Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajnie spędzony czas choć program należy lekko zmodyfikować żeby był jeszcze ciekawszy. Karnawał w Wenecji trzeba zobaczyć na żywo !!!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany. Poznaliśny zwyczaje karnawałowe w kilku państwach. Odwiedziliśmy ciekawe miejsca. Piękna pogoda dodatkowwo podniosła walory wycieczki. Polecam wszystkim.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam z koleżanką. Poczułyśmy atmosferę karnawału weneckiego. Świetnie bawiłyśmy się w Rijece. Było też karnawałowo w Lublanie (było już popołudnie i tyko dzieci poprzebierane wracały do domów oraz w sklepach sprzedawały przebrane i umalowane karnawałowo ekspedientki). Wrażenia zepsuła pilotka, która nie zwróciła nam pieniędzy za przejazd gondolą. Byłyśmy już kolejny raz w Wenecji i ten przejazd nie stanowił dla nas atrakcji. Zapytałyśmy wcześniej czy jeszcze możemy zrezygnować i po twierdzącej odpowiedzi poszłyśmy obejrzeć kościół Sw. Stefana. Po zebraniu ankiet oceniających wyjazd i pilota (zmieniłabym ocenę pilotki na całkowicie negatywną) dowiedziałśmy się, że zwrotu za gondolę nie dostaniemy "bo to było w kosztach wycieczki"!!!!!!!Proszę uważać na pilotów zatrudnianych przez Rainbow!.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oczywiście, były też plusy, lecz dla dobra przyszłych klientów podaję najważniejsze negatywy wyjazdu Europa świętuje karnawał (21-28.02.2020): 1. Spóźnienie busa o ok. 1,5 h; 2. Wcześniejszy o ok. 5 h powrót do kraju; 3. Nieracjonalny program-jedzie się 3-4 h, by zwiedzać z przewodnikiem zwykle tylko ok. 2 h; 4. Za krótki czas wolny i dylemat: muzeum czy lunch?; 5. Brak zwiedzania Brna, w którym spędza się ostatnią noc i poranek; 6. P. pilot niechętna, aby poddać pod grupową dyskusję i głosowanie zwiedzanie tej miejscowości; 7. Konieczność przypominania pilotce o przysługujących zniżkach przy kupnie biletów wstępu; 8. B. niski standard hotelu w Chorwacji, gdzie przypadło najwięcej (3) noclegów-trwający remont, woda lejąca się z dachu w lobby, wyposażenie pokoju sprzed 30 lat; 9. Mimo inf. zawartej w programie, w hotelach nie można było korzystać z basenów/spa; 10. Nieprzestrzeganie umowy - zmiana pierwszego noclegu z Udine we Włoszech na (tańszą) Słowenię, co - jak przyznała pilotka - nie wynikało ze względów bezpieczeństwa (koronawirus); brak przeprosin czy wytłumaczenia - pilotka tylko zapowiedziała, że nocujemy w Słowenii, bez podania żadnych wyjaśnień; 11. W autokarze nierówna temperatura, co wielokrotnie zgłaszaliśmy: raz ziąb, raz sauna; 12. Inf. nt. sytuacji epidemicznej podawane z opóźnieniem, na wyraźne żądanie grupy (próba bagatelizowania/przemilczenia tematu); 13. Reklamacje można składać praktycznie wyłącznie listem poleconym-decyduje nie data stempla, lecz wpłynięcia do centrali, co jest - ujmując to eufemistycznie - rzadko stosowanym rozwiązaniem.