Opinie klientów o Korea Południowa i Japonia - Yin i Yang

5.3 /6
34 
opinie
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.4
Transport
5.8
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Małgorzata, Poznań 16.11.2015

Niestety wycieczka zepsuta przez pilota

Pilot Dawid wykazywał się brakiem wiedzy o zwiedzanych krajach, szczególnie dotyczyło to Korei Płd. (opowiadał więcej o Północnej niż Południowej). W Japonii odnosił się np. do rankingu internautów typu: 100 dziwnych rzeczy Japonii, komentując czy to wg niego dziwne czy nie. Na podstawowe pytania dotyczące danego kraju potrafił odpowiedzieć, że nie wie, nie próbując nawet zapytać o to siedzącego obok niego przewodnika z danego kraju. Opowiadał bardzo nużąco i to głównie o buddyzmie, zen itp. Wynikało to stąd, że jak sam mówił pisał o tym pracę magisterską, więc wiedzą w tej tematyce dysponował i pewnie dlatego, powtarzał to co wiedział po 10 razy (nie przesadzam). Zdarzyło mu się również spóźnić na ustaloną (zresztą przez niego samego) godzinę porannej zbiórki, na którą przyszedł zresztą PIJANY. Jego zachowanie tego dnia było skandaliczne. Przewodniczka japońska nie wytrzymała i się rozpłakała. Obrażał zresztą nie tylko ją, ale całą grupę. Dzwoniliśmy do Biura z Japionii z prośbą o interwencję. Kolejny zarzut wobec pilota to to, że zebrał od nas o 10 dolarów więcej na napiwki niż było w umowie i odmówił podpisania się pod pismem z oświadczeniem jaką kwotę przyjął. Jeżeli ktoś chce jechać na wycieczkę to radzę dowiedzieć się kto będzie pilotem (w moim przypadku podczas zakupu wycieczki na miesiąc przed terminem wyjazdu odpowiadano jednak, że jeszcze nie wiadomo). Pilot naprawdę potrafi zepsuć wyjazd i ograniczyć wiedzę którą na takim wyjeźdie o zwiedzanych krajach można poszerzyć.

1.5/6

Maria, Poznań 29.02.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

Fatalny pilot psuje cała imprezę

Ciekawy program, hotele (z dwoma wyjątkami: Fukuoka, Tokio) dobrej jakości, sprawnie zorganizowany transport. Minusem bardzo mocno rzutującym na całość był pilot, p. Dawid U. Nie miał wiedzy, ani doświadczenia w zakresie Japonii, Korei Płd.; jego wywody były nużące i odbiegały od głównego nurtu wycieczki - na pewno nie zachęciłby nikogo do odwiedzenia tych dwóch ciekawych krajów. Do tego zachowywał się w sposób chamski i arogancki. Osoby nie znające angielskiego nie mogły liczyć na jego pomoc, np. przy odprawach paszportowych, celnych. Po incydencie, gdy przyszedł na zbiórkę spóźniony i pod wpływem alkoholu (obrażał uczestników łącznie z pilotką japońską) zadzwoniliśmy do biura ze skargą – biuro to zignorowało, stanęło po stronie pilota i jeszcze zgłosiło uwagi do pracy pilotki japońskiej ( można domniemywać, że powinna była tuszować sprawę). Impreza, mimo, że cenowo z wyższej półki, została przez biuro potraktowana, jak zwykła masówka. Jakość świadczenia, które otrzymaliśmy nie zachęca do dalszych wycieczek z tym biurem; chyba, że na imprezy, w których osoba pilota nie ma takiego znaczenia, jak przy objazdach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem