Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel po mimo nie przyjemnego zdarzenia już w pierwszym dniu przyjazdu (szkoda że nie doczytałem przed wyjazdem opinii), standard hotelu naprawdę europejski - jak na 4*. W przypadku pokoju deluxe - fotografie odzwierciedlają rzeczywistość. Village i Paradise to jeden kompleks hotelowy, bardzo rozległy, dobrze zagospodarowany, dzięki czemu nigdy nie brakowało leżaków w ogrodzie hotelowym. Plaża bezpośrednio przy hotelu, przepiękna, ochrona dbająca by lokalni naganiacze nie wchodzili na teren obiektu. Każdego dnia pan KOKOS serwował świeżo zerwane kokosy. Ogrodnicy bardzo pracowici, co drugi dzień zakopywali wodorosty na plaży. Bary - było z czego korzystać. Baseny - zróżnicowane głębokości do 3 m.. Stołówki -duże, każdy mógł coś znaleźć dla siebie do zjedzenia, jedzenie dobre. Animacje - co dziennie lokalne występy zakończone muzyką do 24. Porady z perspektywy odbytego pobytu: 1. Dyskoteka - jak najwcześniej zwrócić się do prowadzącego z listą utworów, inaczej ciągle będziesz słuchał reggae, a można potańczyć, jest dużo miejsca i sporo Polaków. Z listą nie było problemu, była świetna zabawa. 2. Safari - polecam lokalnego RICHI, bardzo dobrze mówi po Polsku, bardzo pozytywny chłopak, ciągle uśmiechnięty i z nim można bezpiecznie podróżować czy zwiedzić MOMBASĘ - zna teren i lokalsów, w jego obecności będziecie bezpieczni a przede wszystkim jest około 30% taniej. Obowiązkowo JEEPY najlepiej 4 osoby na samochód, nie wany, drogi na safari to nie asfalt. Richi zorganizuje samochodów tyle ile trzeba - nie miał z tym problemów. Kontakt do niego jest na facebook-u: Richi Ryszard Karisa. 3. Portfele - niestety już pierwszego dnia po przyjeździe, podczas pierwszego obchodu terenu hotelu, mój portfel pozostawiony w pokoju został uszczuplony o 200 dolarów - na szczęście nie z całej zawartości, tak że po mimo tej sytuacji nie popsuto nam wakacji. Kierownik nie pomoże, przeprosi i to tyle w tym kierunku. Po przeczytaniu wcześniejszych opinii, sytuacja ta jest tam jak widać normalna. Nawet w sejfach portfele nie są bezpieczne, nikt przy zdawaniu pokoju nawet nie spojrzał czy zostawiamy (pytałem kilku osób) otwarty sejf - przecież nowy/przyszły lokator musi go otworzyć, znają kody serwisowe. Zalety • 1. Odległość od lotniska - ok. 1,5 h • 2. Cudowna plaża • 3. Bardzo pracowici ogrodnicy • 4. Małpki i koty które można spotkać wszędzie i nie są agresywne • 5. Czysty i zadbany teren hotelu, dużo palm, baobaby • 6. Dużo wolnych leżaków • 7. Zróżnicowane głębokości basenów • 8. Możliwość korzystania z dwóch obiektów Village i Paradise • 9. Afrykański klimat • 10. Animatorzy - wystarczy poprosić/podpowiedzieć • 11. Dwie restauracje a’la carte • 12. Woda butelkowana w pokojach • 13. Wifi - na całym obiekcie Wady • 1. TV - nie ma co oglądać • 2. Zbyt często w opiniach: informacje o kradzieżach na pokojach
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziłem tydzień w hotelu Neptune. Jestem ogólnie zadowolony. Oczywiście drobne mankamenty były, że jak przyjechaliśmy to nie było pokoi i czekałem 3 godziny. Dostałem dziadowski pokój, który wcześniej 2 osoby odrzuciły. Na następny dzień zamieniłem po reklamacji. Telewizor nie działał. Nie mam więcej uwag.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko super bardzo sie nam podobało bylismy w lutym z dwójką dzieci .Jedzenie bardzo dobre drinki też woda bardzo ciepła domki w których mieszkalismy bardzo urokliwe ,dodatkowa atrakcja to małpy grasujące na terenie hotelu ,pozdrowienia dla KSIĘCIUNIA barmana super gosc
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu w marcu 2023r. Polecam ten hotel. Obsługa bardzo miła, jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak są dwa minusy a mianowicie brak jest informacji, że do hotelu płynie się promem, najgorszy jest czas oczekiwania na prom. Drugi minus -nikt w biurze nie informuje, że w dniu wyjazdu o godzinie 12.00 każdy ma ściągniętą opaskę. Można korzystać z infrastruktury, niestety nie dotyczy to korzystania z jedzenia czy też picia, ( nawet wody) trzeba za to zapłacić ( każdy wedle uznania ). Na spotkaniu z rezydentem każdy jest o tym informowany.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobra jakość za świetną cenę. Ośrodek na ładny ogród, duży basen i jest położony tuż nad oceanem. Obsługa jest bardzo miła. Jedzenie jest satysfakcjonujące. Z drugiej strony pokoje są przestarzałe i zdarzają się kradzieże.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Proszę Państwa, zdjęcia pokoju a rzeczywistość różnią się znacząco. Betonowe wezgłowie łóżka i tzw. baranek na suficie są wręcz odpychające. Widok na ogród to w rzeczywistości widok na ścianę sąsiedniego budynku. Można to ścierpieć ale kłamstwa już niekoniecznie. Wyżywienie przez pierwsze dwa dni bardzo słabe, ale przyjechał jakiś decydent i sytuacja znacząco się poprawiła. Polecam restaurację hinduską (włoskiej wbrew informacji katalogowej, nie było) oraz płatną z owocami morza, jedzenie bardzo dobre i świetna obsługa. Nie mam zastrzeżeń do pracowników hotelu, również personelu odpowiedzialnego za czystość. Jednak jeśli ktoś z państwa liczy na pływanie w oceanie to się przeliczy. Plaża służy do spacerów w te i we w te, o pływaniu praktycznie nie ma mowy, płytko a dalej fala. Czytając poprzednie komentarze turyści skarżyli się na brak leżaków i materacy, to faktycznie jest pewna dolegliwość, trzeba dorwać kogoś z obsługi i za napiwek sprawa jest do załatwienia. Podsumowując hotel dla tych co to lubią przy basenie drinki popijać.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie z wyjazdu jesteśmy zadowoleni. Cena była akceptowana jak na ten poziom kraju / usług. Wyjazd na Safarii był bardzo udany a był to główny punkt wyjazdu. Jeżeli chodzi o warunki do wypoczynku mamy mieszane uczucia. Położenie, okolica, pogoda, hotel super. Niestety nie rezonujemy dobrze z lokalną kulturą. Osoby te widzą w nas europejczykach bankomat. Kłamią, oszukują, opowiadają rzewne historie (może część z nich jest prawdziwych). Są bardzo nachalni. Nie ma możliwości w spokoju poczytania książki czy posłuchania podcastu na plaży. Nawet w hotelu bywa to trudne, gdyż obsługa proponuje wycieczki albo pyta "czy wszystko ok" średnio 15 razy dziennie. Na raz wyjazd na pewno ok i można uznać za udany jednak powrotu nie planujemy. Ponadto kilka zgrzytów względem organizatora. 1. Ciasny samolot, potraktowanie nas w trakcie lotu powrotnego (2h przed odlotem był "cast call", siedzieliśmy na hali bez WC, w trakcie pakowania się do samolotu masa osób kupiła bagaż ponad normę, wyniknęły z tego kłótnie, zarówno między pasażerami jak i obsługą) 2. Brak obiadu ostatniego dnia i brak tej informacji przed wylotem. 3. Bezużyteczny rezydent 4. Tragiczna kolacja pierwszego dnia, kiedy dolecieliśmy. (suchy chleb, jakaś wędlina, ser i zwiędnięta sałata). Ponadto dojechaliśmy do hotelu po 24 więc sumując to z problemami dnia ostatniego zapłaciliśmy za jeden dzień, z którego nie skorzystaliśmy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wylot z Warszawy opózniony . Wylot z Mombasy opóżniony . Wdrodze powrotnej dwie godziny przed londowaniem brak kawy , herbaty . Pani poinformowała że kubki się skończyły.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w Hotelu Neptun Village zaliczamy do udanych. Piękna plaża, sympatyczna obsługa hotelowa, duża liczba leżaków, jak na afrykńskie warunki czysto i schludnie. Codziennie donoszona woda do pokoju. Lodówka w pokoju działała dopiero czwarta.... Biuro Raibow wprowadza w błąd swoich klijentów informując, że wczasy trwają 9 dni, kiedy w rzeczywistości trwają niecałe 7 (ok można to łatwo policzyć ale po co te kłamstewka).Jeśli chodzi o przewoźnika - linie Enter Air to jedna wielka pomyłka! Samolot ciasny, mały (Boeing 737 800), międzylądowanie w Hurgadzie i godzinny postuj na lotnisku ze względu na tankowanie, posiłk podczas lotu tylko płatne, nawet kubek wody za dodatkową opłatą. W drodze powrotnej prewoźnik miał problem z regulacja temperatury (jeśli w kabienie pasażerskiej temetatura była pokojowa to w kokpiecie było około 40'C) w związku z czym w kabienie pasażerskiej temperatura wynosiła nie wiecej niż 13 - 16'C. Pani Stewardessa wygadała się że problemy wystąpiły już w locie z Warszawy do Mombasy. Usterka jednak nie była naprawiona (chociaż można coś z tym zrobić na godzinnym postoju w Hurgadzie) i pasażerowie marźli całą noc w dordze Mombasa-Warszawa. Brak kocy w samolocie. Obsługa soncentrowana tylko na sprzedaży, blokowałą wózkiem dojście do toalety. Najgorszy przewźnik z jakim mieliśmy do czynienia, na pewno nie na takie trasy. Rainbow oszczędza na prewoźniku co odbije mu się czkawką - to ostatnia nasza podróż egzotyczna z tym biurem, lot takim somolotem na tak długiej trasie nie do zaakceptowania.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam mieszane uczucia związane z tym hotelem. Na ogromny plus teren hotelu, architektura i głębokie baseny. Jedzenie ok, ale bez szału, jak to bywa na all inclusive, ale zawsze można coś wybrać. Natomiast pokoje zupełnie nie pasują do całej reszty hotelu. Pokój sam w sobie dość przeciętny, ale czysty, natomiast łazienka wyglądała jakby była z zupełnie innego hotelu. Nie było brudno, ale standard zupełnie odstający od reszty. Animacje były przez cały dzień, ale nie były nachalne, głównie zajęcia sportowe. Przyjemne animacje wieczorne. Na plaży sporo beach boy'ów, przez co nikt się na plaży nie opalał, ale sama plaża przepiękna, a woda w oceanie ciepła i przyjemna. Udało nam się przedłużyć objazd o pobyt w tym hotelu za dobrą cenę, więc nie mam powodów do narzekania, ale nie wiem, czy poleciłabym ten hotel w wyższej cenie.