Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel fajny, gdyby nie brak zaangażowania obsługi, każdy pracownik bardziej sobie dorabia i obsługuje od niechcenia, chyba że jest się francuzem, brytyjczykiem lub arabem. O 6:00 WSZYSTKIE LEŻAKI JUŻ ZAJĘTE, choć mało kto z nich korzysta, za niektóre leżaki trzeba zapłacić panu leżakowemu, strasznie denerwujące.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć. 1.W miniparku ze sklepikami po bokach grasują karaluchy wielkości mojego palca wskazującego, a mam 180 cm wzrostu. Mojej dziewczynie gdy wracaliśmy do pokoju na głowę spadł jeden z nich :(. 2.Jeżeli chcą Państwo czystą pościel polecam wziąć parę dodatkowych dirhamów dla obsługi. Podobnie ma się sytuacja z barem, bez opłaty nie ma miłej obsługi i oczywiście na końcu kolejki. 3. Pokój jaki dostaliśmy to wehikuł czasu do lat PRL-u. Zapach stęchlizny, stare meble, pościel w kolorze kremowym, dobrze że w wc i łazience były kafelki. O klimatyzacji proszę zapomnieć. 4.Na leżaki trzeba czyhać od 5.00 rano lub płacić obsłudze za rozkładanie ręczników. Ogólnie na leżakach leżą ręczniki, które puszczają korzenie, na których nikt nie leży całe dnie. Ogólnie za tą cenę jaką zapłaciliśmy i ze świadomością jakie są standardy hoteli w Afryce, jesteśmy niezadowoleni z hotelu. Nie wiem czy to nieszczęśliwy traf ale jeśli płacę ciężko zarobione pieniądze, nie chcę liczyć na łud szczęścia. Poznany na miejscu kolega w hotelu o tej samej kategorii nie miał takich problemów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czasy świetności tego hotelu dawno minęły. Wszystko bardzo przeciętne, poza animatorami.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ocena dostateczna to maksimum co można wystawić w skali 6 - punktowej ocenie!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel jako obiekt super, na terenie hotelu jest wszystko, sklepy, restauracje, basen, bar, nawet wielbłąd i żółwie. obsługa uśmiechnięta, animatorzy robią dobrą robotę. pokoje tragedia inaczej nie da się tego opisać.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szczerze odradzam , nawet przy niewielkich wymaganiach pozostawia wiele do życzenia
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga remontu, basen bardzo czysty, animacje na wysokim poziomie, ludzie mili, jedzenie słabe ale każdy znajdzie coś dla siebie, ser żółty jak na lekarstwo
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym plusem tego hotelu jest położenie, blisko centrum, blisko atrakcji, blisko morza. Sam hotel jest zaniedbany, pokoje dramat, a jedzenie w kółko to samo. Na plus można dać jeszcze obsługę , która starała się jak mogła. Wieczorne animacje, codziennie do północy, były uciążliwe dla nas, gdyż jako rodzina z dziećmi nie mogliśmy położyć się przed północą. W pokoju aż ściany trzęsły się od głośnej muzyki.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel lata świetności ma już za sobą. brak lodówek w pokojach, brak wody w butelkach, nie kompetentna rezydentka. daleko od oceanu. do maroka jeszcze wrócę ale nie do hotelu Agador Caribbean Village. zresztą dziwię się, że taki hotel jest w ofercie Rainbow. gdyby nie pogoda to pobyt w tym hotelu zaliczyłbym do nie udanych. nie polecam
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mogłoby być lepiej.Przeżyło się i do domu.Obsługa sympatyczna i pomocną.Polecam dużo spacerów po okolicy i wycieczki.