Opinie o Living in America

5.4/6 (244 opinie)

5.4/6
244 opinie
Intensywność programu
5.5
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.6
Transport
5.3
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Moje wrażenia z wycieczki po USA

    Program wycieczki intensywny i napięty. Przyrodniczo i krajobrazowo było zachwycająco a miasta na trasie zróżnicowane i ciekawe. Wszystko było zrealizowane zgodnie z planem i to tyle jeśli chodzi o pozytywy. Na waszym miejscu zastanowiłbym się nad serwowaniem śniadań które były złe i bardzo złe np. brak pieczywa , raz masła , jajecznica z proszku !!! , mała różnorodność itd. ...A wszystkie produkty były dostępne w okolicznych sklepach.

    Daniel Przemysław, --- - 03.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    brak zadowolenia

    wycieczka nie zostala dobrze zoragnizowana, zarowno w planowaniu jak i w organizacji, w jedym dniu brakuje czau w drugim nudzisz sie... next time sam lub inne biuro.

    Tomasz Florian, --- - 03.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Rainbow to nieodpowiedzialna firma w kwestiach kontaktu z klientem już po sprzedaży wycieczki.

    Rainbow to nieodpowiedzialna firma w kwestiach organizacyjnych i w zakresie kontaktu z klientem już po sprzedaży wycieczki. Zakupiłam wycieczkę w ramach zorganizowanego wyjazdu grupowego Living in America, gdyż nie chciałam zwiedzać USA na własną rękę. Wyjazd grupowy zapewniał bogaty program, opiekę pilota, tym samym bezpieczeństwo w trakcie całego pobytu. Niestety na niecałe 24 godziny przez rozpoczęciem wycieczki biuro Rainbow poinformowało mnie, że moja grupa wraca planowo, a ja jako jedyny uczestnik wycieczki wracam sama kolejnym lotem (Rainbow wiedziało o tym co najmniej 7 dni wcześniej, bo bilety lotnicze wystawiono wcześniej). Na mój sprzeciw poinformowano mnie oschle, że mogę zrezygnować z wycieczki, ale tracę 95% kosztów. Na wycieczkę pojechałam. W trakcie wycieczki próbowałam kontaktować się z Rainbow, wysyłałam maile, niestety przez 5 dni nikt na nie odpowiadał, ignorowano mnie jako klienta, który był pod opieką biura Rainbow, na rzecz którego Rainbow było w trakcie świadczenia usługi turystycznej. Dodam, że przewodniczka wycieczki nic nie widziała o sprawie, o wszystkim dowiedziała się ode mnie i była zdziwiona całą sytuacją. Przewodnik w USA nie jest pracownikiem Rainbow. Pani przewodniczka była zatrudniona dla biura podróży w USA, z którego usług korzystało Rainbow. Odpowiedź ma maile otrzymałam po tym jak rodzina w PL udała się do placówki Rainbow w Koszalinie, gdzie zakupiłam wycieczkę, i żądała wyjaśnień. Po poinformowaniu Rainbow, że lot w godzinach, w których wraca grupa jest dostępny, Rainbow zapewniło, że zrobią wszystko abym wracała z grupą. Niestety to się nie wydarzyło. Chcąc nie chcąc pozostawiono mnie w centrum NY samą na 6h. Przesunięcie lotu spowodowało znaczne opóźnienie w dotarciu do Warszawy (miałam międzylądowanie w Paryżu, na zaplanowany lot Paryż – Warszawa nie zdążyłam i musiałam lecieć kolejnym, co przełożyło się również na znacznie późniejszy powrót do Koszalina (a powrót był zaplanowany łącznie z wykupieniem biletów, które przepadły)). Całą sytuację Rainbow tłumaczyło overbookingiem (dodam, że wycieczki nie zamawiałam jako ostatnia, po mnie wycieczkę kupowały kolejne osoby, a overbookig przypadł mnie jako jedynemu uczestnikowi wycieczki) – Rainbow dyskryminuje klientów podróżujących w pojedynkę i ma w nosie kolejność wykupowania wycieczki. Dodatkowo Rainbow sprzedaje wycieczki bez gwarancji zapewnienia powrotu zgodnie z warunkami przedstawionymi w ofercie sprzedaży. Tak więc jak ktoś ma konkretne plany po powrocie z wycieczki, musi się liczyć z tym, że z winy Rainbow może ich nie zrealizować. Gdyby sytuacja trafiła na osobę, która nie zna języka, dla takiej osoby powrót byłby koszmarem. Wycieczka, która miała być spełnieniem marzeń w trakcie wycieczki przyniosła niepokój, nerwy, poczucie bycia ignorowaną przez biuro Rainbow. Zamiast odpoczywać psychicznie w trakcie wycieczki (w końcu to urlop) traciłam czas na pisanie maili i dzwonienie do Rainbow oraz angażowanie w sprawę rodziny. Nie polecam Rainbow jako organizatora.

    Monika, Koszalin - 15.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Living in America 22.06.2023

    Właśnie wróciłam , program wycieczki ciekawy choć bardzo intensywny , jednak od momentu przelotu z z Las Vegas do Filadelfii czar prysł, lot podczas trwania wycieczki zmieniono z bezpośredniego na przesiadkę do Detroit i dalej do Waszyngtonu i się zaczęło , lot został opóźniony w rezultacie czego utknęliśmy na lotnisku a z Detroit uciekł nam samolot.Opiekun który wypadł nam ze zwiedzania był bardzo nie kompetentny , po prostu się wyłączył a pani pilot nie umaiła nic powiedzieć co dalej. Zostaliśmy w rezultacie rozdzieleni na 3 grupy i lecieliśmy oddzielnie do Waszyngtonu , nie zapewniono nam nic , spędziłam na lotnisku noc i następny dzień ,tracąc dzień ze zwiedzania.Kazano nam nawet podpisać oświadczenia , bo nie chcieliśmy być podzieleni na oddzielne loty i żądaliśmy, tak jak było w planie wycieczki ,gdy ja zakupiłam, lotu bezpośredniego,że to o z naszej winny kończymy wycieczkę, prostu brak słów , organizator chciał zaoszczędzić i zgotował nam takie wrażenia, co naraziło mnie na utratę zdrowia i nerwowa sytuacje oraz nie zrealizowanie planu wycieczki. Pozatym ogólne wrażenia z USA pozytywne.

    BOZENA - 10.07.2023

    36/40 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem