Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.0 /6
221 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Cezary, Piaseczno 29.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Hotel wymaga audytu.

Ogólnie Hotel sprawia wrażenie, ale tylko na zdjeciach. Na miejscu okazuje sie że jest pełno grzyba, brudu i jest wiele odstępst od standardów. Nawet w hotelowej recepcji przy kratkach z klimatyzacją wychodzi grzyb. Pokoje są sprzątane na zasadzie wymienimy reczniki, nawet interwencja pani rezydent nic nie pomogła. Baseny bez kafelków pomalowane farbą, którą goście hotelowi sie brudzili. Polecam poszukać opini hotelu z innych źródeł. Uwaga. Ostatniego dnia wymeldowują Cie do 10 rano jak będzie samolot o 21 powrotny, żeby godnie przeżyć dzień trzeba zapłacić 80 Euro bo inaczej czeka Cie głodówka. W moim przypadku 6 dni all inclusive, ostatniego drogi kliencie radź sobie sam bo nie masz co liczyć na operatora wycieczki Rainbow. Jedynym plusem była wycieczka fakultatywna do pięknego miejsca jakim jest Kotor. Kolejna uwaga, hotel dwóch standardów z wydzieloną strefą z ultra all inclusive do którego klienci Rainbow nie mają wstępu.

0.5/6

Kądziołka 07.08.2024

NIE KUPUJCIE A NAPEWNO NIE Z TEGO BIURA

Cena z biura nie odpowiada jakości i na niebieskiej stronie do hoteli cena za o wiele lepszy standard jest dwa razy niższa! Budynki dzielą się zależnie gdzie rezerwujesz a lecąc z tego biura możesz dostać tylko niższy standard. Śmierdzi przed recepcją jak i w pokojach. W pokojach syf wszędzie plamy na ścianach płytkach lampach, nawet nie zaczepili firany zerwanej przez poprzednich gości! W prysznicu grzyb, pościele poplamione zżółkłe wszystko jest stare, zepsute mrówki wchodzą przez taras, deska sedesowa była połamana i też brudna, obrazy poobrywane. Jestem zażenowana nie widać różnicy pomiędzy zwykłym al in a innymi opcjami, w basenach odchodzi farba, jedzenie jest monotonne codziennie to samo poza porami posiłków nie ma zbytnio co jeść. W barach ogromne braki z menu nie ma co wybierać lepiej najpierw zapytać co jest. Po wyjściu z hotelu nic nie ma. Po podróży obskurnym autobusem dowiedzieliśmy się że pokoje nie są jeszcze gotowe i musieliśmy czekać na recepcji.

0.5/6

MARTA, KRAKOW 05.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nie polecam - Azul maks 3*

Nie adekwatna jakość usług do ceny, wg mnie 3 gwiazdki to maks - brudno na plaży (zwłaszcza w pobliskiej zatoce śmierdzi i są śmieci np. pampersy) i wieje tak, że nie da się leżeć na plaży, a na terenie hotelu brak parasoli i leżaków na basenach (ludzie zajmują wcześnie rano). Brudne stoliki w restauracji (podkładki zaplamione, serwetki nie wymieniane), stoliki nie sprzątane na bieżąco oraz usterki w pokoju nie naprawiane. Podczas kąpieli w basenie oparłam się ręką i plecami o nabrzeże, niebieska farba odbita na skórze, spowodowała alergię. Brak wody przez kilka godzin w całym hotelu podczas pobytu - hotel nie umiał poradzić sobie w tej sytuacji. Hotel nie jest przyjazny dla wczasowiczów np. powiedziałam managerowi aby w zamian za brak wody w ostatnim pełnym dniu pobytu, zapewnili nam serwis przed transferem to był bardzo niegrzeczny i powiedział, że to nie jego problem tylko miasta a jak mi się nie podoba to żebym pozwała hotel ! Kupowaliśmy wczasy na początku maja 2024 i nikt nas nie poinformował, że w ostatnim dniu musimy dopłacić 20 euro aby mieć zapewniony serwis hotelowy do czasu transferu. Ponieważ dotyczyło to ogromnej liczby wczasowiczów było bardzo nerwowo, ludzie się awanturowali, zaskoczeni wysoką dopłatą do serwisu w dniu transferu, teraz już biuro umieściło informację o tym (ale chyba napisali 15 euro). Do dopłaty była też opłata klimatyczna 1,5 euro za dzień tj 40 euro za tydzień(o tym byliśmy informowani wcześniej) + dodatkowe żądanie 20 euro za osobę tj. 80 euro (o czym nie byliśmy uprzedzeni przy podpisywaniu umowy). Animacje bardzo słabe - głównie śpiewająca osoba + 1 lub 2 gitarzystów przez wszystkie dni pobytu ! Nuda - nie ma gdzie wyjść i nie ma co robić wieczorami. Plaża przy hotelu jest szeroka, z brunatnym zapylonym piaskiem, który przy brzegu powoduje zamulenie i brak przejrzystości wody (siedzisz w błocie gdyby ktoś chciał posiedzieć na brzegu). Minusem dla mnie jest kilkadziesiąt metrów płytkiej wody (po kolana), aby popływać to trzeba przejść ok. 50 m i nawet wyjść za boje, bo jest tak płytko. Może dla dzieci to jest ok, ale nie dla nastolatków i dorosłych.

0.5/6

Ola 01.07.2022

Pokoje niezgodne z opisem

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem