Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo, Niniejszym składam skargę na organizację wyjazdu z Państwa biurem podróży, który pozostawił wiele do życzenia zarówno pod względem logistycznym, jak i jakościowym. Na samym początku muszę zaznaczyć, że poziom organizacji był zdecydowanie poniżej oczekiwań, zwłaszcza biorąc pod uwagę renomę, jaką reklamuje się Państwa biuro. Do najważniejszych zastrzeżeń należą: 1. Wyżywienie: o W trakcie wycieczki serwowano zimne posiłki, a nawet woda do herbaty była letnia, co jest niedopuszczalne. o Zdarzały się braki jedzenia – część uczestników nie otrzymała pełnych porcji. Tz. stół szwedzki podczas którego jedzenie było ściśle wydzielane. o Wieczór gruziński okazał się wielkim rozczarowaniem – jedzenie ponownie zimne, wino najtańszej możliwej jakości, a cały "wieczór" sprowadzał się do zbiorowego posiłku kilku grup, bez żadnego prawdziwego klimatu z improwizowanym minimalnym elementem kultury gruzińskiej. o Osoby, które miały wykupioną kolację w hotelu w dniu tzw. wieczoru gruzińskiego, nie otrzymały jej – brak wyjaśnień i rekompensaty. 2. Transparentność kosztów: o Nie podano rzeczywistych kosztów wejść do zwiedzanych obiektów oraz dodatkowych atrakcji. o Pilot pobrał od uczestników dodatkowe opłaty, które do dziś nie zostały rozliczone ani udokumentowane. (180 + 20 Euro) 3. Program wycieczki: o Proporcja obiektów sakralnych do innych elementów programu była skrajnie niezrównoważona – zdecydowanie za dużo czasu poświęcono kościołom i opowieściom religijnym, historycznym, ciąganiu po punktach handlowych znajomych zapewne pilotów, a za mało pokazano nam prawdziwej, współczesnej Gruzji np. spotkanie z Gruzinami czy Armeńczykami. 4. Wyżywienie ostatniego dnia: o Lunch pakiet w hotelu (sieć IBIS) był wręcz obraźliwy: dwie kromki tostowego chleba, cienki plaster mielonki, strzępy liścia sałaty, dwa małe ciasteczka i jabłko – bez napoju! Takie potraktowanie gości jest nie do przyjęcia, szczególnie w hotelu tej klasy. Z powodu powyższych rażących uchybień i niespełnionych obietnic niniejszym wyrażam swoje głębokie niezadowolenie i oczekuję oficjalnego stanowiska Państwa biura, jak również adekwatnej rekompensaty. Z przykrością stwierdzam, że na chwilę obecną nie polecę już usług biura Rainbow żadnym znajomym ani rodzinie. Z poważaniem, Wiesław Brzozowy