Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt bardzo udany. Hotel blisko plaży, deptaka, restauracji i sklepów. W najbliższej przyszłości w bezpośrednim sąsiedztwie z Siam Park (aktualnie trwa budowa i to jest niestety psuje urok okolicy). Prawdopodobnie z tego powodu hotel jest też remontowany, ale absolutnie nie jest to uciążliwe dla gości. Super baseny, pokoje czyste, obsługa super, posiłki bardzo smaczne. Baseny czyste, animacje i animatorzy rewelacyjni. Łatwo nawiązują kontakt z gośćmi - głównie to Włosi, Niemcy, Anglicy, Francuzi, .... Polacy :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średnio raz w roku korzystamy z usług biura Rainbow. Zazwyczaj jesteśmy zadowoleni z poziomu usług tego biura i oceniamy je powyżej średniej. Także i tym razem wycieczka nam się bardzo podobała. Niemniej mając pewne doświadczenie w korzystaniu z usług różnych biur podróży musimy zwrócić uwagę na pewne mankamenty które zmniejszyły ogólne pozytywne wrażenie z wycieczki. Po pierwsze rozumiemy budżetowość tego typu wyjazdów niemniej ilość miejsca w samolocie jakie zaoferował nam ENTERAIR oraz temperatura w kabinie, sięgająca ze pewne prawie 30 stopni, podszas trwającego ponad 5 godzin lotu, pozostawiają wiele do życzenia. Po drugie na lotnisku powitała nas rezydentka Pania Maja, z której zachowania jednoznacznie wynikało, że jest tu za karę. Była mało interaktywna i ematyczna, a podczas kolejnych spotań nie potrafiła odpowiedzieć na praktycznie żadne pytanie na temat wyspy. Co innego polscy przewodnicy lokalni, Pan Mariusz i Pani Małgorzata, którym bardzo zależało na atmosferze wycieczek po wyspie i wykazali się wiedzą, profesjonalizmem i ciepłym podejściem. Po trzecie oceniając hotel Green Field ponownie należy podkreślić, że uczestnicząc w wycieczce objazdowej nie spodziwaliśmy się szczególnych warunków lokalowych , niemniej z jednej strony położenie hotelu było dobre z uwagi na bliskość oceanu i centrum Maspalomas to jednak pokoje które zostały przydzielone nie tylko nam ale i innym uczestnikom wycieczki wywoływały uczucie jakbyśmy byli gośćmi trzeciej kategorii. Pokoje były w piwnicy 7 piętrowego hotelu, poziom -1, brak było widoku na cokolwiek, ani na morze ani na miasto ani na góry jedynie na obłażące z farby schody na basen. Należy podkreślić , że pokoje były przestronne, schludne i prawie codziennie sprzątane. W łazience jednak ze względu na położenie, codziennie, najprawdopodobniej z kratki wentylacyjnej wychodziły dżdżownice i to nie jest żart.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o ocenę hotelu to ogólnie ok, jedzenie w porządku, czystość też w porządku, jedyny mankament jaki mieliśmy po przylocie to to że nie było w systemie naszej rezerwacji... po przylocie zanim weszliśmy do pokoju musieliśmy trochę poczekać... to było troche słabe no ale
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Perfect location, great hotel facilities and service. Hotel Check out is at 12:00 , while shuttle was planned for 21:00. Even though they have such paid service It wasn’t possible to postpone the check out for us due to full hotel, so we were kicked out of the room with a baby for another 9 hours.. Overall food was good but desserts were all stored improperly and they smelled like they were spoiled, whole time during our stay. Not a big variety of fruits but they are delicious there so we were still ha
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry stosunek jakości do ceny. Hotel w dobrej lokalizacji zaraz przy pięknej plaży. Przy basenach sporo leżaków.Obsługa miła.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o 3-gwiazdkowym standardzie, który jednak zdecydowanie poza te standardy wykracza. Wnętrza zadbane i czyste, serwis pokojowy na najwyższym poziomie. W pokojach możliwość wynajęcia sejfu na cenne dla nas przedmioty (niestety sejf dodatkowo płatny - 2 euro za dzień). Jedzenie dobre i w dużych ilościach serwowane w formie szwedzkiego stołu - pomimo, że praktycznie codziennie serwowane są te same dania, to każdego dnia pojawiają się też pewne "nowości" - niemniej mało owoców morza, a więcej kuchni typu fast food (pizza, lasagne, makarony). Basen hotelowy ok chociaż brakowało na nim większych atrakcji. Niewątpliwie dużym plusem hotelu były organizowane codziennie (od poniedziałku do soboty) wieczorne występy artystów dla gości hotelowych, co w hotelach o 3-gwiazdkowym standardzie jest raczej rzadkością. Naprawdę miło wieczorem przy drinku obejrzeć występ gimnastyków artystycznych czy posłuchać muzyki na żywo. Kolejnym plusem hotelu jest niewątpliwie jego dobre położenie. Chociaż z okien nie widać oceanu (zasłania go inny hotel) to Abora Continental jest drugim hotelem od plaży co sprawia, że nad Atlantyk idzie się dosłownie 2 minuty, mijając po drodze przystanek autobusowy (który jest świetnym punktem wypadowym jeśli ktoś chce zwiedzać wyspę, a nie chce wynajmować samochodu) oraz mini centrum handlowe. Ogół wrażeń naprawdę pozytywny. Z czystym sumieniem polecamy ten hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma bardzo dobre położenie, blisko do najbliższych plaż i szczególnej atrakcji tego miejsca - wydm Maspalomas. Dobra baza wypadowa: blisko dworzec autobusowy. Jest i możliwość wynajęcia auta. Hotel schludny, odnowiony, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Pokój z widokiem na ocean pozwalał miło kończyć i zaczynać dzień. Posiłki w ofercie all inclusive są urozmaicone, w większości smaczne i każdy znajdzie coś dla siebie. Brakuje jednak jakichś tematycznych wieczorów co urozmaiciłoby posiłki. Restauracja ma charakter stołówkowy. W porze nocnej możliwość zjedzenia kanapek. Dostęp do napojów jak i piwa dostępny całą dobę. W hotelu organizowane są animacje, dla dzieci jak i dorosłych, choć niczym się zbytnio nie wyróżniają na tle atrakcji tego typu w innych hotelach. Czasem trudno znaleźć miejsce przy basenie hotelowym. Pobyt oceniam pozytywnie, hotel bez zastrzeżeń, oferuje wszystko co dopełnia wakacje.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam😀2dni temu wróciłam z Gran Canaria 😘Hotel cudowny, obsługa bardzo sympatyczna, jedzenie super, bardzo czysto 😘cudowny pobyt😁
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Abora Continental to komfortowy obiekt z dobrą lokalizacją blisko plaży. przestronne pokoje, smaczne jedzenie i pomocną obsługę. To wspaniała opcja na relaksujący wypoczynek wielki plus za duży wybór potraw bez glutenu i laktozy. basen miał być podgrzewany niestety woda zimna w listopadzie. obsługa w większości miła największym minusem są dziwne animacje
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trochę zabrakło nam większego zaangażowania wieczorów organizowanych przez animatorów pod kątem gości. Wiele z nich było dla dzieci a ich było tylko kilkoro. Bardzo słabo oceniam organizację możliwości kąpieli przez obsługę hotelu dla klientów którzy zdawali pokoje a chcieli się odświeżyć się przed wyjazdem. Najgorzej oceniam to że o ósmej „stado” ludzi stało przed wypuszczeniem na basen żeby zająć miejsce na leżaku i rezerwowali na cały dzień to był dla nas szok i brak egzekwowania ze strony obsługi.