Opinie o Falkensteiner Club Funimation Calabria

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(325 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Małgorzata, Olsztyn 17.11.2016 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel czysty zadbany. Animacje na najwyzszym poziomie.Jedzenie wyśmienite. Pizza najlepsza jaką jadłam. Polecam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Jedzenie i plaża

    Aleksandra, Łódź 13.08.2019 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Generalnie dwutygodniowy urlop na przełomie lipca i sierpnia uważam za udany, wróciliśmy opaleni z kilkoma kilogramami nadwagi ;)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Włoskie wakacje

    Irena, Lublin 11.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel jest dobry, nie będziemy wdawać się w szczegóły ponieważ w poprzednich opiniach już wystarczająco dużo opisano atuty tego resortu. Natomiast warto wskazać kilka spraw do poprawy. Praca rezydentki niestety odbiegała od naszych oczekiwań. Jeśli rezydent spóźnia się na spotkanie, które sam wyznaczył to już porażka organizacyjna biura podróży. Wymówka typu, zatrzymali mnie w poprzednim hotelu to poziom przedszkola. Kiedy zaczęliśmy kupować wycieczki fakultatywne Pani rezydentka już przy pierwszej osobie stwierdziła, że nie będzie miała drobnych do wydania reszty. Kolejna śmieszna wymówka brzmiała, wydałam wszystkie drobne w poprzednim hotelu. Kiedy rezydent najpierw się spóźnia, a potem okazuje się, że nie jest przygotowany do spotkania to jest bardzo słabe dla tak renomowanego biura podróży jak Rainbow. Generalnie uważamy, że w dzisiejszych czasach to jest nieporozumienie, żeby za wycieczki fakultatywne można było płacić tylko gotówką. Dobrze, że chociaż w hotelu mają bankomat gdzie wypłaciliśmy gotówkę. Mamy prośbę do menadżerów decyzyjnych kupcie swoim rezydentom terminale płatnicze, nie bądźcie dziadami, przecież taka inwestycja jest kosztem. Nie wiem czy wiecie ale konkurencyjne biuro podróży Itaka już dawno ten etap ma za sobą. Dzisiaj płacenie kartą to absolutny standard w turystyce. Kolejna rzecz do oprawy to opcja wynajęcia samochodu. Dostaliśmy od rezydentki cennik wynajmu samochodów firmy partnerskiej. Ceny z kosmosu, zmieńcie partnera ponieważ w okolicy są o wiele tańsze oferty od tej co dostaliśmy na spotkaniu z rezydentką.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ogólnie pozytywnie.

    Stanisław, Warszawa 26.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Gdyby nie rezydent i opryski w trakcie pobytu byłoby super.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Duzo za i przeciw

    Iwona, Sosnowiec 17.08.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Witam. Bylismy na tygodniowych wczasach od 04.08 do 11.08.2019. Tytul opini mowi w wszastkim. Duzym plusem Urlopu jest napewno jedzenie. Posilki wloskie dobrze przyrzadzone i smaczne. Duzo makaronu w roznych postaciach i pizza. Ktos kto lubi po wlosku nie bedzie sie skarzyl. Hotel ogolnie nie nalezy do najmlodszych ale jest utrzymywany w dobrej kondycji. Na terenie hotelu sa dwa baseny - basen glowny jest bardzo duzy ( najwiekszy na poludniu Wloch. Do plazy trzeba troche pospacerowac ale wszystko w fajnym klimacie lasu sasnowego ( ma to swoj urok ) Plaza jest ok. Jest morze i gruby pisek - strome zejscie do morzy. Bar przy plazy maly ale spelnia swoja role. Trzeba tez powiedziec ze obsluga jest w zasadzie mila i usmiechnieta. Pokoje w hotelu sa wstarczajace tzn srednie. Bylem jez w hotelach lepszych ale i w gorszych. Sluszalem od ludzi ze zdarzylo sie np. brak lodowki albo ze nie funkcjonowala klima. U mnie w pokoju bylo ok ale klima jest defakto stara i nie tak wydajna jak nowsze modele. Mozna z tym zyc bo przeciez nikt nie jedzie na wczasy aby siedziec w pokoju. Przejdzmy do minusow. Okolica jest napewno ladna ( nie piekna !!! ) ale trzeba powiedziec ze hotel jest raczej w szyrym polu. Do najblizszych miast ( wielkie slowo ) 12 km. Wypozyczenie auta nie jest tanie ( 60,- Euro auto i 30 Kasko plus benzyna ) . Wycieczki na miejscu racze nie sa interesujace z wyjatkiem wycieczki Stomboli nocy. Wylkan jest aktywny a sama wycieczka ok. 2 Godziny statniem 4 godziny na wyspie a potem obserwuje sie erupcje wulkany przy zachodzacym sloncu. Ta wycieczka jest warta swojej ceny. Minusen jest napewno polityka hotelu w prowadzeniu animacji. Animacje hotelowe sa prowadzone w duchu / jestes we wloszech wiec mow po wlosku. Obojetnie czy animacje dla dzieci czy dla doroslych sa tylko po wlosku. Musyka przy barze tez w przewadze po wlosku. Rozmawialem z wlascicielem hotel i zwrucilem mu uwage na ten temat. Wysluchal i przyznal racje oraz zapytal sam od siebie czy moglbym mu cos polecic aby hotel stal sie bardziej international. W sumie jak juz na poczatku napisalem / sa za i przeciw, ale ogolnie napewno jest ok i warte pieniedzy ktore sie za te wczasy placi. Moja ocena to mocne 4 na 5. Opinie wystawil Zbyszek. Pozdrawiam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Przyjemne wakacje

    Dominika 27.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Polecam hotel na rodzinny wyjazd. Generalnie hotel bardzo ok. Jednak dla mnie to zdecydowanie zasługuje na 3* a nie 4*.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Rodzinne wakacje lipiec/sierpień

    Wiesiek 07.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Do hotelu jechaliśmy z dużymi oczekiwaniami i nieco się zawiedliśmy. Pomimo oczywistych plusów takich jak piękne i duże baseny, zadbany i regularnie pielęgnowany ogród czy duża i czysta plaża hotel ma też wady - o czym poniżej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w Gardena Resort

    Anna 24.07.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólnie dobrze, choć gustuję w nieco innych hotelach.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodzinny tygodniowy pobyt

    Jan, Szczecin 20.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Hotel czterogwiazdkowy, ale pokoje zasługują na 3 gwiazdki, a nie cztery. W łazience kabina prysznicowa mała, zbudowana ze ściany z kafelkami mogłaby być znacznie szersza - jest tak wąska, że prawie nie można się w niej obrócić. Jest tylko jeden wieszak na ręczniki, zamiast przynajmniej 3, a pokój dla 3 osób. Jeżeli chodzi o standard to z lat ubiegłych, a nie nowoczeny. Trzeba pochwalić obsługę pokoju za codzienne sprzątąnie i wymianę ręczników oraz za czystość. Jeżeli chodzi o wyżywienie to tutaj jest bardzo wysoka nota - jedzenie all inclusive w formie bufetu bardzo dobre, urozmaicone, bardzo duży wybór, każdy mógł wybrać coś dla siebie. Duży plus, że można było na śniadaniach wyciskać sobie soki ze świeżycvh owoców i warzyw. Na uwagę zasługuje także bardzo duży basen, w tym równiez dla dla dzieci. Codzinnie był aqua gym, ale ćwiczenia i rytmy do nich ciągle były te same. Na pochwałę zasługuje fakt, że po przybyciu do hotelu otrzymaliśmy bidony, a wszędzie była dostępna woda do picia. Negatywna ocena dotyczy mini disco dla dzieci- codziennie ta sama muzyka, te same tańce i to w sumie było nudne. Plaża kamienisto żwirowa - brzeg odrazu głęboki - nie dla dzieci. Taki stan rzeczy powodował, że większość ludzi przebywała na basenach, a nie na plaży. W ostatnim dniu pobytu woda na plaży była brudna ze śmieciami i zielona od wodorostów. W dniu przyjazdu do Hotelu w godzinnach wczesnorannych poinformowano nas, że nasz pobyt zaczyna się od śniadania, a nie od kolacji, o czym Biuro Rainbow nas nie poinformowało. Przed wylotem wiedząc o tym, że pierwszy posiłek to będzie kolacja wzieliśmy ze sobą wyżywienie na cały dzień. Ponadto dowiedzieliśmy się, że przyjęcie do hotelu nastąpi dopiero od godziny 15:00, o czym również Biuro nas nie poinformowało. W związku z pobytem z małymi dziećmi udało nam się w końcu wyprosić przynajmniej pokój wcześniej - od godz. 11:00, tym bardziej, że po nie przespanej nocy z małymi dziećmi. Biuro Rainbow zawsze powinno rzetelnie informować o rozpoczynającej się dobie pobytu i pierwszym posiłku czego zabrakło.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Calabria

    Maciej, Łódź 03.09.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel na jak na Włochy na wysokim poziomie tylko na strasznym uboczu,nie ma gdzie iść na spacer zostają tylko busy lub taksówki.Jedzenie raczej monotonne i wieczne kolejki przy posiłkach.Na posiłki trzeba przychodzić na samym początku żeby znaleść wolny stolik. Można na własną rękę jechać do Pizzo i Tropei.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem