Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.0 /6
221 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Anna, Jastków 10.10.2021

Nie polecam pod koniec sezonu

Pobyt we wrzesniu 2021 z uwagi na koniec sezonu atrakcje dla dzieci niedostępne, pokój ladny duży, jedzenie smaczne ale pod koniec pobytu zostaliśmy przeniesieni do mniejszej restauracji i nie było wszystko dostępne jak np smażone ryby na bieżąco itd. Baseny czyste ale nie skorzystaliśmy ponieważ woda już o tej porze roku zimna.

2.0/6

MIROSŁAWA, RUDA ŚLĄSKA 02.08.2022

Odpoczynek w hotelu Azul Beach

Wybraliśmy ten hotel - skierowany do wymagających klientów, aby wypocząć po części objazdowej po Czarnogórze. Niestety czekało nas spore rozczarowanie, zostaliśmy potraktowani jako klienci drugiej kategorii. Zakwaterowano nas w budynku KIWI (nie spełnia warunków hotelu 4*). Okazało się, że jest to jednocześnie hotel robotniczy i mieszkamy razem z personelem sprzątającym, kelnerkami i animatorami. Pokoje małe, aby przejść przez pokój, jedna z osób z pokoju musi wyjść - robiąc miejsce drugiej osobie. Łazienka z lat 80-tych, nie remontowana, z kosmetyków tylko mydło (zdjęcie łazienki na stronie biura podróży ukazało się dopiero w lipcu). Mieliśmy szczęście i nasz klimatyzator był w miarę nowy (w przeciwieństwie do wielu pozostałych), nie zagrzybiony (tak jak reszta). Budynek przypominał blok z lat 80-tych, wstydliwie schowany na uboczu obok parkingu i śmietniska (nie prezentowany na zdjęciach). Teren hotelu rozległy i bardzo zadbany - w przeciwieństwie do terenu wokół naszego bloku. Radzę zastanowić się nad wyborem tego hotelu. Gdybym wiedziała wcześnie - NIGDY nie wybrałabym tego obiektu za niemałe pieniądze, dla wyjątkowo wymagających klientów.

1.5/6

Blazej, Poznań 17.08.2022

Azul Beach Resort

Obiekt hotelowy nie ma nic wspólnego z hotelem 4 gwiazdkowym. Pokój to maks 3 gwiazdki, łazienka to tragedia (brudno i grzyb) woda leje się z prysznica na całą łazienkę. Na korytarzu woda leje się z sufitu itd. Rezydent jest ale i tak nic nie może. Animatorzy z Polski chyba też są ale trudno ich poszukać (chyba ukrywają się przed niezadowolonymi klientami Rainbowa). Obsługa hotelu też trochę jakby za karę tam pracowała. Spotkanie z rezydentem to awantura z niezadowolonymi klientami Rainbowa.

1.0/6

Paweł 20.08.2024

Rozczarowanie na starcie i stres dla dziecka

Jestem właśnie jakąś godzinę po przyjeździe. Po pierwsze lokalizacja segmentu dla Rainbow jest na końcu przy ulicy, budynek wygląda najgorzej że wszystkich, na start przywitała nas nie działająca klimatyzacja i rozczarowujący wyglądem pokój. Najgorsze to łazienka gdzie zamieniony prysznic jest odrażający i pościel która jest nie jest czysta, za to poplamiona i pożółkła strach się bać. Rano jestem umówiony z managerem, mam nadzieję, że uda się przejść do lepszego zakwaterowania. Pisałem z obawami po ostatnich komentarzach przed wyjazdem do Rainbow ale nikt nie odpisał. Porażka. Dziecko boi się zasnąć w tym syfie! Na pewno będę składał reklamację!! Nie polecam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem