Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Słaby profesjonalizm pracowników biura, prosiłem o miejsca premium w samolocie - powiedzieli że nie ma takiej możliwości, a część uczestników podróży wykupiła na lotnisku, pracownicy biura nie poinformowali o braku kilku obiadów na objeździe Przewodnik p Piotr z bardzo dużą wiedzą i fantastycznie zaopiekował się dużą grupa uczestników objazdu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pilot i organizacja na miejscu ok. Szkoda tylko, że Rainbow nie poinformowało o kluczowych zmianach przed wyjazdem, jak to, że z Korei do Japonii nie będzie promu tylko lot, który praktycznie zabrał cały dzień. Pokoje hotelowe w Japonii to koszmar - małe klitki, klimatyzacja wieje na twarz, ludzie chorują. Pokój w Hiroszimie to doprawdy koszmar - dodatkowo do klitki łazienka w której na 2 m2 jest wanna do której się wchodzi aby wziąć prysznic przeciskając się pomiędzy sedesem i obudową na papier toaletowy. Przejazd na Fuji - 120 km w ... 12 godzin!!! Porażka. Program wycieczki jest ciekawy, szczególnie w Japonii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie mogę pogodzić się z polityką biura podróży że nie można zamówić lepszej klasy lotu i dlatego ostatni raz korzystałem z usług RAINBOW.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W programie za duzo wizyt w świątyniach, praktycznie codziennie, nie sposób ich zapamiętać. Nie rozumiem dlaczego ostatnie dni były bez kolacji.