Opinie o Falkensteiner Club Funimation Calabria

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(304 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Maja z Warszawy

    Majka 09.10.2019

    Nasz pobyt byl bardzo udany mimo bardzo slabego standartu pokoju hotelowego i wnetrz budynkow. Ponure kolory scian, odpadajacy tynk na korytarzach, lazienka bardzo uboga, kosmetyki wlacznie z mydlem praktycznie zadne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rodzinny wypoczynek

    Mariola z rodziną 21.08.2019

    Rodzinne wakacje uważam za udane aczkolwiek z kilkoma minusami, które należy wspomnieć w opinii. Najpierw może od plusów: Bliskość hotelu od lotniska. 15 min autokarem. Bajka pod kątem posiadania małego dzieciaka. Animatorzy bardzo serdeczni, potrafiący zająć się dziećmi. Zabawy dla pociech. "Baby dance" troszkę za późno zorganizowany, ale dzieciaki bawiły się super. Polscy animatorzy bardzo angażujący się w tańce i porywanie dzieci do zabawy :). Zakwaterowanie bardzo dobre, standard wysoki. Codzienne sprzątanie, czyste ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, codziennie coś nowego. Jednakże co do słodkich przystawek no to Kalabria nie słynie z takich przekąsek. Niestety. Owoce serwowane mogłyby być troszkę bardziej urozmaicone, ponieważ codziennie były tylko morelki. W jednym dniu zaserwowane były BANANY, które rozeszły się jak świeże bułeczki... Piękny basen, czyszczony codziennie. Brak problemów z leżakami. Plaża blisko, czysta. Resort bardzo zadbany, czysty, wypielęgnowany. Muzyka na żywo co umilało wieczorne rozmowy. MINUSY: Dużym minusem na rodzinnej wycieczce był pan REZYDENT (przypominający artystę z wąsikiem), który chyba nie rozumie co znaczy posiadanie dziecka. Prośba o kupno mleka w aptece/sklepie dla dziecka do lat 2 zostało zignorowane tekstem " nie dałem rady". Mleko miało się skończyć za 3 dni wiec prośba nie była jakaś nagląca, która była nie do wykonania. Całe szczęście mleko zakupiła lokalna barmanka bez żadnych problemów. Oczywiście można byłoby wziąć taxi ale jak się porozumiesz z taxówkarzem, który tylko po włosku mówi? Rezydent nie miał wiedzy na temat dni wolnych we Włoszech (wprowadził nas w błąd). Moim zdaniem, Rezydent jest po to aby pomagać a nie tylko sprzedawać fakultety... Co do przedłużenia zakwaterowania (wylot o 20 wieczorem) za dopłatą - jak poinformowali w hotelu, opcja jest niedostępna w ogóle. Należy wziąć ze sobą ręczniki plażowe, ponieważ hotel pobiera dodatkowe opłaty ok 15 euro za ręcznik - dość drogo. Brak czajnika w pokoju w celu zagotowania wody na mleko dla dziecka... Sejf dodatkowo płatny. Dodatkowo, wino w cenie All inclusive było dostępne tylko podczas obiadów i kolacji, potem tylko mocne trunki gdy chciało się posiedzieć przy muzyce wieczorkiem. NO chyba że zapłacisz dodatkowo....

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Średnio, średniutko...

    SL 30.08.2021

    Przed wybraniem tego miejsca polecam poczytać komentarze...

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Szczera opinia, wydana przez 5 osób

    JAROSŁAW, Dębica 17.07.2019

    Ogólnie jesteśmy zadowoleni. Szału nie było. Przywitanie na lotnisku jak najbardziej poprawne. Rezydenci pokazali drogę i sprawnie zapakowali wszystkich do autobusu. Proces check-in poszedł sprawnie. Natomiast gorzej było z wykwaterowaniem - późna godzina wyjazdu spowodowała, że ludzie z walizkami chodzili po całym obiekcie. Było co prawda miejsce na walizki, ale w ogóle nie strzeżone. Nie ma dostępnego miejsca (a przynajmniej nie było otwarte dla gości) gdzie można by było zaczekać na wykwaterowanie. W naszym przypadku godzina wyjazdu z hotelu to 20:15, a byliśmy z małym dzieckiem 4-letnim, a że doba hotelowa kończy się o godz. 10:00 musieliśmy wykupić przedłużenie ale możliwe to było tylko do godz. 15:00, a pozostałe 5 godzin pod gołą chmurką. Uczestnicy przylatujący z Poznania jeszcze dwie godziny dłużej... Tutaj dziwna sprawa - dlaczego Niemcy, czy nawet Czesi mieli południowe godziny przylotu. Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki, maksymalnie na 2. I nie jest to na pewno hotel polecany dla rodzin z małymi dziećmi. Nie wyobrażamy sobie wytrzymać tam dłużej niż tydzień. Wygląd przypomina hotel robotniczy z lat 80tych w Polsce, korytarze puste, różowe, odrapane ściany. W ostatni dzień została wyłączona nawet winda, chociaż przez cały tydzień nikt z niej nie korzystał. Internet to porażka, w pokoju brak zasięgu. Najgorsze jest to, że to biuro podróży Rainbow nam bardzo zachwalało ten hotel, a okazało się, że standard w Turcji bije go na głowę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Garden Resort Calabria

    Karolina, Łódź 06.10.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Przyzwoity ośrodek, dwa baseny, trochę leciwe ale w miarę dobrze utrzymane. Trochę brakuje atrakcji wodnych dla najmłodszych, zjeżdzalni, itp. Posiłki trochę rozczarowały - spodziewaliśmy się rewelacyjnej włoskiej kuchni a była raczej przeciętna. Plaża bardzo blisko ale niestety żwirowa a morze bardzo szybko robi się głebokie. Do tego woda nie była super przejrzysta i zdarzały sie pływajace śmieci. Być mzoe dlatego, że poza cześcią plaży zarządznej przez resort, kótra była czysta wszędzie indziej na plaży mnóstwo śmieci :-( Generalnie większość czasu spędziliśmy w osrodku przy basenie. Plus za wieczorne animacje i spektakle w amfiteatrze.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Udany wypoczynek

    LUKASZ, Kraków 19.06.2019

    Bardzo fajny hotel, pyszne jedzenie, wspaniałe baseny i piękny ogród. Duży minus to plaża i zanieczyszczone morze śmieciami i ściekami w czasie przypływu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w sierpniu 2023

    JOANNA, Sochaczew 26.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel nastawiony na Włochów, jedzenie pizza, makarony, owoce morza, pokój standard jak na 4 gwiazdki, blisko lotniska, Pani Milena rezydent jak najbardziej pomocna, mozna wybrać się do Pizzo hotelowym busem, minus dla Rainbow za mało wycieczek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tak sobie

    M 26.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Animacje dla dorosłych na basenie tylko w języku wloskim, trudno znaleźć stolik w restauracji dla 4 i więcej osób, brak ręczników w pokojach, zamiast 4 łóżek w pokoju jest kiepska dostawka w postaci łóżka piętrowego, serwis sprzątający pokój 2-3 razy na tydzień

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Garden Resort Calabria

    ANNA, ZABNICA 14.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Pobyt we wrześniu 2018 roku. Generalnie urlop zaliczyć należy do udanych nie mniej jednak nie obyło się bez problemów. Niewątpliwym plusem hotelu jest infrastruktura. Hotel dysponuje dużym basenem, położony niedaleko pięknej, piaszczysto-żwirowej plaży, do której prowadzi uroczy las. Jedzenie pyszne i różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje czyste, nie mniej jednak nie odpowiadają standardowi ****. Ogród jest piękny i zadbany. Leżaki zarówno na basenie jak i na plaży bezpłatne. Na plaży bar. Bogaty program animacyjny. Minusem była organizacja wycieczki. Niestety Rainvow nie stanęło na wysokości zadania. Przyjechaliśmy do hotelu nocą. Nie dostaliśmy już ciepłego posiłu. Natomiast w ostatni dzień ostatnim posiłkiem był obiad (do godziny 14), natomiast wylot był o godzinie 00:10. Mimo, że zapłaciliśmy za pełny pobyt przez 7 dni Rainbow nie wiadomo dlaczego pozbawił nas ostatniego posiłku, który przecież nam sie należał. Żeby zjeśc kolację trzeba było dopłacić 15 Euro od osoby. Biorąc pod uwagę, że w pobliżu hotelu nie było żadnego miejsca, w którym można byłoby coś zjeść, a autobus do miasta nie kursuje w niedzielę mieliśmy wybór albo zapłacić albo głodować. Dodatkowo do godziny 18 należało oddac opaski All inclusive. Nie można było więc też korzystać z brau z napojami. Pokój w którym można skorzystać z prysznica był czynny tylko do 18. Większość uczestników nie zdążyła więc się wykąpać. Dodatkowe wady to słabo działająca klimatyzacja w pokoju, ograniczona oferta w barze na plaży (tylko piwo, kawa i napoje zimne), pomiędzy godziną 15 a 19 nie można było już nic zjeść. Sprzątaczki nie wymieniały regularnie ręczników, dopiero gdy zgromadziliśmy je na "kupie" na podłodze w łazience dały nam nowe, a oprócz tego zostawiały (kilkukrotnie) uchylone okno do pokoju. Linie lotncze, którymy lecieliśmy (Travel Service, Czeskie) były dramatyczne. W środku brudno, obdarte fotele, plastiki przy turbulencjach strzelały, samolot był opóźniony o ponad godzinę, w zamian za co jako poczęstunek dostaliśmy szklankę wody mineralnej. Minusem jest również położenie. Do najbliższego miasta (Pizzo) trzeba jechać hotelowym autobusem. W pobliżu nie ma gdzie wyjść, dlatego pobyt jest dedykowany raczej dla osób nastawionych na stacjonarny pobyt, a nie na zwiedzanie. Wycieczki lokalne raczej drogie (50-55Euro). Natomiasto raczej zaliczyć należy do brudnych i mało interesujących. Jedyne miejsce warte zobaczenia to zatoka. Podsumowując: hotel jak najbardziej na plus. Polecam spędzenie w nim urlopu, jednak nie koniecznie z biurem podróży Rainbow.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    7 dniowy pobyt w hotelu

    dawid, Jarosław 29.08.2022

    Duży, ładny, czysty Hotel położony na totalnym odludziu. Pokoje bardzo odbiegają od naszych 4 gwiazdkowych pokoi, ale to we Włoszech ponoć standard. Klimatyzacja - porażka. Chodziła jak pralka podczas wirowania a mało co dawała... nawet po całej nocy pracy na maksa w pokoju było zwyczajnie ciepło. Po za tym podwójne łóżko to tak naprawdę dwa pojedyncze obok siebie gdzie w nocy kilka razy trzeba było je poprawiać. Jedzenie super, naprawdę przepyszne i ogromny wybór, po za tym codziennie dania główne się zmieniały. Czasami w restauracji brakowało miejsc do siedzenia. Basen ogromny super atrakcje, dwie zjeżdżalnie itd od rana różnego rodzaju animacje i zabawy. Kilka animatorów jest z Polski co jest dużym plusem tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, że z obsługi mało kto zna angielski. Plaże od hotelu dzieli około 250 metrowa droga przez las. Plaża bardzo ładna kamienista ale już po 3 dniach dało się chodzić bez klapek. Ogrom leżaków także zawsze można było znaleźć wolne miejsca. Bar blisko plaży gdzie był jakiś alkohol ale też co nie co do jezdnia w porze obiadowej jest dużym plusem. Hotel położony jest 15 minut busem od lotniska co jest wielka zaletą i zarówno na takim odludziu, że nie mając auta i nie wybierając się na jakieś wycieczki wielkim minusem ponieważ nie ma tam co robić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem