Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W 100 ZGADZAM SIĘ Z MARTĄ DODAM TYLKO INFO O NIEZNOŚNEJ , GŁOŚNEJ MUZYCE NA BASENIE I OKALECZONYCH TUKANACH BEZ OGONA ABY PRZYPADKIEM NIE ZECHCIAŁY ZMIENIĆ MIEJSCA ZAMIESZKANIA
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje w hotelu nie posiadają balkonów- NIKT NAS O TYM NIE POINFORMOWAŁ, Nie ma jak i gdzie wysuszyć kostiumów kąpielowych ; brak ekspresu do kawy w pokoju a budynku na parterze kawa w termosie okropna i w papierowych kubkach, plaźa prywatna ale BRAK BEZPOŚREDNIEGO DOSTĘPU DO MORZA, trzeba przejść przez publiczną plażę do morza, leżaki hotelowe nie stoją bezpośrednio przy morzu tylko zapubliczną plażà- znów nikt nam tego nie powiedział. Zostaliśmy przywiezieni do hotelu ok 13.20, opaski umożliwiające korzystanie z all inclusive od godziny 15 ale jedzenie -kolacja dopiero o 19- warto było nas o tym powiadomić. Wisienką na torcie były Wyspy Różańcowe za 155 usd od osoby. Była to tylko przejażdzka szybką łodzià motorową i leżenie na plaży ze słabym lunchem w cenie. Wycieczka może warta 50 usd. Aha- nie wszyscy piloci mówiący po hiszpańsku…Biznes klasa w Plus Ulta porażka, na 12,5 godzin lotu tylko 2 posiłki oraz 1 butelka wody. Trzeba było chodzć i się prosić. Na długi czas wyleczyłam się z Rainbow Rour
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolumbia jest pięknym krajem, który ma bardzo dużo do zaoferowania, więc na pewno tam wrócimy, ale nie z Rainbow. Przez cały pobyt (2 tygodnie) w hotelu był remont, o którym biuro nas nie poinformowało, mimo że mówiliśmy, że jest to nasz miesiąc miodowy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość dobry, w świetnej lokalizacji, jeżeli lubimy też przechadzki po mieście. Kawałek wydzielonej plaży w miarę porządny, ale dostęp do morza daleki i poprzedzony innymi leżakami/krzesłami. Najlepsza w obiekcie jest dobra restauracja ze smacznym jedzeniem, zwłaszcza owocami morza. Bar przy basenie kiepsko obsługiwany, liczni kelnerzy nie podejdą do stolika klienta z opaską "all inclusive". częste braki wybranych napojów. NIEZGODNY Z WARUNKAMI UMOWY (PLAN WYCIECZKI) JEST BRAK REALIZACJI NIEOGRANICZONEGO DOSTĘPU DO NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH I ALKOHOLOWYCH. Przeciwnie, jest istotny ich limit do około 10% asortymentu barów. Uwagi na ten temat rezydent ignoruje. Jest zainteresowany sprzedażą dodatkowych wycieczek, a nie pomocą w realizacji określonych umową świadczeń,