Opinie klientów o Aparthotel David

3.6 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
2.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Jaro 17.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Poniżej oczekiwań

Ładne widoki i to wszystko !

1.5/6

Eugeniusz, Poznań 26.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Nigdy więcej hotel David

Był to najmniej ciekawy pobyt w porównaniu z moimi wcześniejszymi (od 14 lat) pobytami w in. krajach (Chorwacja, Hiszpania, Grecja, Turcja, Tunezja, Egipt, Włochy, Malta). Hotel składa się z 2 budynków - z dużymi (z dużym TV i naczyniami) i małymi pokojami, ale takiej informacji nie ma w Internecie! W Internecie podano, że do przystanku autobusowego jest 200 m, a było ok. 900 m (300 m promenadą, a 600 ulicą pod górkę!!!). Chcąć jechać na wycieczkę, trzeba było iść 900 m (!!!) do przystanku, skąd odjeżdżał autokar lub autobus rejsowy. W takim przypadku podczas moich wcześniejszych pobytów autokar lub mikrobus podjeżdżał pod hotel!!! Na szczęście mikrobus zabierał nasze bagaże z autokaru i zawoził je do lub z hotelu.Hotel powinien posiadać własny mikrobus dla podwożenia gości, głównie starszych. Z 3 proponowanych wycieczek skorzystałem z 2: kaniony Czarnogóry i Albania. Obie nie były szczególnie ciekawe (poza jednym kanionem). Większość czasu w autokarze, zbyt duże odl. między zwiedzanymi obiektami. Na pewno ciekawy byłby wyjazd do Kotoru i Budvy, ale już tam byłem wcześniej. . . .

1.0/6

Inka, WARSZAWA 30.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Złe traktowanie gości w hotelu

Połżenie -super, oburzające zachowania obsługi hotelowej

1.0/6

Bożena Anna 01.10.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

Nieciekawie i niekomfortowo

Hotel bardzo przeciętny, posiłki skromne i w większości niesmaczne, pokoje niesprzątane...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem