Opinie o Sunny Garden

Kategoria lokalna: 2

2.6/6
(81 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
2.6
Plaża
3.0
Pokój
3.0
Położenie i okolica
3.2
Rezydent
3.1
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
2.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ISTNY DRAMAT

    Grzybowska 19.09.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Po cenie jaką zapłaciliśmy za wycieczkę nie spodziewaliśmy się jakiś rewelacji, ale to co tam zastaliśmy -ISTNA MASAKRA. Na wakacje zagraniczne jeżdżę od 4 lat. Pierwszy i mam nadzieję, że ostatni pojechaliśmy z biurem podruży RAINBOW. Opis hotelu i zdjęcia na stronie, w ogóle nijak się mają do tego co faktycznie tam zastaliśmy. Brud, syf i nie wiadomo co jeszcze. Łazienki ? Jak w PRL-u. Śmierdzi z kratek. Pokój sprzątany co drugi dzień -opierał się na opróżnieniu kosza do śmieci i dołożenia jednej rolki papieru. Prosiliśmy Panią sprzątającą o nowe ręczniki, powiedziała 'nie mamy ich na tyle'. Na 7 dni pobytu zmienione były tylko raz, a pościel? Ani razu. Jedzenie, bar? Jak na all inclusive to strasznie. 10 minut czekania na tosty aż się zrobią w tosterze i pizze wyciągniętą z lodówki i odgrzaną w piekarniku elektrycznym. Alkoholu- zero.Pierwszy raz spotkałam się z taką ofertą all inclusive. Wyjazd mieliśmy koło 20 z hotelu. Do 11 trzeba było oddać pokoje i przy recepcji każdemu odcinali opaski. Co to wg ma być?! Ludzie zostawieni później z bagażami i ze wszustkim, pijcie i jedzcie gdzie chcecie ;] Płacąc za 7 dni oczekuje się 7 śniadań, obiad i kolacji -my ledwo wyciągliśmy 6 śniadań. Po rozmowie z rezydentem powiedział no cóż trochę straciliście państwo na tym. Co to w ogóle ma być?! Za każdym razem będąc na wakacjach przy wyjeździe na lotnisko spotykałam się z czymś takim że przy hotelu z busa/autobusu wysiada rezydent i mówi wszystko co i jak -zwłaszcza jak podjeżdżają dwa na raz. a tutaj? Podjechał bus i autobus i wsiadajcie ludzie gdzie chcecie :) Porażka, mam nadzieję, że więcej nie pojadę z tym biurem podróży, hoelu też nikomu nie polecam. Czasami warto dołożyć 300 zł więcej i mień naprawdę wakację z prawdziwym all inclusive.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w okresie 27.09. - 04.10 2017r.

    Stanisław, Warszawa 25.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Hotel raczej na 2 a nie 3 gwiazdki. Mimo zawarcia umowy na pokoje w budynku skierowano nas do bungalowu który swoją świetność miał 15 lat temu. Do łazienki trudno było wejśc ponbieważ drzwi opierały się o sedes. Wybór napoi bardzo ograniczony. Piwo, wino, cuzi. Bez alkoholowe bardzo wodniste. PROBLEMY NA POSIŁKACH. tylko jeden stół z podejściem z jednej strony do pobrania sałetek, czy wędlin. Dania główne wydzielane przez kuchnię. Po przyjeżdzie około godz. 8.30 trzymano nas w suterynie z bagażami do godz. 12,0 o której dano nam opaski które pozwoliły napić się z bufetu. to zdarzyło się nam po raz pierwszy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Stanisław, Warszawa 21.10.2017

    Warunki zakwaterowania kiepskie.Mimo zakupu wczasów w budynku , zakwaterowano nas w Bungalow. mały wybór posiłków jak i napoi. Racje żywnościowe wydzielane przez obsługę. Kiepskie warunki na posiłkach.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam...

    Maria 12.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Termin 3-10.06.2017 Ogólnie opinia negatywna, nie zgodna z opisem. Bungalow z lat 60-tych - wymaga remontu. Łazienka brudna i stanowczo za mała - trzeba się przeciskać, ręczniki po interwencji u rezydenta wymienione 4 dnia i tylko 2 z 4 (zabrakło czystych). W pokoju nie ma żadnych naczyń a na stołówce gdzie czeka się w długiej kolejce i posiłek zabiera ok. 1 godz. naczynia jednorazowe (z tworzywa) wielokrotnie myte (brudne, tłuste z resztkami galaretki z poprzedniego dnia) i tylko serwetek do wycierania nie brakuje.... Brak owoców a jak już są to po 1 pomarańczy lub miseczce pokrojonego arbuza i tak do wszystkich nie wystarczy.... Pozytyw to pogoda, morze i basen - ale leżaki i parasole też bardzo ograniczane ilościowo.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    SONNY GARDEN - MOJA OPINIA

    Jadzia Bielsko-Biała 06.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH POTENCJALNYCH KLIENTOW HOTELU SONNY GARDEN. BYŁAM W TYM HOTELU OD 21 CZERWCA DO 5 LIPCA BR. OSTRZEGAM WSZYSTKICH K O S Z M A R!!!!!!!!!! JEDYNĄ POZYTYWNĄ REKOMPENSATĄ BYŁA PIĘKNA POGODA I DOBOROWE TOWARZYSTWO. ZAPLACILISMY JAK ZA POBYT W HOTELI 3*, A WSZELKIE UWAGI ODNOŚNIE NIESZCZĘSNEGO ALL INCLUSIVE PAN REZYDENT KWITOWAŁ KRÓTKO, ŻE W ZASADZIE NIE POWINNO BYĆ ŻADNYCH PRETENSJI, BO TO HOTEL 2*. CO MNIE ZBULWERSOWAŁO TO BRAK OWOCÓW, CIAST, LODÓW (MOŻNA BYŁO KUPIĆ ZA 2 EURO). PRZY OBIEDZIE NA KONCU KOLEJKI STAŁA BARDZO NIESYMPATYCZNA STARSZA PANI W NIEZUPEŁNIE CZYSTYM CZARNYM UNIFORMIE, KTÓRA WYDZIELAŁA NAM MIĘSO I PODAWAŁA W BRUDNYCH RĘKAWICZKACH NP. PO 1 BRZOSKWINI (TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZY OBIEDZIE BYŁ 1 GATUNEK OWOCÓW). POWIEDZIAŁAM, ŻE JA CHCĘ 2 BRZOSKWINIE, A ONA ODPOWIEDZIAŁA, ŻE NIE, TYLKO 1 SZTUKA!!!!!!!. BYŁ ZAWSZE 1 GATUNEK MIĘSA, NIE MA ŻADNEGO WYBORU, KOLEJKI NA OBIAD, CZY KOLACJĘ, JAK ZA CZASOW GŁĘBOKIEGO PRL ZA PAPIEREM TOALETOWYM. Z NP. SALATY ZIELONEJ, POZOSTAŁEJ Z OBIADU, PO DODANIU JOGURTU, SERWOWANO NAM TO NA KOLACJĘ, TAK SAMO ROBIONO Z INNYMI SURÓWKAMI. PO WIELKIEJ AWANTURZE, PRZYJECHAŁA KONTROLA I OD TEGO CZASU MOGLISMY SOBIE SAMI SERWOWAC MIĘSO I BRAĆ OWOCE (ZAWSZE TYLKO 1 GATUNEK, ALBO BRZOSKWINIA, ALBO POMARANCE). KOLEJKI DO OBIADU, CZY NA KOLACJĘ TO CO NAJMNIEJ 40 MINUT STANIA PO POSIŁEK DLA TYCH, CO STALI NA SAMYM KONCU). TAK SAMO JESLI CHODZI O BUFET NA TERENIE BASENU. TYLKO 1 OSOBA W BUFECIE, KTÓRA SERWOWAŁA WSZYSTKO SAMA, POCZĄWSZY OD KUBKA ZIMNEJ WODY, PEPSI, ORANZADY, PIWO, ALKOHOLE I PRZEKĄSKI ZAWSZE TE SAME, CZYLI PIZZA I TOSTY. MIKROFALA DO PIZZY NIE BYŁA MYTA CHYBA OD POCZĄTKU ZAKUPU, TAK SAMO TOSTER. PAN BARMAN, PAN I WŁADCA, PODAWAŁ WSZYSTKO SAM I DZIECKO CHCĄC NP. KUBEK PEPSI STALO W KOLEJCE JESZCZE WIĘKSZEJ NIŻ DO OBIADU CZY KOLACJI. POZOSTALI WCZASOWICZE ZRESZTĄ RÓWNIEŻ. PO KONTROLI ZMIENIŁO SIE O TYLE, ŻE MOŻNA BYŁO WZIĄĆ OPRÓCZ PIWA, NP. JESZCZE WINO, BO BYŁO TAK, ŻE PAN BARMAN, JAK SIĘ WZIĘLO PIWO, TO WINA JUŻ NIE PODAWAŁ. 2 KUBKI I TYLE. JAK WYPIŁEŚ 2 KUBKI PIWA, TO ZNOWU TRZEBA BYŁO STANĄC DO KOLEJKI PO NASTEPNE 2 PIWA. SYTUACJĘ ROZWIĄZAŁYBY AUTOMATY, TAK JAK JEST W KAŻDYM SZANUJĄCYM SIĘ OŚRODKU WCZASOWYM, ALE TAM NIESTETY CIERP I STÓJ. DOPIERO PO KONTROLI WYSZOROWANO PRYSZNIC PRZY BASENIE, BO BYL TAK ZAGRZYBIAŁY I BRUDNY. W NASZYM POKOJU ZABILIŚMY 2 KARALUCHY. KROTKO MÓWIĄC MASAKRA I ZA PIENIĄDZE, KTÓRE TRZEBA ZAPŁACIĆ W Y B I E R Z C I E NIE TĄ OFERTĘ, BO JESTEM POTĘŻNIE ROZCZAROWANA, MAJĄĆ ŚWIADOMOŚĆ JAK ALL INCLUSIVE POWINNO WYGLĄDAĆ!!!!!!!!! DO MORZA JEST DUŻO WIĘCEJ NIŻ 800 METRÓW, DO JAKO TAKO PLAŻY ZAGOSPODAROWANEJ, W MIARĘ CZYSTEJ, TRZEBA BYŁO IŚĆ OK. 1,2 - 1,5 KM. NIE MA OSOBY, KTÓRA NIE BYŁABY ROZCAROWANA. REZYDENT W NICZYM WAM NIE POMOŻE!!!!!!!!!!!!!! REASUMUJĄC PIERWSZY I OSTATNI RAZ BYŁAM KLIENTEM RAINBOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WYJEŻDŻAM ROK DO ROKU I TEN ALL INCLUSIV BARDZO MNIE ROZCZAROWAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Fatalna obsługa zepsuła wszystko!

    Ilona 22.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Przed wyjazdem czytaliśmy opinie i zdawaliśmy sobie sprawę, że hotel ma bardzo słabą reputację. Pierwotnie po przyjeździe bylismy optimistami, bo dostaliśmy duży pokój w budynku, w miare czysto, balkon, klima, ciepła woda, wszystko ok. Posiłki skromne, ale można było codziennie znaleźć coś dla siebie (raz serek, innym razem jajko, fasolka, czy sałatka), do tego pani nakładająca dania główne oraz dwóch chłopców sprzątających stoliki SUPER sympatyczni uśmiechnięci i pomocni. Stąd też na przekór wszystkim nam się, za te pieniadze, podobało. Aż do dnia wycieczki do Albanii. Zamówiliśmy dzien wcześniej śniadanie na godzinę 7.30 dla 6 osób, rezydent przyjął to do wiadomości i miało być. A rano awantura, zeszliśmy na dół a tam już krzyki, awantura. Recepcjonista zamiast na spokojnie wytłumaczyć nam jaki ma problem, czy watpliwosci, krzyczy na nas. Kolęgę odepchnął, wyrwał talerz z rąk, mojego męża przepychała, obrażał, kazał się wynosić stąd. Nieprawdopodobna sytuacja, w moim mniemaniu nie do pomyślenia. Więc bańska prysła, zamiast cieszyć sie słoncem i przymykać oczy na niedoskonałości hotelu wszystko nas już tam przeszkadzało. Recepcjoniści i manager nie posiadają żadnej kultury osobistej, wręczą są niegrzeczni agresywni i nieobliczalni. Dlatego nie polecam tego hotelu. szkoda psuć sobie wakacji na przebywanie w takiej nieprzyjemnej atmosferze

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Totalna porażka

    Elżbieta, Dębnica Kaszubska 22.07.2017

    Wróciłem 12lipca.Wszystko,co jest w opiniach napisane negatywnego to prawda.Desery wydzielane,Jak ktoś wykupi wycieczkę, to możewczesniej cośdostać na sniadanie,ale tylko na zimno.Ciepłe potrawy od regulaminowego czasu czyli od 8.00,a zbiórka na wyjazd była 8.05.Sanepid by tam zaszalał.facet przy barze bez mysia rak serwował drinki,tymi samymi rękoma kładł wędlinę na tosty.Kto był, to pamięta słynną żółtą ścieręczkę do wszystkiego.Basen czynny tylko do 19.00,a już nakwadrans przed obsługa zabierała leżaki spod tyłka.Kolejki do barudługie.Stałem po pół godziny,by dostać kubeczek piwa.Dać ten obiekt Polakowi,to zrobiłby porządek.Plaża dalej niż w ofercie i tak naprawdę brudna,stąd nie było tłoku.Ja byłem wykwaterowany o 5 rano,więc nie musiałem czekać jak inni po 18 godzin na wylot,bo leciałem już o 8.40.Piękna okolica, fajne wycieczki,ale to już nie jest zasługa Rainbow.Miejscowa firma pokazała jak może wyglądac organizacja i jak szybko z dwóch statków możnawsiąść do autokarów podstawionych do portu.W kwadrans każdy był w swoim autokarze.Nie dziwię sie,że teraz oferują wyjazd tam za niecałe 900 zł.Byłem na All.Zero owoców.Desery to galaretka na1 cm w miseczce.Przez cały tydzień tylko te same 3 dania,zero sałatek a to Grecja przecież.Ponoć w innych hotelach niedużo lepiej. Polska strefa fatalna.Nawet na Zorbę czekałem 4 dni i to tylkow wersji techno puszczali.Nie Polacy mogli pomyslęć,że jesteśmy tępymi bucami, którzy nie mają zadnej melodyjnej piosenki.Ibiza dla ubogich.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    TURYSTA Z SUNNY GARDEN

    WITEK 28.06.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Czegoś takiego jak ten hotel nie pamiętam jeżeli chodzi o wyżywienie a zwiedzam Grecję od 18 lat na usta przychodzi się jedno słowo - tragrdia. Zaletą jest to, że jest blisko do miasta Korfu i można szybko dojechać / dobra komunikacja /Właściciel zachowuję się nietaktownie wobec turystów no i te wszędobylskie szczury , które biegają po całym hotelu jede z nich wpał mi do pokoju i długo walczyłem, żeby się go spotkać - głównie urzedują koło śmietnika blisko stołówki. Jeżeli ktoś się decyduję na ten hotel to proponuje bez wyżywienia.Sama wyspa warta zwiedzenia .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Koszmarne jedzenie i obsługa hotelowa

    Paula 06.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Byłam na wakacjach w tym hotelu w okresie 10-18.06. Szczerze mówiąc nie polecam tych wakacji. Zero reakcji ze strony rezydentów i biura podróży na skargi. Jedzenie niesmaczne, monotonne, do tego drinki i napoje wyliczane przy opcji all inclusive. Wyspa piekna, ale na pewno nie poleciałabym do tego hotelu 2 razy. Poza tym opis wycieczki oszukany prze biuro podróży. Rainbow zawiodło mnie w 100%....!!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bardzo źle

    PIETRUSZKA 18.06.2017

    Ten hotel to nie 3 gwiazdki , to raczej 1 Rainbow powinien wycofać tę ofertę , czuję się oszukany . Kto to czyta niech tam nie jedzie , wszystko jest tragiczne .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem