Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Może być. Jest potencjał na poprawę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ciekawa, dość dobrze zorganizowana. Cały program oprócz dni w Tokyo interesujący. Czas w Tokyo stracony. Wizyta na Fuji też niezbyt przemyślana. Jedzenie w hotelach i wspólne kolacje ogólnie bardzo dobre z wyjątkiem dwóch wieczorów z “all you can eat” menu. Ani to smaczne ani japońskie. Polski pilot wycieczki to najsłabsze ogniwo. Nie wiem kto był dla kogo - pilot dla turystów czy turyści dla pilota. Ale jak ktoś lubi zwiedzać drogerie to można polecić. Emirates to dobry przewoźnik ale trzeba się ciepło ubrać bo w samolocie było bardzo zimno i nie udało się tego zmienić. Może marudzę, ale za te pieniądze można mieć jakieś oczekiwania. Pozdrawiam serdecznie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zadowalająca jakosc.Ogólnie wyjazd męczący.Mało pokazywanej przyrody.Skoncentrow.ewana na miastach.Obsługa dobra.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
-ale pigułka smakowita i całkiem spora. 9 dni to niewiele na zwiedzenie tak ciekawego kraju, ale program zawiera to, co najciekawsze - zabytki, ogrody, współczesność. Organizacja bardzo dobra, atutem była również przewodniczka świetnie znająca kraj i język oraz P. Miki dbająca o logistykę, niezwykle sympatyczna i pomocna. Ukazała nam się góra Fuji, co nie było oczywiste biorąc pod uwagę deszczową porę ( przy okazji - parasole są dostępne wszędzie nawet do pozyczenia w hotelu). Hotele w dobrej lokalizacji, cześć z onsenami, w których warto się zrelaksować po zwiedzaniu, przejazdy Shinkansenem, bardzo ciekawa i smaczna kuchnia, do której wcześniej nie byłam przekonana. Czy można było zobaczyć więcej? w tym czasie chyba nie, chociaż dla miłośników japońskich ogrodów jest szansa zobaczyć dodatkowo 2 ciekawe- przy chramie, gdy część grupy uczestniczy w ceremonii herbacianej i kolejny w czasie gdy schną wachlarze własnoręcznie robione . Wycieczka zostawia piękne wspomnienia i chęć powrotu do tego niezwykłego kraju.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przeczytaniu opinii o tej wycieczce oczekiwania miałem ogromne. Niestety, dla kogoś kto widział trochę świata i ma nieco wyższe oczekiwania od życia, taka forma wizyty w JPN może okazać się rozczarowująca. Mimo tego nie żałuję. Czy warto zwiedzać JPN z wycieczką zorganizowaną? IMO raczej nie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Japonia sama w sobie bardzo interesująca i warta doświadczenia jej kultury, smaków, designu, itd. Zadziwiające jest to jak wiele może jeszcze zwiedzającego zaskoczyć. Program napakowany punktami do odhaczenia, a jego realizacja nie pozwalała na samodzielne poznawanie miejsc, w których się zatrzymywaliśmy. Duży niesmak pozostawiło bardzo ogólne przygotowanie przewodnika, który wiedzę o Japonii czerpał z internetu, co kompensował opowieściami o innych krajach. In plus: - bardzo ciekawy region świata, który warto zobaczyć - organizacja transportu (czystość autokarów, punktualność) - jakość zakwaterowania - miłe towarzystwo - dbałość o realizację wszystkich punktów programu (czasami na wyrost i wbrew woli grupy) In minus: - brak bezpośredniego lotu = długa i męcząca podróż - ogromna grupa (niemal 40 osób!), co utrudniało organizację, nie mówiąc o integracji - termin wyjazdu - majówka to w Japonii Golden Week i korki oraz tłumy przy atrakcjach - organizacja hoteli i przenosiny z hotelu do hotelu w jednym mieście - niepotrzebnie wydłużane przerwy na toaletę (45 min!), pomimo próśb grupy o więcej czasu wolnego wieczorem, by można było samodzielnie spędzić czas w danym miejscu - kolacje programowe, przede wszystkim w stylu wspólnego gotowania, które nie były ani smaczne ani integrujące (ostatnia kolacja tuż przed wylotem również gotowanie na głębokim oleju, efektem było to, że przez 24h podróży mieliśmy na sobie zapach oleju) - miły, ale przypadkowo dobrany przewodnik, który specjalizował się w innym regionie Azji, co nie powinno mieć miejsca przy tego typu wyjeźdźie i tak dużej grupie - program ciekawy, ale mało zróżnicowany - zbyt przeładowany świątyniami i pałacami, zupełny brak innych elementów (kultura, muzeum, teatr, itp.) - bardzo mało czasu na każdą z atrakcji (szybka przebieżka, zdjęcia i znów w trasę), ale długie postoje na lunche, toaletę, itp. - ostatni dzień wyjazdu praktycznie zmarnowany (grupowe szwędanie po Osace w sumie bez celu).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
dobrze, ale za szybko
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam 1 uwagie dot. programu -po przylocie póżna pora do Tokio, następnego dnia było już nocne zwiedzanie Miasta. Uważam że jest to zbyt męczące,tym bardziej że jest dużą różnica czasowa miedzy Polska a Japonia. Naszym pilotem był P. Michał do którego mam zastrzeżenia. Byłam juz dużo razy na objazdówkach z Reinbow,ale ten Pan nie spełniał swojej roli, nie był przygotowny aby omawiać poszczególne etapy zwiedzanych miejsc.Ponadtto robił częste przerwy ( a bo idziemy na kawę, a trzeba odpocząć, a może coś zjeść). Albo - proszę pozwzwiedzać sobie dane okolice, spotykamy sie za . godz. lub za ....... przy autokarze. Ponaddto w/g mnie nie dogadywał się z Przewodniczką Japońską, b.uczynną i otwarta na pomoc. Było to odczucie nie tylko moje z naszej 40 osobowej grupy, jak wynikło z rozmów między uczestnikami.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ludzie, ludzie i jeszcze raz ludzie – Japończycy są wspaniałym, kulturalnym, uporządkowanym i niezwykle pomocnym narodem przez co czujesz się wspaniale w tym kraju. Warto nauczyć się podstawowych zwrotów po japońsku, ponieważ znajomość angielskiego nie zawsze się przydaje, a nawet ‘koślawy’ japoński sprawia ogromną przyjemność Japończykom i przełamuje wszystkie lody. Kolejna wspaniała rzecz w Japonii to jedzenie – można nie wiedzieć co się je, ale będzie to smaczne, świeże i przygotowane w sterylnych warunkach. Zabytki, głównie świątynie i zamki, wspaniale wtopione w naturę przez co tworzą idealną całość – wycieczka, na którą każdy musi pojechać! Polecam zabrać ze sobą przełączki do prądu (USA bez bolca) i notesik na pieczątki – bardzo popularne przy większości zabytków. W Tokio polecam zjeść popularne naleśniki. Jak coś się spodoba to od razu kupować – ceny wszędzie są niemalże identyczne (może przy obiektach zabytkowych ciut wyższe, ale nie jakoś znacząco), a jest wiele rzeczy, które już się nie powtórzą w kolejnych miejscach. Bardzo polecam (zwłaszcza osobom planującym zwiedzanie na własną rękę wieczorami) zakupić przed wyjazdem kartę SIM z Internetem (ja zapłaciłem za 12 dniowy dostęp 193 zł – karta SIM przyszła do Polski) – wszystko działało idealnie. W razie pytań proszę pisać – max.corleone@gmail.com – postaram się odpisać jak szybko będę mógł.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program nie zezwolił na poznanie Japonii w sposób jaki sugerowała broszura. Mówienie o zwiedzaniu pałacu cesarza powinno być zmienione na "zwiedzanie parkingu przed bramą wejściową do pałacu" = kpina z własnego klienta. W programie pominięto kilka bardzo ważnych miejsc pomimo, że były bardzo blisko a skoncentrowano się na świątyniach tak jakby była to pielgrzymka. Z listy świątyń można wykreślić conajmniej dwie pozostawiając trzy najważniejsze i najciekawsze. Pobyt w Tokio to kpina, na peryferiach aglomeracji, bez możliwości poznania najważniejszego centrum miasta. Sytuację ratowała przewodniczka, pasjonatka swojego zawodu i szczerze oddana temu co robi = p. Klaudia ratuje wam opinię! Tragiczne jest załatwianie przez was biletów lotniczych tak abyście mogli zarobić jak najwięcej bez szacunku dla klienta. Powinniście oferować za dopłatą możliwość upgrade. Jest to ważne dla klientów w wieku wymagającym większego komfortu podróży. Przeloty były katastrofalnie niemiłe i na zawsze pozostawią wrażenie waszych zarobków kosztem klienta. Dobór hoteli był średni, hotel w Tokio to katastrofa, super niemiłe wrażenie. Ostatnia kolacja przed odlotem to kpina z klientów, set menu za 990 jenów od osoby w centrum handlowym to doprawdy policzek dla waszych klientów. Nie sądzę abym kiedykolwiek korzystał z waszych usług - amerykańskie teoria głosi, że jeden zadowolony klient to trzech nowych a jeden niezadowolony to 10 straconych. Zapamiętajcie to!