Opinie o Living in America

5.4/6
(279 opinii)
Intensywność programu
5.5
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.6
Transport
5.2
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Całkiem fajna wycieczka

    Marcin Łukasz 16.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Byliśmy z Żoną i 17 latkiem na wycieczce. Program wycieczki bardzo dobry, dużo odwiedzonych miejsc, piękne widoki. Super było zobaczyć miejsca widziane dotąd jedynie w filmach i dokumentach. Świetny pilot wycieczki Arek, profesjonalny i przygotowany w pełni. Tylko dwa przejazdy były nieco dłuższe niż pozostałe, ale z postojami na rozprostowanie nóg. Program zrealizowany w pełni a nawet z małymi bonusami. Trochą mało czasu wolnego, no ale program jest napięty, więc trudno na to psioczyć. Zmieniłbym atrakcję zamienną w przypadku zamkniętej drogi do parku Yosemite bo Capitol w Sacramento to nieco nudna atrakcja. Niestety minusów też jest kilka. Noclegi są raczej w słabych warunkach i w większości na uboczu i starych budynkach. Zdarzyły się dwa w miarę czyste noclegi. Sposób ścielenia łózek jest obrzydliwy. Najgorszy nocleg to Sheraton w NY, gdzie były karaluchy oraz dodatkowo kolejki na śniadanie na pół korytarza. O śniadaniach nawet słowa nie napiszę, bo to co było serwowane we wszystkich lokalizacjach to nie jest żywność. Jeśli chodzi o transport to nam na zachodnim wybrzeżu trafiła się Pani kierowca, która była wkurzająca do granic wytrzymałości. Narzucała swoje zasady dot. braku możliwości jedzenia i picia w autobusie, nie chciała otworzyć łazienki tłumacząc się, że to mechanicy zamknęli, zakaz oderwania tyłka od fotela bo wtedy zatrzymywała autobus, czepiała się dosłownie wszystkiego i ciągle. Niestety narzucając swoje zasady zapominała stosować się do ogólnych zasad ruchu drogowego, gdzie przekraczała prędkość jeżdżąc nawet 130 km/h, wjeżdżała na czerwonym, blokowała skrzyżowania etc. Jak zrobiłem raport z aplikacji to się za głowę złapałem ile było naruszeń. Podsumowując wycieczka, program i pilot wszystko na 5+. Noclegi, śniadania i transport na zachodnim wybrzeżu na 2+.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Wspaniała wycieczka

    Teresa, SZCZECIN 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Wspaniała wycieczka, bardzo bogaty program. Pan Tomek, nasz przewodnik, przemiły i kompetentny człowiek. Serdecznie polecamy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ameryka w pigułce

    Anka i Rysiek 08.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Bardzo udany wyjazd do USA. Program wycieczki zrealizowany w 100 procentach. Pani Aneta, pilot tego wyjazdu, okazała się super osobą, bardzo kompetentną. Wszystko dzięki niej udało się zobaczyć bez żadnych problemów. Wyjazd będziemy wspominać również dzięki grupie osób z którymi zwiedzaliśmy USA. Sympatyczne i bez problemowe towarzystwo. Hotele czyste, pokoje duże. Oprócz NYC, ale tam liczyła się dobra lokalizacja. Śniadania, jak powiedziała pani Aneta, na miarę gospodarzy u których byliśmy w gościach. Przepiękne krajobrazy, cudowne widoki i niezapomniane miejsca składają się na piękne wspomnienia tej wycieczki.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Na gorąco.

    Marek 28.08.2024

    Marek l.62 sierpień 2024 Witajcie podróżnicy. Coś co jest przedmiotem sprzedaży, w tym usługa jaką jest wycieczka, z założenia powinna być bez wad. Dlatego o tym co zadziałało dobrze podczas mojego pobytu nie będę pisał ponieważ tak właśnie musi być i nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Mam natomiast uwagi odnośnie informacji zawartych w programie wycieczki i dotyczących fakultatywnego przelotu (290USD/os)helikopterem(lądowanie na dnie kanionu i krótki rejs po rzece) lub awionetką ( tylko przelot)nad Kanionem Kolorado. Dzielenie grupy chętnych wg kolejności rezerwacji imprezy i wpłat jest co najmniej wątpliwe. Skoro liczba miejsc w helikopterach jest ograniczona do 10 należy o tym poinformować w programie, tak aby można było rozważyć na spokojnie chęć udziału w atrakcji. W mojej ocenie przelot samolocikiem 15 minut (zachwalany dodatkowo przez Panią Pilot jako ten ,,lepszy”, dłuższy, pozwalający na zrobienie lepszych zdjęć przez duże okna) to badziewie i strata pieniędzy. Ładniejsze zdjęcia zrobiłem z krawędzi kanionu. Sam lot helikopterem uważam za bardziej ekscytujący nie wspominając już o rejsie i zdjęciach z dna kanionu. Jeszcze jedna uwaga na temat programu. Odwiedziny(może to była inicjatywa Pani Pilot, w programie chyba nie było tym wzmianki) w ,,Instytucie Polskim” w Filadelfii – żenada i wstyd. Jeśli tak ma wyglądać promocja Polski w USA to nie dziwię się, że odbierają nas jako kraj zacofany leżący gdzieś.... nie wiadomo i gdzie nadal w powszechnym użyciu są furmanki. Papież i stare góralskie łachy to nie jest to co może wzbudzić podziw za granicą. Kilka słów chciałbym poświęcić autokarom, którymi poruszaliśmy się po Stanach i w których spędzaliśmy bardzo dużo czasu zazwyczaj w ciszy. Pani Pilot owszem starała się opowiadać o USA w różnych kontekstach, jednak nie za bardzo i oszczędnie. Godziny ciszy mogłaby umilić choćby jakaś lokalna stacja radiowa lub film (przybliżający zwiedzany kraj lub jakikolwiek) tym bardziej,że w autobusach były zamontowane monitory(jeśli były niesprawne to tym większy minus dla organizatora). Kierowcy niezbyt byli zainteresowani utrzymaniem czystości(nikt nie pomyślał np. o workach na śmieci nie wspominając o sprzątaniu po przejeździe) jak i załadunkiem bagażu. No i temat nr 1 moich wynurzeń – Pani Katarzyna, pilot. Jest Ona właściwie jedynym powodem tego wpisu. Podróżujemy z Rainbow od wielu lat i jest to moja pierwsza opinia o wycieczce. 1. Budzenie w hotelach. Właściwie to pierdoła ale zwiększyłaby poczucie komfortu uczestników no i uniknęlibyśmy sytuacji kiedy to kierowca naszego autokaru po prostu zaspał. 2. Podczas przejazdów mało informacji co za szyba autokaru. 3. Właściwie brak śniadania w jednym z moteli i brak też reakcji i jakiegokolwiek komentarza ze strony Pani Pilot. 4. Z racji, że mieliśmy zapewniony tylko jeden posiłek oczekiwałbym organizacji przerw np. na lunch czy późniejszy posiłek w sprawdzonym miejscu z rzetelną informacją co , gdzie i za ile można zjeść a może też czego warto spróbować aby poczuć charakter danego miejsca. 5. Sytuacja z kupnem biletów na spektakl w NY- ,,tam jest baner, kupcie sobie bilety, trzeba uważać do którego teatru bo Brodway to nie jeden teatr a wiele i na różnych ulicach”. Nie podołałem i mimo chęci nie skorzystałem z atrakcji. W opisie wycieczki nie znalazłem wymogu znajomości języka angielskiego, poza tym wybieram oferty biur podróży właśnie dlatego, że gwarantują opiekę pilota znające lokalny język i służącego wszechstronną pomocą w tym zakresie. Nasza Pani Pilot najwyraźniej uznała, że skoro przyjechaliśmy do USA to każdy język angielski zna. Rzeczywiście duża grupa wycieczkowiczów nie czuła dyskomfortu z tego powodu i swobodnie sobie radziła potrzebami dnia codziennego ale grupa to ludzie o różnych charakterach :przebojowych i wycofanych, radzących sobie z językiem lepiej i gorzej, stąd ogromna rola Pilota aby każdy czuł się dobrze i mógł zasmakować wszystkich emocji dostępnych i obiecanych w folderze reklamowym Biura. Tego oczekuję od pracy Pilota wycieczki. 6. Duża ilość uczestników powodował właściwie brak integracji grupy. I na tym polu mogłaby zadziałać Pani Pilot(skrócić dystans przez np. zaproponowanie aby chociaż na czas wspólnego pobytu wszyscy mówili sobie po imieniu ) co w przypadku licznej grupy mogłoby przełożyć się na lepszą atmosferę, bezpieczeństwo i wzajemną pomoc w różnych sytuacjach. Generalnie wycieczka udana, wysoko w moim prywatnym rankingu, jednak poza podium z uwagi na powyższe. Mam nadzieję, że nikogo nie zniechęciłem, bo nie ot mi chodziło. Na waszym wyjeździe na pewno wszystko będzie OK. Ja planuję już następny. Pozdrawiam. Marek Standara nr rezerwacji: 6783473

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem