Opinie o Panorama

Kategoria lokalna: 3

4.2/6
(63 opinie)
Atrakcje dla dzieci
1.4
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
3.7
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
1.8
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel siermiężny

    Grzegorz 20.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wybierając ten hotel nie spodziewałem się luksusów, ale rzeczywistość mnie totalnie zaskoczyła. Przez tydzień pobytu nie było sprzątania w pokoju. Ręczniki nie wymienione ani raz. Trzeba się prosić o papier toaletowy. Pokoje różne, nam się trafił z meblami pamiętającymi chyba Chruszczowa. Klimatyzacja niby działała, ale "zapachy" wydobywające się z niej skutecznie zniechęcały do używania. Jedzenie to chyba największy plus tego hotelu, chociaż dosyć monotonne to jednak dobre. Różne gruzińskie dania. Jeszcze jednym plusem jest położenie dosłownie 50 metrów od plaży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt 11-18.06.2024r.

    EWA, WLOCLAWEK 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel dla klientów mało wymagających. Położony nad morzem, blisko ścieku, który bardzo zanieczyszczał wodę i powodował obawę kąpieli. Plaża kamienista-konieczne buty do pływania. Okolica ładna, z promenadą i parkiem rekreacyjnym. Jedzenie dobre, wino i cza-cza dostępne w godzinach otwarcia restauracji. Całym mózgiem hotelu jest Pani Inga z kuchni, która rozumie po polsku i udzielała nam cennych wskazówek, bo rezydentka dostępna tylko pod telefonem. Reszta obsługi-szkoda gadać. W hotelu brak animacji. Serwis plażowy to jedynie leżak, bo parasole połamane i nie miał kto naprawić. Wycieczek od rezydentki nie wykupowaliśmy, bo były drogie. Transport do hotelu i z powrotem na lotnisko bez zarzutu. Byliśmy na wypoczynku z biurem RAINBOW pierwszy raz, myślę, że nie ostatni.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie polecam

    Joanna, --- 06.09.2014

    Dało się przetrwać, ale nigdy więcej nie pojadę do tego hotelu. Nie polecam rodzinom z dziećmi.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    wesoły hotel Panorama

    RAFAL, WARSZAWA 17.09.2019

    Przebywaliśmy w tym hotelu w dniach 13-28.-219 i oto nasze wrażenia.: hotel niewielki lecz pomyślany z fantazją i aspiracją do tzw. nowoczesnych. Rzeczywistość jest taka, jaka jest. POKOJE DOBRZE UMEBLOWANE I WYPOSARZONE nawet w działające lecz puste małe lodówki, nawet bez wody. Łazienki z umywalką, prysznicem i sedesem. Ten ostatni przeciekał i zalewał podłogę przez połowę naszeg pobytu, mimo zgłoszenia i obietnicy naprawy (maniana). Klimatyzacja działała za dobrze, więc albo marzliśmy, albo pocili (nie do ustawienia). Osobna sprawa to drzwi balkonowe, które zaopatrzone w klucz nie chciały się zamknąć. Też sprawa zgłoszona, lecz nie naprawiona. Drzwi te zamykały się tylko podanym przez personel sposobem udeżenia mocno w klamkę. Telewizjor działał, ale Wi-Fi czasami, raczej rzadko. Trzeba było schodzić do recepcji i tam wooc obecnych próbować porozmawiać przrez telen. A propos RAINPOW powinien uprzedzać przed wyjazdem o dużych kosztach połączeeń. Na duży plus zasługuje stołówka, nie restauracja. Panie kucharki na medal starały się bardzo wszystkim dogodzić. Tego nam zazdrościli rodacy z lepszych gwiazdkowo hoteli.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    TAKI SOBIE

    Dorota 09.07.2014

    Hotel dla mało wymagajacych klientów,brak profesjonalizmu dotyczacego obsługi gosci.Paza panią Ingą ktora starała sie reagować na zauwazone niedociągniecia.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    SKANDALICZNA OBSŁUGA W PANORAMIE

    RG 10.08.2014

    Zdecydowanie najgorszy pobyt. Nie ze względu na położenie, czy wyżywienie, bo to było ok. Niewygodne łóżka, czy cuchnąca łazienka też nie byłyby powodem narzekań, także nie to, że pokoje były sprzątane tylko na wyraźne życzenie. Problem w tym, że obsługa tego hotelu, zarządzający nim, czy też prawdopodobnie właściciele to po prostu brzuchaci TROGLODYCI chodzący wiecznie bez koszulek, a było ich całe mnóstwo, siedzących, chodzących, krzyczących do siebie, palących papierosy, leżących na kanapach w holu, śpiących na tych kanapach w dzień i w nocy, zajmujących się sobą i wszystkim z wyjątkiem gości hotelowych. Byliśmy tam wielce NIEOCZEKIWANYMI, przeszkadzającymi osobami, które jakieś biuro z Polski tam wysłało. Próby zwrócenia uwagi na cokolwiek kwitowane były niezrozumiałymi gestami lub kompletnym ignorowaniem interweniującego.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Ach cóż to był za pobyt!

    Agnieszka, Włocławek 20.10.2014

    Wszyscy mieli wszystko gdzieś a jednak i tak było miło!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Panorama??????

    Piotr, Wodzisław Śl. 15.07.2014

    Masakra. Nie polecam nikomu. Jadąc do Gruzji wybierajcie tylko hotele 5*.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    jak u Barei

    Aneta, Dąbrowa Górnicza 17.07.2014

    Przebywając w tym hotelu mieliśmy wrażenie, że jesteśmy bohaterami "Misia". Sądzę, jednak, że hotelowa rzeczywistość przerosła nawet samego Mistrza Stanisława Bareję :)

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Koszmar Panoramy

    Jagoda, Bytom 05.07.2015

    Byliśmy w tym hotelu.Polozenie dobre ,blisko morza.Sam hotel ladny lecz czystość i obsluga beznadziejna. Pokoje nie były sprzątane,reczniki i pościel nie zmieniane. Obsluga caly czas baluje na rauszu. Nie wiadomo kto tu jest na wczasach -turyści czy obsluga. Jedzenie okropne, bark urozmaicenia,owocow i warzyw. Stale 2 dania bez smaku. Kucharki i jedna krecoca się po stolowce dziewczyna ( nie wiadomo po co) caly czas nie spuszczają oka z jedzących posiłki,komentuja i drwia sobie z gości.Wlasciciele i obsluga w recepcji ,to buce olewający wszystkich.Rozwodnione do granic przyzwoitości wini i ohydnie smierdzaca czacza.Oferta all inclusiwe to kpina.Nigdy więcej do tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem