Opinie klientów o Magiczne Południe

5.4 /6
1024 
opinie
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.7
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Michał 15.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Magiczne Południe czy pokaz handlowy ?

Witam Wszystkich. Wczoraj wróciłem z Maroka. Zaznaczam, że z Raibow była to moja trzecia wycieczka i do tej pory było fajnie.... NIESTETY... !!!! Po przylocie do Agadiru było straszne zamieszanie z karteczkami, które trzeba wypełnić pokazując paszport.Trzeba tam wpisać swoje dane, adres, zawód, skąd i dokąd się przyleciało i w jakim celu oraz dobrze jest znać nazwe swojego hotelu. Po nerwach na lotnisku wsiedliśmy do autokaru do którego "wskoczył" jakiś na oko "15-latek" podający się za szefa rezydentów, który podał każdemu po karteczce z nazwą hotelu , telefonem itp informując nas, że w hotelu będzie na nas czekał ktoś z Rainbow , po czym zniknął. Wchodzimy do hotelu , oczywiście nikogo z Rainbow nie było.Zrobiło się zamieszanie z pokojami, ponieważ w każdym hotelu ponownie trzeba wypełnić podobną karteczkę przed zameldowanie jak na lotnisku.Były osoby starsze, nie znające języka i zrobiło się zamieszanie i nerwowo jak na lotnisku. Do dnia następnego nie pojawił się ani rezysent ani nasz Pilot. Nikt nie wiedział jakiesą plany na następny dzień , co z pieniędzmi, ile i kiedy i gdzie można wymienić itp... ZERO INFORMACJI !!! Następnego dnia pojawiła się Pani pilot, która albo udała albo rzeczywiście nie wiedziała co się działo dnia poprzedniego. Kiedy została poinformowana o całej sytuacji powiedziała, że według wiedzy jaką ona posiada na miejscu w hotelu ktoś był z pracownikóe Rainbow i nam pomagał. Informuje NIE BYŁO !!! TRZEBA SOBIE RADZIĆ SAMEMU !!!! Ponownie zrobiło się nerwowo, każdy chciał się poskarżyć i wyżalić , ale Panie pilot to nie interesowało zbytnio , jak to się mówi "olała nas wszystkich".Do końca wycieczki nie padło słowo przepraszam, a szkoda. Co do samej wycieczki.... program wygląda ładnie na papierze. Nie zrozumcie mnie żle, warto jechać dla widoków, dla klimatu, zobaczyć egzotyke, zobaczyć pustynie, palmy, ocean, coś wspaniałego. Z drugiej strony są brak organizacji, słaby program wycieczki .Jeśli ktoś jest wrażliwy na zapachy odradzam wyjazd.Trzeba uważać na hanlarzy, którzy mało co nie wicągną Cię do sklepu za rękaw. Niestety NAJWIĘKSZY MINUS obok programu do Pani pilot. Przykłady minusów programu i Pani pilot: - dzien pierwszy który opisałem - Pani pilot ma wiedzę o Maroku ale niezbyt się nią dzieli (trzeba się dużo pytać) - przez dobrą godzinę Pani pilot zachwalała jakie to wpaniałe właściwości ma olej arganowy (stwierdziła,ze może pomóc na wszystko, nawet na problemy po chemii po nowotworze). Nie twierdze, że olej nie pomoga ale opowiadanie o nim przez ponad godzine to lekka przesada.Oczywiście można było potem kupić wspomniany olej 100% u Pani pilot, który specjalnie dla niej robi jakiś dziadek w górach :-) Ludzie zapłacili cięzkie pieniądze , ja ten sam olej znalazłem w jedym ze sklepów za 1/3 wartości podanej przez Panią pilot. - Miejscowość Taliouine. Jeśli myślicie że zobaczycie uprawy szafranu jesteście w błedzie.Zostaniecie wysadzeni przed sklepem , gdzie poczęstują was herbatką i po raz kolejny bedziecie mogli zakupić coś, tym razem szafran.Sklep i nic więcej,tyle zobaczycie. - Skamieliny, samo ogładanie to jakieś 20-25 minut, potem jesteście zaprowadzeni do sklepu gdzie możecie kupić wyroby z kamieni, które za kilka dnia podobne można znależć na bazarze znacznie taniej - Region róży damasceńskiej , nie zatrzymaliśmy się nawet przy jednym krzewie tej wspaniałej roślny żeby ją zobaczyć, ale tu ci NIESPODZIANKA zajechaliśmy pod sklep gdzie mogliśmy kupić wyroby z tego kwiatu (mydła, wody perfumowane, kremy , itp). UWAGA: PANI PILOT TAK SIĘ ZAANGAŻOWAŁA, że za lady pomagał sama we własnej osobie sprzedawać właścicielowi sklepu. - zwiedzanie Marakeszu polegało na tym, że wieczorem poszliśmy na bazar gdzie mieliśmy dwie godziny na zakupy - zielarnia berberyjska.... jeśli myślicie , że zobaczycie jak się robi herbatki, zioła itp to jesteście w błędzie.Wizyta ta polegała na tym, ze przez 1,5 godziny właściciel czy też pracownik opwiadał łamaną polszczyzną o zaletach herbatek, mydełek , kremów, ziół, przypraw itp. Po prezentacji oczywiście szał zakupów.Ponownie można było zakupić różne produkty.Uwaga przykład: 100 gram curcumy kosztował tam 30 dirhamów (pieniądz marokański), ja w wolnym czasie na bazarze za tą samą kwotę kupiem 300 g ! Podsumowująć: Maroko to piękny kraj, gdzie śa pustynia, oazy, wspaniałe góry Atlas, fajni i "kolorowi" ludzie, jedzenie, roślinność to jest to :-) Niestety brak organizacji, słaby program, który wygląda ładnie tylko na papierze oraz Pani pilot-handlowiec zaniżają ocenę wycieczki,Czułem się jak na prezentacji handlowej garnków lub pościeli w Ciechocinku, a chyba nie tak powinno być gdy wydaję na urlop swoje ciężko zarobione pieniądze .Maroko- TAK , Maroko z Rainbow i Pania Martyną- Nie. Decyzja należy do Was. P.S. - jeśli już jedziecie do Maroka wezcie ze sobą słodycze, jakieś cukierki szklaki, długopisy,kredki dla dzieci. Dzieciaki bardzo się z tych drobiazgów ucieszą i pomimo słów Pani pilot ,że te dzieci mają wszystko zdarzyła się sytuacja, że dziecko poprosiło mnie o butelke wody.Gdy mu ją dałem, za sekunde pojawiły się inne i wyrywając sobie butelke z rąk piły :-( P.S.2 - uważajcie na kradzieże na bazarze w Marakeszu nawet w dzień P.S.3 - sytuacja nie związana z Rainbow - po powrocie do Warszawy o godziny 18.20 czekaliśmy na nasz bagaż na lotnisku do 21.30.Winę nie ponosi ani Rainbow anie linia lotnicza , z którą lecieliśmy czyli Enter Air , ale firma, która zajmuje się bagażami czyli LS AIRPORT SERVICES. Podobne problemy miało ok 5 samolotów obsługiwanych przez nich.Sprawdzcie jakimi liniami lecicie i czy obsługuje je LS AIRPORT SERVICES ,jeśli tak to włóżcie w bagaż podręczny coś do picia , jedzenia, leki itp bo bardzo prawdopodobne , że tyle samo czasu co w samolocie spędzicie w hali odbioru bagaży :-(

2.0/6

Olimpia, Stary Toruń 19.04.2022

Maroko - objazdówka nie dla Każdego, kiepska realizacja wyjazdu

Nie zdecydowałabym się na wyjazd drugi raz. Większość wycieczki spędzona w autokarze, program nudny, hotele fatalne, jedzenie tragedia. Jedyna sensowna atrakcja - wyjazd na Saharę, płatna dodatkowo 50 Euro. przewodniczka miła i pomocna, ale czasami nas wprowadzała w błąd. Dobre godziny przylotu i odlotu, sprawna organizacja lotniskowa.

2.0/6

Agnieszka ze Śląska 01.07.2014

Magiczne Południe - Maroko

Widoki i krajobrazy piękne, kraj cudowny. Gorzej z organizacją, kompetencją pilota oraz rezydentów w Maroku.

2.0/6

epogonowicz 01.06.2019

Średnio

Biuro nastawione na zysk nie na zadowolenie klienta!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem