Opinie o Panorama

Kategoria lokalna: 3

4.2/6
(63 opinie)
Atrakcje dla dzieci
1.4
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
3.7
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
1.8
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel dla mało wymagających

    Justyna, Krakow 30.07.2014

    Polecam hotel dla osób mało wymagających i raczej na tygodniowy pobyt. Hotel jest trzygwiazdkowy ale trzeba mieć na uwadze gruzińskie standardy obsługi i wyżywienia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Czerwiec 2014

    Paweł, 16.06.2014

    Widać że właściciel oszczędza na jedzeniu, monotonne menu (na każde śniadanie parówki z jajkami) brak owoców, deserów, mleka, zdecydowanie to "All inclusive SOFT" pozostawia wiele do życzenia jeśli chcecie spróbować prawdziwej dobrej gruzińskiej kuchni trzeba się wybrać do jakiejś knajpy gdyż nie uraczą nas tym w hotelu. Pokoje z licznymi niedoróbkami, czasem wystające gwoździe z szafy czy sterczące haki zamiast uchwytów na ręczniki w łazience. Obsługa raz posprząta pokój , raz tylko papier toaletowy dorzuci. Być może spowodowane jest to iż to nowy hotel i byliśmy pierwszymi gośćmi, jak to mówiła nasza rezydentka "oni się jeszcze uczą europejskich standardów" być może polepszy się wszystko w czasie...

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Tydzień w Panoramie

    Boguslawa, Rzeszotary 10.08.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel bardzo blisko morza i promenady, ładny pokój, niestety w łazience często nieprzyjemny zapach z rur. Zmieniłabym spręzynowe materace w łóżkach, bo wbijają się w ciało. Poza tym bardzo miło.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel Panorma w Gruzji

    Adam, Warszawa 24.07.2014

    Hotel dla osób, którym nie przeszkadzają drobne niedociągnięcia, tak typowe dla krajów "na dorobku". Położony bardzo blisko plaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    48

    pobyt na wypoczynku

    Janina, OLSZTYN 31.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Niby dobrze, ale nie do końca. Dalsze informacje szczegółowe poniżej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Hotel Panorama

    KRYSTYNA, STEPNICA 20.07.2019

    Hotel rodzinny . Blisko plaży . Pokoje sprzątane na życzenie wypoczywającego. Trzeba chodzić i prosić o wymianę ręczników i pościeli. Brak jakiegokolwiek zainteresowania w tym zakresie od właścicieli. Jedzenie codziennie to samo, często obiady zimne. Mało owców. Alkohole lokalne to tylko cza-cza własnej produkcji i wino też własnej produkcji. Piwo za opłatą.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Co cię nie zabije to cię wzmocni!!!

    Adam, Włocławek 24.10.2014

    Oceniam pobyt na 3 gwiazdki, choć wyłącznie dotyczy to podejścia z dużą dozą dystansu do sytuacji i warunków oferowanych w tym hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel z poprzedniej epoki

    Dawid, Braniewo 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Niestety część informacji na stronie RAINBOW okazała się nieprawdziwa. Na przykład te dotyczące serwisu plażowego, który określony jest jako cyt. Serwis plażowy - bezpłatny. Do dyspozycji gości. czy cocktailbar w hotelu. Niestety jest to jedyny chyba hotel poza Batumi i dawno żaden rezydent tam się nie pojawił i nie zweryfikował stanu faktycznego. Otóż żadnego baru dla gości w hotelu nie ma - goście, poza stołówką, zaopatrują się w napoje i alkohol wyłącznie w oparciu o okoliczne sklepy spożywcze. Napisałem ,,stołówka" , bo nie jest to restauracja...serwis plażowy w zasadzie nie istnieje a Pan, który zarządza kilkoma leżakami, w części połamanymi i dwoma dziurawymi parasolami, tak na oko mającymi ze 30 lat niestety zajmuje się głównie ich sprzedażą/wynajmem dla plażowiczów spoza hotelu za ok. 15 GEL za leżak. TO JEST SKANDAL! Wielokrotnie okazywało się, że leżaki są już ,,sprzedane" i brak jest parasola - chcieliśmy nawet kupić sobie w sklepie ale nie było:-(. JAK RAINBOW zamierza wytłumaczyć się z takiego zaniedbania i lekceważenia gości??? PLUSY: - Obiekt zlokalizowany nieopodal plaży - zaledwie 50 m spacerkiem przez sosnowy park. - kuchnia: domowa i miła atmosfera z Panią INGĄ na czele, która była we wszystkim bardzo pomocna - w zasadzie jedyna taka osoba w hotelu, bo cała reszta po prostu się obija i jest bez nadzoru - wszyscy zajmują się głównie klikaniem na komórce... MINUSY: - nieróbstwo personelu: pokój niesprzątany, brak wymiany pościeli i ręczników, trzeba chodzić nawet za papierem toaletowym i samemu wynosić śmieci! - o ,,serwisie plażowym" i ,,coctail-barze" już pisałem - klimat jak w Bułgarii 20-30 lat temu...czas się zatrzymał - kamienista plaża, niezagospodarowana, bez butów nie da się wejść do morza, bo kamienie są naprawdę ogromne - fatalna akustyka w hotelu: słychać wszystko, co robią ludzie na korytarzach a są to tłumy rosjan (celowo piszę małą literą) szukające rozrywek do późnych godzin nocnych - przez cały tydzień trzeba było spać w zatyczkach do uszu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Wrażenia z pobytu

    Antoni, Myszków 06.07.2015

    Pobyt w hotelu bez zastrzeżeń, miła obsługa i nic nam nie brakowało.Natomiast bardzo dużo zastrzeżeń do biura Rainbow Tours, biuro bardzo drogo w astronomicznych cenach sprzedaje miejscowe wycieczki. Te same wycieczki miejscowe biura sprzedają pięć razy taniej. LUDZIE NIE DAJCIE IE SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ.Ponadto ceny wyjazdów do Gruzji biuro sprzedaję drogo. Ceny są na poziomie wyjazdów np. do Turcji, natomiast infrastruktura Gruzji odbiega od tej w Turcji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    hotel Panorama/2014

    Sławomir, warszawa 15.06.2014

    lekkie rozczarowanie .Jedzenie jak na stołówce w PRL(brak kawy,mleka owoców ,słodyczy)Pyszna kuchnia Gruzińska? napewno nie w tym hotelu Położenie bardzo dobre,all inclusive nawet soft w tym hotelu absolutnie nie spełnia warunków umowy.nie podają żadnych owoców,jogurtów ,płatków itd,nie polecam rodziną z dziećmi widok na morze.obok deptak Obsługa miła sprawiająca wrażenie,że jest z nami na wakacjach ,a nie w pracy.Może się rozwiną ale to potrwa

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem