Opinie o Neptune Village Beach Resort & SPA

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(158 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bardzo udany poby

    Marek, ULANOW 14.03.2022

    Wszystko super bardzo sie nam podobało bylismy w lutym z dwójką dzieci .Jedzenie bardzo dobre drinki też woda bardzo ciepła domki w których mieszkalismy bardzo urokliwe ,dodatkowa atrakcja to małpy grasujące na terenie hotelu ,pozdrowienia dla KSIĘCIUNIA barmana super gosc

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel godny polecenia

    Jola M 26.03.2023

    Byłam w tym hotelu w marcu 2023r. Polecam ten hotel. Obsługa bardzo miła, jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak są dwa minusy a mianowicie brak jest informacji, że do hotelu płynie się promem, najgorszy jest czas oczekiwania na prom. Drugi minus -nikt w biurze nie informuje, że w dniu wyjazdu o godzinie 12.00 każdy ma ściągniętą opaskę. Można korzystać z infrastruktury, niestety nie dotyczy to korzystania z jedzenia czy też picia, ( nawet wody) trzeba za to zapłacić ( każdy wedle uznania ). Na spotkaniu z rezydentem każdy jest o tym informowany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Dobra jakość za pieniądze.

    Aleksandra, Warszawa 09.04.2022

    Dobra jakość za świetną cenę. Ośrodek na ładny ogród, duży basen i jest położony tuż nad oceanem. Obsługa jest bardzo miła. Jedzenie jest satysfakcjonujące. Z drugiej strony pokoje są przestarzałe i zdarzają się kradzieże.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    fantasmagorie

    Sylwia 02.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Proszę Państwa, zdjęcia pokoju a rzeczywistość różnią się znacząco. Betonowe wezgłowie łóżka i tzw. baranek na suficie są wręcz odpychające. Widok na ogród to w rzeczywistości widok na ścianę sąsiedniego budynku. Można to ścierpieć ale kłamstwa już niekoniecznie. Wyżywienie przez pierwsze dwa dni bardzo słabe, ale przyjechał jakiś decydent i sytuacja znacząco się poprawiła. Polecam restaurację hinduską (włoskiej wbrew informacji katalogowej, nie było) oraz płatną z owocami morza, jedzenie bardzo dobre i świetna obsługa. Nie mam zastrzeżeń do pracowników hotelu, również personelu odpowiedzialnego za czystość. Jednak jeśli ktoś z państwa liczy na pływanie w oceanie to się przeliczy. Plaża służy do spacerów w te i we w te, o pływaniu praktycznie nie ma mowy, płytko a dalej fala. Czytając poprzednie komentarze turyści skarżyli się na brak leżaków i materacy, to faktycznie jest pewna dolegliwość, trzeba dorwać kogoś z obsługi i za napiwek sprawa jest do załatwienia. Podsumowując hotel dla tych co to lubią przy basenie drinki popijać.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Kenia - egzotyka na raz

    Artur, Warszawa 28.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Ogólnie z wyjazdu jesteśmy zadowoleni. Cena była akceptowana jak na ten poziom kraju / usług. Wyjazd na Safarii był bardzo udany a był to główny punkt wyjazdu. Jeżeli chodzi o warunki do wypoczynku mamy mieszane uczucia. Położenie, okolica, pogoda, hotel super. Niestety nie rezonujemy dobrze z lokalną kulturą. Osoby te widzą w nas europejczykach bankomat. Kłamią, oszukują, opowiadają rzewne historie (może część z nich jest prawdziwych). Są bardzo nachalni. Nie ma możliwości w spokoju poczytania książki czy posłuchania podcastu na plaży. Nawet w hotelu bywa to trudne, gdyż obsługa proponuje wycieczki albo pyta "czy wszystko ok" średnio 15 razy dziennie. Na raz wyjazd na pewno ok i można uznać za udany jednak powrotu nie planujemy. Ponadto kilka zgrzytów względem organizatora. 1. Ciasny samolot, potraktowanie nas w trakcie lotu powrotnego (2h przed odlotem był "cast call", siedzieliśmy na hali bez WC, w trakcie pakowania się do samolotu masa osób kupiła bagaż ponad normę, wyniknęły z tego kłótnie, zarówno między pasażerami jak i obsługą) 2. Brak obiadu ostatniego dnia i brak tej informacji przed wylotem. 3. Bezużyteczny rezydent 4. Tragiczna kolacja pierwszego dnia, kiedy dolecieliśmy. (suchy chleb, jakaś wędlina, ser i zwiędnięta sałata). Ponadto dojechaliśmy do hotelu po 24 więc sumując to z problemami dnia ostatniego zapłaciliśmy za jeden dzień, z którego nie skorzystaliśmy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Neptune Vilage

    JAN, Bydgoszcz 23.12.2018

    Wylot z Warszawy opózniony . Wylot z Mombasy opóżniony . Wdrodze powrotnej dwie godziny przed londowaniem brak kawy , herbaty . Pani poinformowała że kubki się skończyły.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    marzec 2018r

    Maryla, Bialystok 12.03.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Pobyt w Hotelu Neptun Village zaliczamy do udanych. Piękna plaża, sympatyczna obsługa hotelowa, duża liczba leżaków, jak na afrykńskie warunki czysto i schludnie. Codziennie donoszona woda do pokoju. Lodówka w pokoju działała dopiero czwarta.... Biuro Raibow wprowadza w błąd swoich klijentów informując, że wczasy trwają 9 dni, kiedy w rzeczywistości trwają niecałe 7 (ok można to łatwo policzyć ale po co te kłamstewka).Jeśli chodzi o przewoźnika - linie Enter Air to jedna wielka pomyłka! Samolot ciasny, mały (Boeing 737 800), międzylądowanie w Hurgadzie i godzinny postuj na lotnisku ze względu na tankowanie, posiłk podczas lotu tylko płatne, nawet kubek wody za dodatkową opłatą. W drodze powrotnej prewoźnik miał problem z regulacja temperatury (jeśli w kabienie pasażerskiej temetatura była pokojowa to w kokpiecie było około 40'C) w związku z czym w kabienie pasażerskiej temperatura wynosiła nie wiecej niż 13 - 16'C. Pani Stewardessa wygadała się że problemy wystąpiły już w locie z Warszawy do Mombasy. Usterka jednak nie była naprawiona (chociaż można coś z tym zrobić na godzinnym postoju w Hurgadzie) i pasażerowie marźli całą noc w dordze Mombasa-Warszawa. Brak kocy w samolocie. Obsługa soncentrowana tylko na sprzedaży, blokowałą wózkiem dojście do toalety. Najgorszy przewźnik z jakim mieliśmy do czynienia, na pewno nie na takie trasy. Rainbow oszczędza na prewoźniku co odbije mu się czkawką - to ostatnia nasza podróż egzotyczna z tym biurem, lot takim somolotem na tak długiej trasie nie do zaakceptowania.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Trochę dobry, a trochę taki sobie

    Karolina 18.12.2022 | Termin pobytu: listopad 2022

    Mam mieszane uczucia związane z tym hotelem. Na ogromny plus teren hotelu, architektura i głębokie baseny. Jedzenie ok, ale bez szału, jak to bywa na all inclusive, ale zawsze można coś wybrać. Natomiast pokoje zupełnie nie pasują do całej reszty hotelu. Pokój sam w sobie dość przeciętny, ale czysty, natomiast łazienka wyglądała jakby była z zupełnie innego hotelu. Nie było brudno, ale standard zupełnie odstający od reszty. Animacje były przez cały dzień, ale nie były nachalne, głównie zajęcia sportowe. Przyjemne animacje wieczorne. Na plaży sporo beach boy'ów, przez co nikt się na plaży nie opalał, ale sama plaża przepiękna, a woda w oceanie ciepła i przyjemna. Udało nam się przedłużyć objazd o pobyt w tym hotelu za dobrą cenę, więc nie mam powodów do narzekania, ale nie wiem, czy poleciłabym ten hotel w wyższej cenie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kenia

    Marcin 05.02.2020

    W Kenii bylem przełom listopada grudnia 2018. Hotel w miare , trzeba go trochę wyremontować , jedzenie przepyszne , animacje ok.natomiast kontakt z naszym rezydentem to była porażka ! Osoba pojawiła się nabpiczatku i tyle . Nie wiedzieliśmy kiedy mamy wylot powrotny bo nikt nie wywiesił informacji czy choćby powiadomił nas w inny sposób . Niepotrzebny stres .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    udane wakacje

    Dorota 10.03.2020

    Hotel położony przy pięknej plaży, jedzenie ok. Obsługa hotelowa potrafi powiedzieć kilka słów po polsku, była miła i pomocna. Polecam wypoczynek w tym hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem