Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro nie uprzedziło iż bagaż podręczy 10 kg to mała torebka co naraziło nas na duże dodatkowe opłaty na lotnisku ponieważ mieliśmy walizki kabinówki. Grupa 40 osób to przesada. Wyjeżdżam na wycieczki objazdowe od 20 lat i w tak dużej grupie jeszcze nie podróżowałam. Może warto aby biuro zapewniło minimum komforu dla uczestników organizując mniej liczne grupy.. Mając wiedzę, że będzie tak liczna grupa nie zdecydowałabym się na wyjazd. Miałam wrażenie, że pilot po raz pierwszy opiekował się tak dużą grupą. Bardzo mało informacji na temat miejsc w których byliśmy, brak informacji organizacyjnych, tour guidy to zbędny balast nie wykorzystany w trakcie objazdu. Ogólne wrażenie z organizacji bardzo słabe. Pod tym względem najgorszy wyjazd w jakim uczestniczyłam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo, Niniejszym składam skargę na organizację wyjazdu z Państwa biurem podróży, który pozostawił wiele do życzenia zarówno pod względem logistycznym, jak i jakościowym. Na samym początku muszę zaznaczyć, że poziom organizacji był zdecydowanie poniżej oczekiwań, zwłaszcza biorąc pod uwagę renomę, jaką reklamuje się Państwa biuro. Do najważniejszych zastrzeżeń należą: 1. Wyżywienie: o W trakcie wycieczki serwowano zimne posiłki, a nawet woda do herbaty była letnia, co jest niedopuszczalne. o Zdarzały się braki jedzenia – część uczestników nie otrzymała pełnych porcji. Tz. stół szwedzki podczas którego jedzenie było ściśle wydzielane. o Wieczór gruziński okazał się wielkim rozczarowaniem – jedzenie ponownie zimne, wino najtańszej możliwej jakości, a cały "wieczór" sprowadzał się do zbiorowego posiłku kilku grup, bez żadnego prawdziwego klimatu z improwizowanym minimalnym elementem kultury gruzińskiej. o Osoby, które miały wykupioną kolację w hotelu w dniu tzw. wieczoru gruzińskiego, nie otrzymały jej – brak wyjaśnień i rekompensaty. 2. Transparentność kosztów: o Nie podano rzeczywistych kosztów wejść do zwiedzanych obiektów oraz dodatkowych atrakcji. o Pilot pobrał od uczestników dodatkowe opłaty, które do dziś nie zostały rozliczone ani udokumentowane. (180 + 20 Euro) 3. Program wycieczki: o Proporcja obiektów sakralnych do innych elementów programu była skrajnie niezrównoważona – zdecydowanie za dużo czasu poświęcono kościołom i opowieściom religijnym, historycznym, ciąganiu po punktach handlowych znajomych zapewne pilotów, a za mało pokazano nam prawdziwej, współczesnej Gruzji np. spotkanie z Gruzinami czy Armeńczykami. 4. Wyżywienie ostatniego dnia: o Lunch pakiet w hotelu (sieć IBIS) był wręcz obraźliwy: dwie kromki tostowego chleba, cienki plaster mielonki, strzępy liścia sałaty, dwa małe ciasteczka i jabłko – bez napoju! Takie potraktowanie gości jest nie do przyjęcia, szczególnie w hotelu tej klasy. Z powodu powyższych rażących uchybień i niespełnionych obietnic niniejszym wyrażam swoje głębokie niezadowolenie i oczekuję oficjalnego stanowiska Państwa biura, jak również adekwatnej rekompensaty. Z przykrością stwierdzam, że na chwilę obecną nie polecę już usług biura Rainbow żadnym znajomym ani rodzinie. Z poważaniem, Wiesław Brzozowy