Kategoria lokalna 2
1.5/6
pokój..czysty to fakt...ale jego "urok".trudno opisać...meble pomalowane farbą olejną,, lekko zatechły, pokoje w blokach piętrowych których nie ma zdjęciach, brak lodówki, klimy, wypozyczenie bardzo drogie, brak netu, można za 45zł na dzien, moim zdaniem to lekka przesada...a łazienka to lekka masaka jak na hotel 3,5 gwiazdki, nawet dwie...moim zdaniem nie powinien mieć żadnej
Artur - 21.01.2016 | Termin pobytu: luty 2016
32/35 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Mimo uprzedniej korespondencji i obietnic ze strony hotelu nie otrzymaliśmy pokoju w bungalowach. Pokoje w blokach (nie zobaczycie ich Państwo na zdjęciach w ofercie) pozostawiają wiele do życzenia. Brak wentylatorów, lodówki, powtarzające się awarie WC. Największe jednak rozczarowanie przyniosła kradzież 300 USD z naszego pokoju. Podróżujemy często i bywamy w różnych stronach świata. Przytrafiło się to nam po raz pierwszy. Proszę potraktować to jako przestrogę. Jeśli chodzi o obsługę - barowa uśmiechnięta i przyjazna. Pozdrowienia dla Majuli :) Recepcja, no cóż...szkoda słów. Podobne odczucia nie tylko z naszej strony, ale również korzystających z hotelu Brytyjczyków i Norwegów.
M - 07.12.2015
24/26 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Katastrofa, Pokoje ciemne, duszne, wilgotne. W większości bez klimatyzacji. Pokoje z klimatyzacją za słoną dopłatą na miejscu, mimo zapewnień opiekuna - niedostępne. Wiatrak za dopłatą oczywiście. Kiepska, powolna obsługa w restauracji, brak wielu potraw z karty, brak ręczników plażowych. Śniadania beznadziejne, z ciepłych na zmianę - jajko na twardo/omlet/sadzony. niejadalna szynka i ser. z owoców arbuz i banan i to wszystko. Kompletnie nieopłacalna opcja HB, lepiej jeść na mieście - 100 metrów od hotelu kilkanaście restauracji. Internet płatny, a i nie wszędzie działa, free na hasło w barze, z łaski. Kolacja sylwestrowa - dramat. 3 godzinne stanie w kolejkach po kolejne części posiłku. Uśmiechy obsługi nie rekompensowały ewidentnych niedociągnięć, średnio byłem ubawiony dziurawą pościelą, brakiem ręcznika plażowego, duchotą i niemocą obsługi. Jedynie stada małp i innych zwierzaków biegających po terenie, dawały jakieś promienie uśmiechu. Hotel powinien wylecieć z oferty r.pl, byle jaki hotel w egipcie, tunezji, czy turcji bije na głowę HBC. A w tej cenie to w zderzeniu z Zanzibarem za te same pieniądze to już jakiś ponury żart.
Bartek - 04.01.2020
5/5 uznało opinię za pomocną
1.0/6
wróciłam dwa tygodnie temu z tego hotelu , byłam na poczatku listopada 2019 ,, napisałam zaraz tez swoja opinie o tym miejscu , ku przestrodze innych , niestety widze , ze Rainbow jej nie umieścił ., , szkoda ..... czytałam ponownie opinie klientów umieszczane w ciagu kilku lat , pokrywają sie z moja ta „ najświeższa „ czyli słabych śniadań , ja z mężem po zjedzeniu mieliśmy zawsze sensacje żołądkowe , pokoje małe , nie do przeżycia w tropiku ok 40 stop . , bez choćby wiatraka , , stare meble , . łazienka ,,,szkoda mowić ..woda prawie nie leciała z kranu ..wszystko dodatkowo za wiatrak , lodówkę ,internet płac .. obsługa sprzątająca , rzeczywiscie pracująca jesli to mozna tak nazwać , nad pokojem cały dzien ........na świeży ręcznik czekaliśmy pare godzin bo zabrano nam ten niby brudny , ......dlaczego nikt z Rainbow nie zainteresuje sie tymi warunkami , przecież kazdy z nas chce miec jakieś choc minimalne warunki „przetrwania „ komfortowo , a nie męczyć sie przez tydzień i czekać dnia wyjazdu ... uwazam , ze hotel powinien byc skasowany z biura Rainbow ...
nie moge bo jestem na Ipadzie - 02.12.2019
7/9 uznało opinię za pomocną