Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Continental

5.4/6
(390 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
5.7
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Transport
5.6
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacyjny pirat

    Mateusz, Strzegom 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    To była moja druga wizyta w tym hotelu o innej porze roku co się przełożyło na pełne obłożenie hotelu. Baseny w tym hotelu są stosunkowo małe co przy takim obłożeniu uświadczenie leżaka przy basenie graniczy z cudem. Raz przed cały pobyt udało mi się nadłamany leżak zająć ok godz. 19 wieczorem. O świcie ludzie rzucają ręczniki i blokują na cały dzień. Mimo zakazu. Napewno popsuł się personel sprzątający. Pokoje sprzątane codziennie jednak bardzo niedbale. Animacje i animatorzy też niestety niskich lotów w tej kwestii też się nie zmieniło nic, po prostu animatorzy są słabi. Wróciłem do tego hotelu bo na ostatniej wizycie było naprawdę ok. Teraz za dużo ludzi może było. Nie mniej jednak mimo wszystko polecam ten hotel bo kuchnie mają naprawdę dobrą. Ja z moim wybrednym gustem kulinarnym na każdym posiłku zajadałem z przyjemnością większość. Tak samo było 2 lata temu. Jedzenie torpeda. Jeśli ktoś nie korzysta z leżaków przy basenie to jest naprawdę fajny hotel. W hotelu nadal panuje całkowity zakaz palenia można palić tylko przed hotelem lub na palarnii za basenami.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Abora Continental 1-8.11.22’

    A_WWA 11.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022

    Hotel położony w dobrej lokalizacji - blisko pętla autobusowa i przystanki. Obsługa w hotelu bardzo przyjazna i pomocna. Ciepłe posiłki zazwyczaj zimne lub lekko ciepłe.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Objazd i wypoczynek

    Mariola 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Pozytywne wrażenia z pobytu, fajna, długa plaża, jest gdzie spacerować, super wydmy. Hotelu nie polecam, nigdy do niego nie wrócę, bardzo głośno, muzyka z sąsiedniego baru do 2 w nocy, pokoje dla Polaków z objazdówki zaraz na przeciwko tego baru, sypialnia bez okna byłam w styczniu więc dało się wytrzymać ale nie wyobrażam sobie pobytu w sezonie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pierwszy raz na Kanarach

    Marsala 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Ciekawy program, chociaż zwiedzania tam nie ma na więcej niż 3-4 dni. Za krotki pobyt w Las Palmas. Kiepski hotel.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    Fantastyczna wyspa!!!!

    Teodora, Lublin 19.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Bardzo ciekawe, wręcz fascynujące miejsce. Mnie wyjątkowo urzekly góry widziane z okien autokaru i miradorów( punktów widokowych), wspaniałe wąwozy, roślinność porastająca zbocza gór, kolorowe Góry Błękitne. Urokliwe Puerto de Mogan w kaskadzie kwiatów, obłędne wydmy na Maspalomas, kilka czarujących plaż. Zjawisko piękne Poema Del Mar. Degustacje w sympatycznych miejscach, było smacznie.Niestety, zakwaterowanie w Green Field toogromny minus dla tej imprezy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie był to mój wymarzony hotel

    Przemysław, Kozy 15.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Pokoje bardzo czyste, odnowione. Obsługa bardzo starała się, aby spełnić, jak najlepiej swoje zadania. Lokalizacja hotelu również na plus, blisko plaż, sklepów, knajp. Jedzenie było ok, ale nie rewelacyjne. Mało owoców, słabe desery i ciasta, podobnie jak soki- bardzo słodkie. Kawa nie do wypicia. Parking przy hotelu był płatny 7€ za dobę, ale przy pobliskich ulicach można znaleźć bezpłatne miejsca. Bardzo uboga siłownia. Było ok, ale na przyszłość wybrałabym inne miejsce.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Abora Continental

    Sylwia 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Świetna pogoda (słońce, do 30 st. , na północy wyspy trochę pow. 20 st.), w okresie letnim relatywnie mało zieleni także na północy wyspy, mała wyspa ale każdy znajdzie tu coś dla siebie , miałam nadzieję na trekking ale lato to jednak zbyt wysokie temperatury na taki wysiłek

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Gran Canaria w pigułce

    Monika 23.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka była ciekawa i dobrze zorganizowana, a program obejmował wszystkie najważniejsze atrakcje wyspy. Autobus zawsze przyjeżdżał punktualnie, a przewodnicy imponowali wiedzą i zaangażowaniem. Największe wrażenie zrobiła na nas wyprawa do centralnej części Gran Canarii – widoki były naprawdę zapierające dech w piersiach. W dni wolne z łatwością poruszaliśmy się komunikacją miejską, a zakup biletów był prosty i wygodny. Zdecydowanie polecamy odwiedzenie wydm – nie tylko z punktu widokowego, ale także pieszo, by doświadczyć ich wyjątkowego klimatu. Okolica latarni morskiej również zasługuje na uwagę. Plaże były czyste i zadbane, co świadczy o trosce o środowisko. Wszystkie punkty programu zostały zrealizowane, jednak jednego dnia wycieczka zakończyła się godzinę wcześniej niż przewidywano, co sprawiło, że w niektórych miejscach brakowało czasu na spokojne zwiedzanie. Jeśli chodzi o zakwaterowanie, hotel znajduje się w samym centrum, co ma swoje plusy, ale niestety na parterze działa bar z muzyką na żywo, co może być uciążliwe wieczorami. Po przyjeździe nasz pokój nie był należycie posprzątany, co natychmiast zgłosiliśmy. Początkowo trudno było się skontaktować z recepcją, ale ostatecznie udało się uzyskać pomoc i pokój został doprowadzony do porządku. Hotel ogólnie sprawia wrażenie przestarzałego – wymaga remontu, szczególnie łazienki i części wspólnych. Basen oraz leżaki były niezbyt czyste, a wielu gości rezerwowało leżaki ręcznikami, co było nieco problematyczne. Wyżywienie w hotelu oceniamy jako przeciętne – posiłki były monotonne i powtarzały się codziennie. Mieliśmy też nieporozumienie dotyczące wykupionego wyżywienia – według nas rezerwowaliśmy pobyt z obiadokolacjami, a na miejscu okazało się, że mamy tylko śniadania. Niestety nie mieliśmy dowodu w postaci zrzutu ekranu, a biuro przesłało nam jedynie ponownie umowę, bez głębszego wyjaśnienia. Kawa podawana do śniadań była bardzo słabej jakości, co nas rozczarowało, zwłaszcza że wyspa słynie z własnych plantacji kawy. Dodatkową kwestią, która zwróciła naszą uwagę, były znaczne różnice w cenie wycieczki pomiędzy uczestnikami – w naszym przypadku sięgały one ponad 1000 zł. Wszyscy uczestnicy mieli ten sam program, ten sam hotel i warunki pobytu, dlatego uważamy, że ceny powinny być bardziej jednolite. Podsumowując – jesteśmy zadowoleni z samego programu wycieczki i atrakcji, jakie udało się zobaczyć. Mamy jednak nadzieję, że zgłoszone uwagi pomogą w ulepszeniu przyszłych ofert.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Dobry hotel

    Paweł, ------ 13.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Bardzo dobre jedzenie. Hotel blisko plaży i promenady nad brzegiem oceanu. Pokoje od strony północnej głośne ze względu na bliskość drogi szybkiego ruchu. Podobnie baseny hotelowe. Ładne ale blisko ruchliwej ulicy. Dlatego polecam plażę. Bylisśmy w styczniu i temperatury były w okolicach 20-26 stopni. Tyle pokazywał lokalny termometr. Na prognozie pogody było maksymalnie 22.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Abora

    Piotr Damian, Warszawa 05.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel jak najbardziej godny polecenia pod warunkiem opcji bez allinclusive , niestety do jednych z minusów muszę zaliczyć jedzenie ,które było po prostu fatalne i oboje z narzeczoną mieliśmy problemy żołądkowe, miejsce w którym znajduje się hotel jest bardzo dobrze zaopatrzone w sklepy i w przyjemnej okolicy sam hotel czysty i odnowiony , obsługa bardzo miła . Drugi minus niezależny od hotelu to niestety rezydent , zapytaliśmy Panią o godzinę transferu na lotnisko w drogę powrotną , po czym w dość nieprzyjemny sposób stwierdziła że mówiła że godziny odjazdu będą podane na tablicy informacyjnej , po pół godzinie szukania tablicy informacyjnej znaleźliśmy malutka tabliczkę w formacie a4 z godzinami odjazdu autokaru na lotnisko . Ogólnie wyjazd uważam za udany i wszystko jest jak najbardziej wporzadku natomiast odradzam opcję allinclusive .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem