Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Continental

5.4/6
(390 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
5.7
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Transport
5.6
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    fajny hotel dla dorosłych

    P Ja 17.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    hotel czysty choć wymaga remontu, jedzenia wystarczająco - każdy znajdzie coś dla siebie - przy dłuższym pobycie monotonne. W pobliżu sklepy, promenada, zejście do plaży po schodach (sporo tych schodów). Blisko przystanek, można samemu pozwiedzać wyspę. Fajne animacje, aquadance, wieczorne występy. Wykupiliśmy u Rezydentki wycieczkę „Gran Tour - fantastyczna wyspa” - TRAGEDIA!!!! Przewodniczka Małgosia chyba była tam za karę, zero interakcji z uczestnikami, mało informacji o wyspie, wizyta u tak zwanych górali to poprostu podjechanie do straganu i namawianie na zakup smakołyków które podobno są tylko w tym miejscu, ceny 2 razy wyższe za towar dostępny w każdym sklepie. po zakupach przewodniczka wzięła swoją „siatkę łapówkę” i narzekała że mandarynki. Obiad bez smaku, bez polotu - w bocznej sali, bez klimy. Mieliśmy zobaczyć słynny kościół ale był zamknięty - komentarz przewodniczki „eee trudno”. Nie polecam wycieczek z tą panią.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Czy Abora Continental to hotel dla aktywnego singla?

    Andrzej, Warszawa 21.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Pojechałem jako singiel. Hotel zdecydowanie lepiej wygląda w środku niż z zewnątrz. Przyjemnie urządzone pokoje, ładna restauracja. Teren zewnętrzny z basenem dobrze zagospodarowany choć zbyt mało leżaków. W czasach pandemicznych warto brać pod uwagę czystość i prewencję personelu, a tu chyba już wszyscy zapomnieli jak było w pandemii. Wielokrotnego użytku podkładki na stolikach w restauracji (kolorowe i ładne ale nie praktyczne) wycierane ściereczką przez kelnera po każdym gościu. Niestety bez ich wymiany lub dezynfekcji. Sztućce układane bezpośrednio na te podkładki, co nie powinno mieć miejsca. Sprawdziłyby się jednorazowe podkładki np. papierowe. Swego rodzaju zmorą w hotelu typu All Inclusive jest chyba celowy, limitowany dostęp do wody pitnej. Można nalać sobie wodę z dystrybutora do kubeczka ale już nie do bidonu/butelki. W pokojach woda nie była uzupełniana i jak zauważyłem, wielu gości kupowało wodę w pobliskim markecie i przynosiło do pokoju. Zależało mi na hotelu z siłownią. Owszem było coś na jej kształt. Trzy urządzenia na krzyż. Zdekompletowane zestawy ciężarów. Pomieszczenie małe i duszne z wielkimi oknami od południa nagrzewającymi pomieszczenie. Do tego bez lustra. Tak jakby hotel na siłę chciał mieć siłownię ale ona sama w sobie każdego zniechęca. Nie skorzystałem ani razu. Odradzam branie tego „atutu” pod uwagę przy wyborze miejsca zakwaterowania. Atrakcje wieczoru mało wyszukane. Dla chcących się rozerwać na miejscu pozostawało oglądanie średniej jakości pokazów i występów muzycznych na scenie. Przy tej okazji tworzyły się ogromne kolejki do baru. To mogło zniechęcać. Reasumując hotel jest przyjemny, dobrze położony blisko plaży, z niezłą infrastrukturą. Okna pokoi w większości skierowane na południe na spokojne rondo i ulicę. Dla aktywnych warto wypożyczyć rower (hotel ich nie oferuje) i zwiedzać okolicę jak już zabraknie leżaków przy basenie 😊

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Czerwiec 2024

    MARZENA MARIA, Bydgoszcz 14.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pobyt w hotelu Abora Continental na Gran Canarii był bardzo udany. Czystość w hotelu jest na najwyższym poziomie, a pokoje są sprzątane codziennie. Śniadania oferowane są w stałym menu, co może być nieco monotonne, jednak obiady i kolacje są urozmaicone. Hotel jest położony blisko piaszczystej plaży (ciemny piasek), co stanowi dużą zaletę. Niestety, na basenie często występuje problem z dostępnością leżaków, co może być uciążliwe. Wyspa Gran Canaria jest pełna atrakcyjnych miejsc do zwiedzania, co zachęca do aktywnego spędzania czasu poza hotelem. jedyne co ro brakło nam trochę słonecznej pogody ale na to hotel nie ma wpły.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Pobyt hotel Abora Continental w Maspalomas 31.10-07.11.2023

    Ewa Maria, Warszawa 10.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Nasza opinia o hotelu 1/ pokoje - przydzielony pokój na III p. w bocznym, zachodnim skrzydle bardzo ciemny i w dzień i w nocy. W dzień nie dociera tam światło. Zastosowano w nim tylko boczne oświetlenia przy łóżkach z energooszczędnymi żarówkami i jedna stojąca lampa w pokoju. Dla osoby słabiej widzącej zdecydowanie nieodpowiedni pokój. Zamiana na inny dopiero byłaby możliwa po 2 dniach z dopłatą 20 Eur. W wyposażeniu pokoju kącik kawowy z lodówką i czajnikiem elektrycznym. W pokoju szafa ale brak jakichkolwiek półek na położenie rzeczy. Brak krzeseł. Można ewentualnie przenieść foteliki plastikowe z tarasiku. Plus za świetnie zaprojektowane odpływy w kabinach prysznicowych - co się bardzo rzadko zdarza. Pokoje codziennie sprzątane, 2/ obsługa w hotelu i restauracji bardzo uprzejma i pomocna. W hotelu 3 windy które sprawnie zabierały gości. 3/ wyżywienie - w naszej ocenie w porządku. Codziennie ciepły i zimny bufet i owoce podczas wszystkich posiłków. Jedynie zbyt ubogi bufet hotelowy w czasie zamknięcia restauracji - zawsze 1 rodzaj małych ciasteczek francuskich na słodko i dwa rodzaje kanapek jak dla nas niesmacznych 4/ rezydentka p. Agata - miła, uprzejma, operatywna. Niestety nie powiedziała na pierwszym spotkaniu, że wyłącza Whatsappa w telefonie i w ten sposób nie należy się z nią kontaktować. Zaoszczędziłoby to niepotrzebnego czekania na jej oddzwonienie, 5/ położenie - zachodnie skrzydło boczne h. Abora przy bardzo głośnej, ruchliwej ulicy. Natomiast ogromny plus za położenie pod względem skomunikowania z każdą stroną miasta i całą wyspą. Bardzo blisko - ok. 5 min na piechotę -przystanek autobusowy i dworzec autobusowy. Blisko do sklepów, supermarketów w tym SPAR. Blisko promenada nadmorska i różne restauracyjki, 6/ plaża - plaża w niedalekiej odległości od hotelu ale osiągalna dopiero po pokonaniu ogromnej ilości schodów. Nie jest to więc hotel odpowiedni dla osób słabo - lub niesprawnych chcących korzystać z plaży, 7/ sport i rozrywka - nie zauważyliśmy zajęć sportowych w ciągu dnia ponieważ przebywaliśmy jak najwięcej poza terenem hotelu. Basen bardzo oblegany. Już przed śniadaniem ludzie biegli z ręcznikami, aby zarezerwować leżaki. Puszczana muzyka na terenie basenu bardzo głośna ale jest to już chyba zwyczaj we wszystkich miejscach. Wieczorne animacje były wg. nas na słabym poziomie i bardzo głośne. Hotel nie ma wewnętrznej sali widowiskowej. W związku z tym, podczas zimnych lub deszczowych wieczorów animacje są odwoływane. Goście hotelowi tłoczą się w holu i starają się umilać sobie czas popijając drinki, 8/ nie wypowiadam się na temat animacji dla dzieci gdyż ten temat mnie nie interesował. Reasumując: hotel Abora Continental uważam za niezły. Ze względu na bliskość przystanków autobusowych jest odpowiedni dla osób, które mają w planach zwiedzanie różnych zakątków wyspy. Szkoda, że śniadania wydawane są bez wyjątków dopiero od 8.00 . Uczestnicy wycieczek startujących krótko po tej godzinie muszą wyruszać o tzw. "suchym pysku". Oferta restauracji jest niezła i nie stoi się długo w kolejkach po dania. Pokoje z ubogim wyposażeniem, szczególnie oświetleniem w pokoju.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobry hotel ale bez luksusów

    Anna, Marki 13.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Obsługa - bardzo miła, pomocna Basen - zimna woda w basenie, leżaki zajmowane przez gości od godziny 6 rano. Ekspozycja zachodnia położenia basenu dlatego w trakcie dnia niewiele jest miejsc nad basenem na leżakach gdzie można sie opalać na nasłonecznionym miejscu. Pokoje - czyste, nowoczesne, codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki Hotel - przy zameldowaniu pobierana jest od każdego pokoju kaucja w wysokości 50E Jedzenie - monotonne, przeciętne Plaża - łada, szeroka, w niedalekiej odległości od atrakcji turystycznej jaką są wydmy Dunas de Maspalomas . odległość hotelu do plaży bardzo bliska, wzdłuż plaży fajna promenada do spacerów lub joggingu Pogoda - teraz w styczniu było bardzo ciepło, około 24-26 stopni. Poranki i wieczory chłodne gdy spadała temperatura, wietrznie. Miasteczko - turystyczne, z chińskimi straganami.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt wakacyjny

    DARIUSZ, WARSZAWA 27.08.2021

    Pobyt udany z małymi minusami.Hotel czysty, odnowiony,strefa basenowa bez zastrzeżeń. Wybór jedzenia duży. jednak jest mało smaczne. Animacji wieczornych BRAK. Miasto bardzo ładne, plaże brzydkie, żadna nas nie zauroczyła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Zadowalająco

    Cecylia, Nysa 07.11.2021

    Hotel na pierwszy rzut oka z zewnątrz lekko odstrasza. Po wejsciu do srodka miłe zaskoczenie. Odnowiony nowoczesny desing. Czysto schludnie serwis sprzatajacy codziennie wymiana recznikow. Jedzenie urozmaicone. Jedyny minus za brak wody w pokoju.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Abora Continental

    Malgorzata, Warszawa 29.10.2019

    Pobyt w hotelu oceniamy dobrze - jedyne zastrzeżenia to brak wystarczającej ilości leżaków przy basenach. W hotelu jest bardzo czysto. Cały teren hotelowy jest sprzątany na bieżąco. W pokojach też jest czysto.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mimo wszystko warto

    STANISLAW, KALWARIA ZEBRZYDOWSKA 17.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Program wycieczki przemyślany i urozmaicony. Pilotki kompetentne ,miłe i pomocne. Hotel Green Field bardzo słaby,a pokoje,które rezerwuje Rainbow poniżej krytyki.W Polsce ten hotel nie miałby nawet dwóch gwiazdek. Bezpośrednio pod oknami od strony ulicy lokal rozrywkowy z b.głośną muzyką i to do 2-3 h po północy .Nawet przy zamkniętych oknach nie byliśmy w stanie zasnąć .Jedyny plus hotelu to basen z podgrzewaną wodą do końca marca. Mimo wszystko warto ze względu na urodę wyspy a na wydmy Maspalomas b.blisko spacerkiem

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Byłoby dobrze ale...

    Paweł 21.07.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018

    Wybraliśmy wraz z Żoną hotel ze względu na wysoką ocenę. Dodatkowo Pani w biurze powiadomiła nas o tym że hotel jest po remoncie. Czytając opinie jedną z wad było to, że na niższych piętrach jest dosyć głośno od animacji, natomiast Pani w biurze powiedziała nam że w razie problemów będzie można zamienić pokój na inny, w którym będzie cicho. Po dojechaniu na miejsce zobaczyliśmy nieco inny widok. Droga przy hotelu, prowadząca do głównej (znajdujacej się tuż za basenem) była cała rozkopana, a dookoła stały maszyny robotnicze. Dojechaliśmy w piątek wieczorem, więc roboty budowlane się nie zaczęły, natomiast od poniedziałku Panowie robotnicy ruszyli pełną parą o siódmej rano. Nawet przy zamkniętym balkonie nie dało się spać (brak klimatyzacji, więc balkon musiał być otwarty). Hałas jakich mało, a o remoncie nikt w biurze nas nie poinformował. To samo tyczy się informacji o tym że hotel jest po remoncie. Dostaliśmy jedne z niewielu pokoi jakie były jeszcze przed remontem, na korytarzach unosił się jeszcze zapach świeżej farby a na wykładzinach głównego holu znajdował się jeszcze pył po remoncie. Zapytaliśmy się więc w recepcji czy jest możliwość zamiany pokoi, tak żeby hałas remontu ulicy nam nie przeszkadzał na co otrzymaliśmy odpowiedź że wszystkie pokoje są zarezerwowane i nie ma takiej możliwości. I wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że kolejna para, także z Polski pytając o taką możliwość otrzymała informację u innego Pana w recepcji że oczywiście jest taka opcja ale zamiana pokoi kosztuje ok. 40 euro. Na obiekcie były także różne ciekawe widoki, m. in. rozłożone rusztowania przy lobby, panowie szpachlujący filar czy dźwig wciągający materiały budowlane na wyższe piętra hotelu. Co do reszty obsługi było ok, jedzenie smaczne, choć nieco monotonne. Baseny i całe otoczenie na plus, dużo miejsca, dużo zieleni, nie było problemu ze znalezieniem miejsca na leżakach. Animacje też były w porządku, ciekawe koncerty i animatorzy, którzy sami podchodzili i starali się porozmawiać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem