Opinie klientów o Esencja Cejlonu z wypoczynkiem na Malediwach

5.0 /6
50 
opinii
Intensywność programu
4.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.2
Transport
4.4
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Krzysztof, Piotrków Trybunalski 23.03.2019

Ocena wycieczki/wypoczynek

Wycieczka ciekawa,ale z uwagi na ograniczenia czasowe część objazdowa była zbyt krótka żeby poczuć czar Sri Lanki.Ten niedosyt rekompensował wielki profesjonalizm,wiedza i kompetencja pilota-Pani Agnieszki.Niewątpliwie cieniem kładzie się przeokropny lot samolotem(katastrofa!).Dlatego też wg mojej opini czas zwiedzania winien być wydłużony o conajmniej 3 dni.Wypoczynek na Malediwach uważam za wystarczający.

3.0/6

Andrzej, Ząbki 04.01.2017
Termin pobytu: listopad 2016

Wycieczka po pięknych miejscach z brakami organizacyjnymi .

Przelot 12 godzin bez cateringu ciepłego posiłku oraz jakiejkolwiek rozrywki (nawet filmu) na pokładzie psuje wrażenie już na wstępie Po przylocie dobrym pomysłem jest możliwość skorzystania z prysznica ale dlaczego nie pozwolono całej grupie na zjedzenie (odpłatnego ) śniadania ? Byliśmy głodni po 12 godz przelotu do późnego popołudnia ! Dobry satndard hoteli oraz kolacji na objazdówce . Bardzo ciekawe miejsca do zwiedzania ,oprócz zwiedzania Colombo które można spokojnie ominąć Cena wycieczki podawana na stronie r.pl powinna być od razu naliczana z obowiązkowa opłatą uiszczaną przewodnikowi ,która nie została zresztą szczegółowo rozliczona .Wiedzieliśmy o niej oczywiście ale jest to dość słaby chwyt marketingowy . Strata całego dnia oczekiwania na samolot powrotny w hotelu pod Colombo , żadnych atrakcji w nieciekawym miejscu daleko poza miastem.Chętnie zostalibyśmy jeden dzień dłużej na Malediwach zważywszy że finalny odlot do Warszawy był o 1145.

3.0/6

Travelmaniaczka 29.01.2017
Termin pobytu: luty 2017

Wielkie rozczarowanie podejściem Rainbow do klienta

Podejście Rainbow do klienta jest skandaliczne. Wycieczka zarezerwowana w marcu na grudzień a w listopadze dowiaduje się, że Rainbow się pomylił i nie może mi dac tego co mam na umowie i za co zapłaciłam. W listopadzie zakup alternatywnej, ineteresującej mnie wycieczki na okres sylwestrowy jest praktycznie niemożliwy. Poczułam się bezsilna i zdana na łaskę i niełaskę biura !!!! Zero chęci współpracy ze strony biura, utrudniony kontakt, osoby z call center nic nie mogą, niczego nie wiedzą. Poczułam się jak niechciany gość. Kasa wpłacona, miejsce sprzedane - nic więcej biura nie interesuje, a szkoda....bo to klient powinnien być najważniejszy. A klient chciał tylko to za co zapłacił ze znacznym na dodatek wyprzedzeniem. Nigdy więcej Rainbow, nigdy więcej First Minute !!!Na wycieczce w programie jest park Minneryia, a pojechaliśmy do Kaudulla, nikt nam nie powiedział dlaczego i nie zapytał czy się zgadzamy na zmianę.

2.5/6

Franciszek Władysław, Wrocław 10.02.2017

Maledivy - rewelacja, dolot i objazd - porażka

Maledivy - sukces, ALE: - dolot i powrót starym gratem to koszmar - brak miejsca na nogi, PRAWIE BEZ RUCHU,itp., postój w Emiratach BEZ WYJŚCIA - po przylocie liche śniadanie trzeba kupić we wskazanym miejscu,- "lancze" w zbiorowiskach po kilkanaście grup - trzeba płacić równo, nie ma wyboru, agrupy wcześniejsze wyjadają lepsze dania.- Przed wylotem na Male pozbywają się nas na 5-6 godzin (na lotnisku)- Gdyby nie Maledivy - NIE WARTO!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem