Opinie klientów o Neptune Paradise Beach Resort & SPA

5.3 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Katarzyna , Warszawa 07.09.2021

Bez emocji

Spodziewałam się więcej i lepiej. Z lotniska odebrały nas stare rozklekotane busiki. Był to niemiły kontrast z konkurencyjną firmą po gości której przyjechały klimatyzowane autokary.... Hotel wygląda na nieco zaniedbany. Pokoje były codziennie czyszczone, ale widać że nie były dawno remontowane. . Obsługa była za to przemiła a jedzenie smaczne. Plaża obok hotelu piękna, ale nie da się po niej pospacerować w spokoju - lokalni sprzedawcy cały czas nagabują gości. Trudno się dziwić, ale jednak mam porównanie z innymi krajami i tu było to niezwykle uciążliwe. Co do pracy rezydenta mogę tylko powiedzieć, że był i udzielił przydatnych informacji, ale za to na koniec wywieszona została błędna informacja o dacie wyjazdu z hotelu... Po hotelu hasają małpy

4.0/6

Jarosław, Warszawa 19.01.2015

Kenia 27/12/2014 - 11/01/2015 Neptun Paradise Resort

Hotel bardzo dobry, naprawdę wart polecenia. Bardzo miła i dyskretna opieka personelu hotelu.Bardzo miła i życzliwa atmosfera.Wiele bardzo starannych animacji. Bardzo dobra i urozmaicona kuchnia, w tym bardzo dużo regionalnych dań. Natomiast opieka Rezydentki,gorzej niż mierna. Jeśli oceniamy kenijskiego partnera to 6*, jeśli opiekę przedstawiciela polskiego biura to 1* !

4.0/6

WLADYSLAW, DYWITY 09.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Podróż w obie strony i pobyt

Radość z dostatku słońca i błękitu oceanu. Radość z radosnych i życzliwych pracowników hotelu. Jak dla nas smaczne potrawy, świeże owoce i warzywa . Trochę męczliwi na plaży handlarze i młodzieńcy oferujący przewodzenie po plaży po odpływie oceanu. Dyskryminujące informacja na tablicy w barze przy basenie o niepodawaniu alkoholu wczasowiczom Rainbow i nie chodzi wcale o potrzebę picia alkoholu, ale o fakt takiej informacji. Jakoś coś nie tak tam jest. Była informacja, że rezydent wyjaśni, o co chodzi, jednak ani rezydenta , ani zmiany informacji do końca pobytu nie zaobserwowano.

4.0/6

MALGORZATA, DABROWA GORNICZA 31.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Urlop w Kenii

Hotel ogólnie ok, trzeba mieć świadomość, że to Afryka i zdarzają się niedociągnięcia. Przepyszne jedzenie, duże i przestronne pokoje. Dużym minusem jest to, że po wymeldowaniu zabierane są opaski i nie można korzystać z opcji all. Przedłużenie doby w naszym przypadku (pokój 2-os z dostawką dla dziecka 11 lat) to koszt 170$ !!! dodatkowo płatny lunch ok 50$ za osobę !!! Kiepska organizacja biura, że nie została przedłużona opcja wyżywienia, ponadto zbyt wczesny transfer z hotelu na lotnisko. Wylot był ok 23 a transfer 16:15. Długie koczowanie na lotnisku bez klimatyzacji i restauracji. Ogólnie bardzo słaba organizacja biura. Często latam z Rainbow po całym świecie (zazwyczaj objazdówki) ale w przypadku Kenii duże rozczarowanie. Zaznaczam, że był to mój 2 pobyt w tym kraju i mam porównanie z innymi organizatorami.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem