy świetności za sobą. Szkoda, że Rainbow nie miał na tamten moment w ofercie pokoi premium - my pomimo posiadania Ultra All inclusive nie mieliśmy dostępu do części Premium - nie widzieliśmy że takie istnieją. W ofercie R ich po prostu nie było.

    Daniel, Kielce - 06.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ośrodek świetny, pokój bardzo słaby

    Sam ośrodek piękny, baseny, plaża, infrastruktura, obsługa hotelowa bardzo pomocna, hotel miał doskonałe położenie. Jednak sam pokój KIWI, był bardzo słaby, standard polskiego hostelu z lat 90 , i odbiegał standardem od pozostałej częsci hotelu.

    Maria, Piła - 23.08.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    wakacje we dwoje

    Zacznę może od tego, że już na początku zostaliśmy przez Rainbow wprowadzeni w błąd. Standard pokoju wcale nie odpowiadał 4*. Po rozmowach telefonicznych, mailach i chyba sile grupy wakacyjnej, Rainbow się zrehabilitował i oddał nam należną kwotę za niedotrzymanie warunków umowy dot. łazienki w pokoju w budynku KIWI. Rainbow pokazuje ofertę wartą 4 *, co może w przełożeniu na realia całego kompleksu jest prawdą, zaś na realia pokoju w którym nas lokuje niestety jest totalnym fałszem. Na szczęście w pokoju się przebywa 30 % całego czasu, a resztę czasu spędza na plaży tudzież nad basenem , które były obłędne ! Jedzenie dobre, obsługa fantastyczna i na najwyższym poziomie !

    Izabela, Pruszków - 21.08.2022

    4/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem