Opinie o Agador Caribbean Village

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(165 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel dla klientów mało wymagających

    AGNIESZKA, Rzeszów 26.09.2019

    Remont koniecznie potrzebny

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Maroko, które pokochasz albo znienawidzisz!

    Sonia, Bytom 07.09.2019

    Maroko jest krajem, które budzi skrajne uczucia. Albo ten kraj pokochasz albo znienawidzisz. Ludzie są otwarci na turystów, głównie dlatego, że widzą w nich zarobek, na ulicy poza hotelem wszyscy zaczepiają, gdyż chcą sprzedać okulary, kapelusze, paczki, herbatki miętowe itd. Potrafią być bardzo nachalni, co może przeszkadzać ludziom takim jak ja, którzy po raz pierwszy wybrali się do kraju arabskiego, jednak jest to do przeżycia. Pierwszy raz też się spotkałam z ciągłym targowaniem o wszystko z marokańczykami (nawet o wodę), co jest akurat fajne bo można wytargować całkiem fajną cenę :-) Kraj poza terenem hoteli bywa miejscami brudny i zaśmiecony - zwłaszcza przy plażach. Maroko jest jednocześnie krajem pachnącym przyprawami, wspaniałymi daniami i śmierdzącym śmietniskami w różnych miejscach. Z sytuacji nieprzyjemnych: zostałam przepchnięta na pasach przez miejscowego, sama nie wiem dlaczego ... A na wycieczce w Marrakeszu pewna dziewczyna została opluta przez miejscowego, z powodu zbyt skąpego ubioru. Więc radzę przed wizytą w Maroku, poczytaj o zwyczajach, kulturze, zachowaniach niepożądanych i dobrze się zastanów czy ci to odpowiada jeśli tak - śmiało, jeśli nie daruj sobie, bo będziesz się męczyć/męczył. Warto również się zapoznać z zasadami robienia zdjęć miejscowym, obiektom np. Mundurowym i pałacowi króla kategorycznie nie można robić zdjęć. Resztę trzeba pytać o zdanie i ewentualnie uiścić opłatę :-) Acha i zaopatrz się w leki na biegunkę, bóle żołądka i inne dolegliwości, które mogą wynikać z zupełnie innej flory bakteryjnej ;-) WiFi tylko przy recepcji i w głównym holu, które jest bardzo słabe. Warto wiedzieć, że na lotnisku rozdają darmowe karty SIM, które od razu można doładować na miejscu 10GB Internetu za 10€. Kartę aktywują od razu na lotnisku, gdyż aktywacja jest w ich języku (my zabraliśmy po prostu dodatkowy telefon, który miał funkcję udostępniania WiFi, więc traktowaliśmy go jako router dla naszych telefonów. Zabierz też dużo drobnych - większość obsługi jest nastawiona na napiwki.... Hotel posiada bardzo duży teren: są 3 baseny, kantor, restauracje tematyczne, sklepiki ze skórą, pamiątkami, ubraniami, olejkami arganowymi oraz prywatną plażę, na którą natrętni handlarze nie mają wstępu, więc faktycznie odpoczniesz. Na plaży bar z zimnymi napojami. Co do opieki rezydenta nie mam zastrzeżeń. Oferta rainbow pomimo kilku niedogodności jest godna polecenia. A na odczucia co kraju i miejscowych biuro podróży nie ma wpływu. Czy wrócę do Maroka nie wiem, wszystko jest możliwe.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Maroko pierwszy pobyt

    BEATA, GOSTYN 21.05.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Maroko potrafi budzić zachwyt jak i wręcz odwrotne uczucia.Agadir to wspaniala długa promenada , góra z napisem no i targ okropny pod wzgledem zaczepiajacych .Czy pojechałabym jeszcze raz raczej nie .Nie trafiłam na przewodników którzy umieliby przekazać walory odwiedzanych miejsc.Hotel sam w sobie określam na trzy i pół gwiazdki.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    ogólne wrażenie

    Leszek, Grodziec 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    otoczenie hotelu jest ładne, natomiast w hotelu z czystością jest źle. woda w basenach zadbana ale leżaki są brudne i stanowiska przy leżakach też. wyżywienie dobre. w barach obsługa bardzo opieszała

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt 10-17.01.2025

    Mieczysław, Warszawa 18.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel z otoczeniem ok, wycieczka też ok, jedzenie też ok a dalej to rozczarowanie, panie sprzątające często wchodziły a mówiłem, że jest czysto i nie trzeba sprzątać a efektem tego była brak 200 dolarów i 200 euro z portfela a trzymałem go w kurtce w szafie, więc bardziej interesowało ich przeglądanie ubrań i kieszeni. Nie zabrały wszystkiego, część zostawiły dlatego nie od razu zauważyłem braku tej kwoty. Wyszło to na lotnisku jak chciałem dokonać większych zakupów. Następnego dnia już z Warszawy zadzwoniłem do Rezydentki i poinformowałem o zaistniałej sprawie, powiedziała że zgłosi do recepcji i aby jednak sytuacja nie powtarzała się zasugerowałem aby na spotkaniach informowała o możliwości kradzieży. I ta sytuacja zepsuła cały czar Maroko. Może nie wszędzie tak jest ale ja byłem w domu 31.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Powitanie na lotnisku

    Dorota, Kraków 15.09.2015

    Z przykrością muszę opisać syt. na lotnisku 22.08.15 przedstawiciel biura kompletnie niewidoczny, posiadał tekturkę z napisem: Rainbow, ale leżała na ziemi, część turystów przeszła mimo i ulokowała się w niewłaściwym autokarze mimo że także posiadał napis : Rainbow! TYlko przypadek sprawił, że zorientowaliśmy się,że to nie ten autobus. Na moją uwagę o niewłaściwej organizacji pani przedstawicielka biura zareagowała bardzo niepoprawni (pominę szczegóły)..Była noc, po 4 godz lotu turysta miał prawo być zdezorientowany, a przedst. biura miał obowiązek zachowywać się kompetentnie i profesjonalnie. Tak się traci klientów. W listopadzie lecę do Maroka z Neckermannem!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel Caribbean

    Zygmunt, Sanok 03.11.2019

    Pobyt od 08-09 - 13-09 2019 po powrocie z objazdu- Cesarskie Miast- przez 7 dni byliśmy w tym hotelu , ogólnie hotel ma dobre położenie, blisko do oceanu i na bazar , widać że hotel już ma swoje lata i wymaga remontu ale ogólnie jest czysto . Restauracje - nie było problemu ze stolikami , ciągle sprzątane stoliki nie brakowało jedzenia . Baseny czyste , parasole i leżaki - bez problemu . Nocne imprezy o.k.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Agador Carribean Village

    ELIGIUSZ, KROSNO ODRZAŃSKIE 22.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Wyjazd 9-16 czerwiec2017 ,początek fatalny-po przyjeździe późnym wieczorem otrzymaliśmy pokój z nieświerzą posciela,połamanym łózkiem,bez ręczników,które doniesiono po około 2 gozinach,rano po interwencji wszystko poprawiono za wyjątkien pilota do tv którego nie otrzymaliśmy przez cały pobyt mimo interwencji rezydentki/wpis w arkusz o niedociągnięciach/ Później było ok zgodnie z oczekiwaniami,sprzatanie i reczniki codziennie,jedzenie skromne ale można zawsze coś dla siebie wybrać,obsługa miła i coraz milsza po kilku Dirhamach,animacje ciekawe dla każdego cos miłego.Do oceanu droga trochę kręta ale do wytrzymania,na plaży parasole ,leżaki za darmo ,ręczniki lepiej mieć swoje,plaza cudna ,ocean piękny ,słońce parzy po 12 bryza przyjemnie chłodzi ,napoje na plaży w budce tylko bezprocentowe,uwaga na natarczywych sprzedawców wciskających badziewie Ogólnie hotel do odnowienia ,parasole przy basenach "kaput" jak mawiali sąsiedzi Niemcy baseny czyste ale nie działaja urządzenia dodatkowe ,brak pryszniców na plazy i przy basenie,towarzystwo międzynarodowe z przewagą bardzo faworyzowanych Francuzów, napoje dobrze schłodzone ,kawa pyszna,piwko też.Za cenęnę którą zapłaciłem ok, wyższa nieadekwatna do jakości hotelu i usług tam oferowanych Ogólnie w Maroku jak nie dasz w rączkę nie jesteś godzien obsługi.Jak nie targujesz do nupadłego płacisz trzykrotnie czasem

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt Agador

    Anna, Wągrowiec 02.10.2019

    Ośrodek bardzo ładny Brak vif tylko po bieganiu po miejscach 2 gdzie czasami można było go znaleść

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Hotel Agador Caribbean Village

    Justyna, Olsztyn 13.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Dostalismy pokoje bez klimy mimo ze w umowie byla ona zapewniona. Jedzenie monotonne, animacje fajne. Rezydent niepomocny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem