Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

4.9/6 (244 opinie)

4.9/6
244 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Rozczarowanie na starcie i stres dla dziecka

    Jestem właśnie jakąś godzinę po przyjeździe. Po pierwsze lokalizacja segmentu dla Rainbow jest na końcu przy ulicy, budynek wygląda najgorzej że wszystkich, na start przywitała nas nie działająca klimatyzacja i rozczarowujący wyglądem pokój. Najgorsze to łazienka gdzie zamieniony prysznic jest odrażający i pościel która jest nie jest czysta, za to poplamiona i pożółkła strach się bać. Rano jestem umówiony z managerem, mam nadzieję, że uda się przejść do lepszego zakwaterowania. Pisałem z obawami po ostatnich komentarzach przed wyjazdem do Rainbow ale nikt nie odpisał. Porażka. Dziecko boi się zasnąć w tym syfie! Na pewno będę składał reklamację!! Nie polecam

    Paweł - 20.08.2024

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    To na pewno nie jest hotel 4 gwiazdkowy

    Hotel opisany przez Rainbow „dla wymagających klientów”. Niestety nie dodali, że dla ślepych wymagających klientów. Pokoje nie sprzątane cały tydzień, ręczniki to stare, niedoprane szmaty. Z kosmetyków tylko mydło. Jadalnia brudna, krzesła i podkładki upaprane jedzeniem, stoliki nie sprzątane na bieżąco, i nie przygotowane dla kolejnych wchodzących na jadalnie. Notoryczny brak sztućców. Jedzenie monotonne. Obsługa nie zainteresowana sprzątaniem. Farba na basenie odchodzi i brudzi stroje kąpielowe. Przez cały nasz pobyt nie działał basen wewnętrzny i jeden zewnętrzny. O tym, że musimy oddać opaski all inclusive o godz. 10 ( śniadanie trwa do 10:30), dowiedzieliśmy się z maila ok. tydzień przed wyjazdem na wczasy. Powinno to być ujęte w opisie hotelu. Rainbow- czemu nie weryfikujesz czy hotel na pewno spełnia wymagania 4 gwiazdek.

    Katarzyna - 01.09.2024

    9/11 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Hotel wymaga audytu.

    Ogólnie Hotel sprawia wrażenie, ale tylko na zdjeciach. Na miejscu okazuje sie że jest pełno grzyba, brudu i jest wiele odstępst od standardów. Nawet w hotelowej recepcji przy kratkach z klimatyzacją wychodzi grzyb. Pokoje są sprzątane na zasadzie wymienimy reczniki, nawet interwencja pani rezydent nic nie pomogła. Baseny bez kafelków pomalowane farbą, którą goście hotelowi sie brudzili. Polecam poszukać opini hotelu z innych źródeł. Uwaga. Ostatniego dnia wymeldowują Cie do 10 rano jak będzie samolot o 21 powrotny, żeby godnie przeżyć dzień trzeba zapłacić 80 Euro bo inaczej czeka Cie głodówka. W moim przypadku 6 dni all inclusive, ostatniego drogi kliencie radź sobie sam bo nie masz co liczyć na operatora wycieczki Rainbow. Jedynym plusem była wycieczka fakultatywna do pięknego miejsca jakim jest Kotor. Kolejna uwaga, hotel dwóch standardów z wydzieloną strefą z ultra all inclusive do którego klienci Rainbow nie mają wstępu.

    Cezary, Piaseczno - 29.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    NIE KUPUJCIE A NAPEWNO NIE Z TEGO BIURA

    Cena z biura nie odpowiada jakości i na niebieskiej stronie do hoteli cena za o wiele lepszy standard jest dwa razy niższa! Budynki dzielą się zależnie gdzie rezerwujesz a lecąc z tego biura możesz dostać tylko niższy standard. Śmierdzi przed recepcją jak i w pokojach. W pokojach syf wszędzie plamy na ścianach płytkach lampach, nawet nie zaczepili firany zerwanej przez poprzednich gości! W prysznicu grzyb, pościele poplamione zżółkłe wszystko jest stare, zepsute mrówki wchodzą przez taras, deska sedesowa była połamana i też brudna, obrazy poobrywane. Jestem zażenowana nie widać różnicy pomiędzy zwykłym al in a innymi opcjami, w basenach odchodzi farba, jedzenie jest monotonne codziennie to samo poza porami posiłków nie ma zbytnio co jeść. W barach ogromne braki z menu nie ma co wybierać lepiej najpierw zapytać co jest. Po wyjściu z hotelu nic nie ma. Po podróży obskurnym autobusem dowiedzieliśmy się że pokoje nie są jeszcze gotowe i musieliśmy czekać na recepcji.

    Kądziołka - 07.08.2024

    5/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem