Opinie o Estelar Playa Manzanillo

5.1/6 (30 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
30 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.5
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Permanentna hałaśliwość

    Chciałam zobaczyć Cartagenę, o której sporo czytałam. Jednocześnie chciałam odpocząć, dlatego wykupiłam pobyt dwutygodniowy. Wprawdzie wybierając się na wycieczkę fakultatywną zobaczyłam historyczną Starówkę, ale nie pokazano nam pomnika słynnej Indianki, która jest dumą Cartageny. Podane nam informacje, to prosta rutyna. Był niedosyt. Natomiast wysłanie mnie do hotelu z pokojami łączonymi uważam za skandaliczne! Wiedząc, że będzie czekał na mnie taki pokój - nie wykupiłabym tej wycieczki. Dlatego jestem niezadowolona z pobytu. Zamówiony został przeze mnie pokój jednoosobowy (ze słoną dopłatą za pokój). Jednak nie spełniał standardu pokoju jednoosobowego, ponieważ miał drzwi do pokoju obok i pobyt gości w połączonym drzwiami pokoju był bardzo dokuczliwy. W trakcie mojego urlopu miałam cztery razy zmienianych sąsiadów, budzących mnie o różnych porach wczesno-rannych i nocnych. Kiedy zapytałam w recepcji o zmianę pokoju - bez dodatkowych drzwi, powiedziano mi, że wszystkie pokoje w budynku są łączone i mają takie same drzwi. Z tego tytułu nie odpoczęłam, wróciłam po 2 tygodniach zmęczona do Polski. W tych warunkach pobranie dopłaty ode mnie za jedynkę było nieuprawnione i tylko dziwię się niekompetencji, jak można było do takiego obiektu wysłać osobę, która przy zakupie imprezy zgłaszała, że chce wypocząć. Ponadto pełna dominacja hałaśliwej muzyki karaibskiej na terenie hotelu. Było siedem żródeł muzyki: I plaża, II plaża - nieco dalej od morza, bar , restauracja, duży basen, recepcja - częściowo na otwartym powietrzu, kawiarenka z tyłu tzw. cichego basenu. Jak zapytałam, dlaczego wszędzie musi być tak głośno, to powiedziano mi, że właściciel chce, aby wszędzie była muzyka. Niekiedy, w jednym miejscu nakładały się na siebie trzy typy muzyki. Nawet mały basen, który miał być jakoby cichy, owszem był nieco odizolowanym miejscem, ale łomot również tu docierał, kiedy były różne animacje przy dużym basenie. Ta sprawa również nie została prawidłowo rozpoznana przez biuro.

    Elżbieta - 31.03.2025

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Szkoda czasu i pieniędzy, pobyt pełen rozczarowań.

    Hotel Estelar Playa Manzanillo nie spełnia standardów hotelu czterogwiazdkowego reklamowanego w ofercie Rainbow. Poczuliśmy się rozczarowani, gdyż prezentowane zdjęcia są nadmiernie retuszowane i nie oddają rzeczywistości miejsca. Cena jest przesadzona w stosunku do oferowanej jakości. Minibar w pokoju nie zawiera przekąsek i napojów. Pomieszczenia ogólnodostępne nie są wyposażone w klimatyzację. Pokoje są ze sobą połączone, przez to słychać nawet chrapanie i stękanie sąsiadów. Krótko mówiąc, to miejsce naprawdę nie jest godne polecenia. Według nich mają trzy restauracje, ale to ten sam obszar z połową płotu działowego, bez klimatu. Inną okropną rzeczą jest ogromna liczba dzikich psów i kotów w ośrodku, nawet w strefach gastronomicznych. Z naszego punktu widzenia jest niedopuszczalne, aby hotel na to pozwalał. Restauracje ala carte (La trattoria i Nativo), mogliby poprawić menu, rozszerzyć je bardziej, ponieważ opcje są bardzo ograniczone i szczerze mówiąc, nie było to nic wyjątkowego, podanie potraw pozostawiała wiele do życzenia. Główna restauracja jest samoobsługowa i oferuje niewielki wybór potraw. Widać, że wczorajszy makaron stał się dzisiejszą sałatką. Jeśli chodzi o owoce, to jadąc do Kolumbii spodziewaliśmy się owoców tropikalnych, natomiast panowały głównie arbuzy, melony i ananasy (2 razy były niedojrzałe brzoskwinie, granadille i jeden raz mango). Słodycze wyglądają lepiej niż smakują. Kolumbijska kawa serwowana na śniadaniu była ohydna. Alkohole kiepskiej jakości, nie ma dobrego wina ani szampana. Drinki podawane w papierowych kubkach. Recepcjoniści nie są przeszkoleni w zakresie obsługi obcokrajowców, nie starają się rozwiązać bieżących problemów gości hotelowych. Sprzątanie pokoi bardzo powierzchowne. Przy ostatnim sprzątaniu zostały zabrane ręczniki a nowych nikt nie przyniósł, oprócz tego nie było prześcieradła na jednym łóżku. Plaża hotelowa podzielona na dwie strefy. W jednej - znajdują się leżaki bez materaców dla zwykłych gości a w drugiej części (na którą nie ma wstępu zwykły gość) - są leżaki z materacem i prześcieradłem plus kelner serwujący drinki w szkle. Plaża niby sprzątana ale czas od czasu jeżdżą konie, które załatwiają się na plaży. Jeżeli ktoś spodziewa się lazurowego koloru morza, to niestety Cartagena nie słynie z takich plaż. Jeśli chodzi o rezydentkę, to Pani Agata, nie jest do załatwiania spraw trudnych, dopiero zaczyna pracę w zawodzie więc ze sprzedażą wycieczek sobie jakoś radzi, natomiast wyuczone formułki nie przekładają się na rozwiązanie problemów gości hotelowych. Ceny wycieczek fakultatywnych oferowanych przez Raindbow są bardzo drogie w porównaniu do ofert miejscowych biur. Radzimy skorzystać z biur na mieście (ok. 60% taniej), oni przynajmniej to doceniają i naprawdę są wdzięczni. Samolot ciasny ale da się wytrzymać, catering słaby. Lot powrotny teoretycznie miał być krótszy ale mieliśmy 2 godziny opóźniania więc wyszło na to samo. Z powrotem jednak był przyjemniejszy bo w czasie snu więc było łatwiej. Chcielibyśmy również wspomnieć o zabawie Sylwestrowej. Kupując ten hotel nikt z Rainbow nie mógł udzielić informacji na temat Sylwestra, więc nie mieliśmy możliwości dokupienia takiej imprezy. Dopiero na spotkaniu z rezydentką okazało się, że można dokupić imprezę za dodatkową opłatą, co do której ceny były rozbieżności w porównaniu do oferty hotelowej. W sumie z tego samego jedzenia korzystali wszyscy goście. Fajerwerki były super, występ zespołu natomiast dość przeciętny. Stosunek ceny do jakości wypada dość marnie, maksymalnie to jest warte 40% tego co zapłaciliśmy, czyli przepłaciliśmy i to sporo. Krótko mówiąc, nie rozważalibyśmy wyboru tego hotelu na waszym miejscu.

    Irena, Lublin - 06.01.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    34/47 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem