Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia. Obsługa na najwyższym poziomie. Wszyscy bardzo się starają . Uśmiech nie schodzi z twarzy tych ciężko pracujących ludzi. Pokoje odnowione i ładne. Mam kilka uwag dotyczących nakrycia stołów w restauracji. Stosowane są podkładki wielokrotnego użytku i na nich zawsze położony jest widelec, co jest wysoce niehigieniczne. Wystarczyłoby położyć sztućce w całości na serwetce albo podkładkach jednorazowych. Kolejna uwaga dotyczy korytarzy, które psują cały wygląd hotelu. Jest tam nisko i surowo jak w hali produkcyjnej. Może jakieś lustra i tapety ociepliłyby to . Ostatnia uwaga dotyczy baru przy basenie. W mojej ocenie wymaga odnowienia . Jest najsłabszym ogniwem w tym hotelu
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo przyjemny hotel. Wyżywienie różnorodne i w dużej ilości. Nie ma mowy, żeby ktoś nie znalazł czegoś dla siebie. Przekąski i napoje dostępne całą dobę. Hotel prezentuje się ładnie, pokoje wyposażone zgodnie z opisem. Hotel aktualnie w trakcie malowania na zewnątrz, co nie przeszkadza podczas wypoczynku. Jedyny mankament to korytarze prowadzące od windy przy pokojach wymagają odnowienia, widoczne przybrudzenia na ścianach oraz wykładzina do wymiany. Obsługa hotelu miła i pomocna, kelnerzy widoczni cały czas, talerzyki po zakończonym posiłku znikają ze stolików momentalnie. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Maspalomas ze znajomymi w drugiej połowie stycznia (cztery dorosłe osoby). Baliśmy się trochę o pogodę ale bardzo dopisała - temperatury sięgały w cieniu nawet 27 stopni, na początku naszego pobytu był wiatr ale przy tej temperaturze w dzień zupełnie nie przeszkadzał, w nocy temperatura spadał do 19 stopni i potrzeba była lekka bluza. Deszczu podczas naszego pobytu nie było wcale. Sam hotel był ok. - może poza potrzebą częstszej zmiany ręczników (niestety w hotelach trzy gwiazdkowych nie jest zbyt często) i drinkami z tzw. automatu - ale w szklanych naczyniach !! Wybór wyżywienia był spory i każdy mógł coś dla siebie znależć. Położenie hotelu przy ogromnej promenadzie gdzie było peło sklepików i restauracji ( w jednej z nich piliśmy białą sangrię a w innej drinki z palemką i owocami). Mieliśmy wykupione wycieczki fakultatywne w świetnej firmie na miejscu prowadzonej przez Polaków (nie chcąc robić reklamy - powiem tylko że nazwa firmy zaczyna się na literę "S" i mają swoją grupę na Facebooku). Odwiedziliśmy raz idąc brzegiem oceanu (temperatura wody około 19 stopni) w latarni morskiej oddalonej od hotelu około 6 kilometrów (w obie strony około 25 tysięcy kroków !!!). Polecam południe Gran Canarii i hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny odnowiony czysty. Bardzo uprzejma obsługa. Niewątpliwym atutem jest bliskość plaży. Minusem jest to że hotel położony jest przy dość ruchliwej ulicy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Abora to odnowiony kompleks, bez sypialni w stylu ‚Ludwika IIIgo’. Jedzenie przepyszne, świeże owoce i warzywa, dobrej jakości mięso. Nie wychodząc z hotelu można spędzić super dzień dzięki animacją (rozkład na cały tydzień w hallu). Woda w basenach w kwietniu przy temperaturze 24 stopnie w dzień jeszcze dość chłodna, ale idealna na schłodzenie się po opalaniu :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wraz z rodziną spędziliśmy Sylwestra w Abora Continental. Kolacja Sylwestrowa zorganizowana na bardzo wysokim poziomie, jedzenie podczas kolacji sylwestrowej fantastyczne i bardzo urozmaicone. Ogolnie hotel zyskał teraz na jakości gdyż jest zarządzany przez sieć hotelu Lopesan. Hotel po remoncie, bardzo ładne pokoje, restauracja i lobby. Obsługa się bardzo stara, dbają bardzo o czystość jak i ekologię. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Grupa animatorów świetna. Bardzo fajne baseny. Dobra lokalizacja. Blisko plaży, promenady, sklepów, przystanku autobusowego i miasta, w którym tętni życie. Hotel dla wszystkich! Jedyny minus hotelu to mało słońca przy basenach. Budynek wysoki i tak usytuowany że robi dużo cienia. Pomimo tego, wyjazd bardzo udany a wyspa cudowna!!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bez luksusów ale i bez większych niedociągnięć.Przyzwoity , czysty pokoje sprzątane codziennie , ręczniki wymieniane na żądanie.Personel miły, uczynny i pomocny.Jedzenia dużo,każdy znajdzie coś dla siebie:mięsa wszelkiego rodzaju ,ryby ,owoce morza,napoje bez ograniczeń,piwo,wino,soki,gazowane.Drinki słabe jakościowo za lepsze trzeba dopłacić 5euro.Baseny ,jakuzzi,siłownia,bilard.Pokój w którym byliśmy do odświeżenia.Do plaży blisko,dla spacerowiczów kilkukilometrowa promenada.Goście to przeważnie Anglicy,Niemcy,Polacy,sporo emerytów. Ogólnie polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gran Canaria jest bardzo atrakcyjnym miejscem. Zostało to całkiem dobrze wykorzystane w programie wyjazdu, który był zróżnicowany co pozwoliło poznać wyspę. Wycieczki bardzo ciekawe, uczestnicy jak i turyści na Gran Canaria to w przeważającej ilości osoby starsze. Pierwszy dzień na wyspie totalnie stracony ze względu na złą organizację późne spotkanie informacyjne oraz czas jego trwania. Mnogość Irish Pubów, włoskich i angielskich restauracji nie występuje tutaj bez przyczyny. Większość zagranicznych turystów to Brytyjczycy na emeryturze. Jeśli chodzi o zakwaterowanie wycieczki (Green Field) to mamy dosyć skrajne odczucia. Z jednej strony bliskość plaży i kilku restauracji oraz nienaganny basen, a z drugiej baaaardzo głośny pub na dole hotelu i karaoke po drugiej stronie ulicy, głośny remont w ciągu dnia, dosyć wiekowe pokoje i monotonne śniadania (na szczęście mieliśmy tam tylko śniadania). Ogólnie do drugiej w nocy słychać było dudnienie z pubu, a od 9 rano kucie tynku z pobliskiego remontowanego murku. Bardzo niepoważne podejście hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel personel i jedzenie bardzo dobre miał być jeden basen podgrzewany ale jednak nie było przy takiej chłodniejszej pogodzie ciężko skorzystac z kąpieli w basenie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Długo się zastanawiałam nad wyborem hotelu. Po przeczytaniu opinii miałam mieszanie odczucia. Jednoznacznie stwierdzam, że większość ludzi ma wygurowane wymagania co do hoteli 3*. Abora nie jest może najnowszym hotelem ale jest czysto i przestronnie. Jedzenie bardzo dobre na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Duża dostępność dozowników z napojami i przekąsek przez cały dzień. Atutem jest piękny ogród i położenie hotelu niedaleko promenady, plaży, sklepów, knajp i dworca autobusowego. Mały minus za sprzątanie pokoi, animacje i zakwaterowanie 3 osób w dwójce z dostawką. Ogólnie pobyt uważam za bardzo udany.