Kategoria lokalna 4
2.0/6
Uwaga ; Hotel fatalny, problem z wi-fi, z klimatyzacją, z telewizorem, wentylacji brak w mała łazienka w pokoju, z all-inclusive bardzo mały wybór, z właścicielami nie lubią turystów i ich gonią, i problem z Rainbow który 14 godzin przed wyjazdem zostawiają klienta bez pokoju, bez jedzenia i picia. 20 osób z dziećmi spało w recepcji na sofach i walizkach. Nie dla Rainbow bo to jest duża firma !
Jean-Philippe, Turek - 02.08.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Najgorsze wakacje na jakich byliśmy. Przylecielismy akurat w czasie burzy., około 24 godz. Do godz 17 nie było prądu i wody. Nie było żadnych napoi dla dzieci, oprócz wody. Hotel kompletnie się tym nie przejął. Rezydentka też nic nie zrobiła, powiedziała że możemy sobie kupić w sklepie!! A zapłaciliśmy za opcję all inclusive!! Opcja all inclusive jest tylko w nazwie, w rzeczywistości bardzo skromna. Gdy nie zjedliśmy kawałka placka i chcieliśmy wziąść go do pokoju, aby zjeść później - zostaliśmy z nim zwróceni. Kawa i herbata tylko do śniadania, potem zakryta. Pokój dla 4 osób (ok.8m2) to podwójne łóżko i dwa łóżka polowe dla dzieci. Cały czas jesteś pod obserwacją. Brunetka z recepcji krzyczy na gości (np. przeszłam chodnikiem, który zamiatali). Piłkarzyki dosyć płatne 5 E to upominała dzieci, żeby ciszej grali, bo piłka głośno się odbijała, a sami dali piłkę drewnianą! WiFi nie było przez 5 dni a potem sygnał był bardzo słaby i ciągle rozlączało. Na 2 piętrze ciągle była na korytarzu mokra kałuża (BHP) i innym gościom przeciekał sufit. Połamane drzewa i gałęzie przez cały nasz pobyt - tydzień, leżały na 3/4 chodnika. Basen wyczyścili dopiero po 3 dniach. (Basen jest fajny, duży). Wyjazd był o 1.45 w nocy a już od 12 w południe musieliśmy z dziećmi opuścić pokój i po obiedzie, czekać 14 godz. bez prysznica i jedzenia. Nawet wody nie zaproponowali. Chcieliśmy dokupić 1 dobę ale powiedzieli, że nie ma wolnych pokoi, co nie było zgodne z prawdą. Było jeszcze wiele innych niedogodności. Większość gości hotelowych była bardzo rozczarowana obsługą i brakiem wsparcia Reinbow.
AZ - 17.07.2019
6/6 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Na plus; obsługa kelnerska i bliskość mętnego basenu przy plaży. Na DUŻY MINUS całą reszta, i oszustwo że hotel jest po remoncie, brak opieki ze strony Reinbow i kolejne oszustwa z ich strony, polacy czekający od środy po zdaniu pokoi (12:00godz.) na recepcji do czwartku do godziny 02 w nocy. Kolejne oszustwo że wyloty do Wa-wy są w środy. Reinbow i Kassandra Mare Chalkidiki to koszmar!
Krzysiek, Warszawa. - 26.07.2019
9/9 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Hotel na zadupiu, z okna widać budowę innego hotelu i koparki napierdzielają od 7 rano, koszmar. Kelnerzy mili ale właścicielka zła jak osa każdego dnia i w ogóle nie pomocna, ciągle wrzeszczała na personel, basen miał w sobie na dnie ( w trakcie dnia) takie musujące tabletki, pewnie jakiś chlor no i wieczorem wsypywali do niego kolejne wiadro chemii. plaża dość brudna, kamienisto - piaszczysta, powiedzmy do zniesienia. Przechowywalnia bagażu to nic innego jak walizki w lobby przy sofach gdzie co chwila ktoś może je wynieść. Jedzenie mega monotonne i niedobre, bardzo tłuste i po prostu tanie oraz słabej jakości. Ciągle arbuz albo melon, tłuste smażone warzywa, codziennie te same i mięso, najtańszy chleb, najtańsza wędlina jeden rodzaj i ciągle żółty ser, jeśli liczycie na greckie przysmaki to zapomnijcie, kawa i napoje jakości poniżej akceptowalnej, wino i piwo z nalewaka z jakiegoś kraniku pod którym krył się jakiś kontener z jabolem zapewne bo smak był słaby. Nawet woda w dzbankach podejrzewam kranówa śmierdziała mułem. Najlepsza z tego wszystkiego była pogoda i wycieczka na rejs, reszta słaba. Czasem jak coś zamawialiśmy po posiłku (mając all inclusive) to wszyscy mieliśmy wrażenie że robią to z łaski. Internet free wifi nie działał...Nie polecam. natomiast jeśli macie zamiar jeździć po wyspach to tylko do spania pokój będzie OK, jeśli jedziecie z rodziną na spokojne wakacje by miło spędzać czas w okolicy to zapomnijcie.
Aga - 04.07.2019
4/4 uznało opinię za pomocną