Opinie o Agador Caribbean Village

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(165 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie polecam, ale nie było źle.

    Mateusz, Stargard Szczeciński 31.08.2014

    Ogólnie hotel fajny, gdyby nie brak zaangażowania obsługi, każdy pracownik bardziej sobie dorabia i obsługuje od niechcenia, chyba że jest się francuzem, brytyjczykiem lub arabem. O 6:00 WSZYSTKIE LEŻAKI JUŻ ZAJĘTE, choć mało kto z nich korzysta, za niektóre leżaki trzeba zapłacić panu leżakowemu, strasznie denerwujące.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wakacje hotel Agador

    Lublin 31.07.2014

    Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć. 1.W miniparku ze sklepikami po bokach grasują karaluchy wielkości mojego palca wskazującego, a mam 180 cm wzrostu. Mojej dziewczynie gdy wracaliśmy do pokoju na głowę spadł jeden z nich :(. 2.Jeżeli chcą Państwo czystą pościel polecam wziąć parę dodatkowych dirhamów dla obsługi. Podobnie ma się sytuacja z barem, bez opłaty nie ma miłej obsługi i oczywiście na końcu kolejki. 3. Pokój jaki dostaliśmy to wehikuł czasu do lat PRL-u. Zapach stęchlizny, stare meble, pościel w kolorze kremowym, dobrze że w wc i łazience były kafelki. O klimatyzacji proszę zapomnieć. 4.Na leżaki trzeba czyhać od 5.00 rano lub płacić obsłudze za rozkładanie ręczników. Ogólnie na leżakach leżą ręczniki, które puszczają korzenie, na których nikt nie leży całe dnie. Ogólnie za tą cenę jaką zapłaciliśmy i ze świadomością jakie są standardy hoteli w Afryce, jesteśmy niezadowoleni z hotelu. Nie wiem czy to nieszczęśliwy traf ale jeśli płacę ciężko zarobione pieniądze, nie chcę liczyć na łud szczęścia. Poznany na miejscu kolega w hotelu o tej samej kategorii nie miał takich problemów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowana

    Robert, Krosno 05.08.2019

    Czasy świetności tego hotelu dawno minęły. Wszystko bardzo przeciętne, poza animatorami.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Agador

    Maciej, Toruń 12.08.2019

    ocena dostateczna to maksimum co można wystawić w skali 6 - punktowej ocenie!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hotel na max2☆

    ANNA, Oświęcim 08.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    hotel jako obiekt super, na terenie hotelu jest wszystko, sklepy, restauracje, basen, bar, nawet wielbłąd i żółwie. obsługa uśmiechnięta, animatorzy robią dobrą robotę. pokoje tragedia inaczej nie da się tego opisać.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Katarzyna, Łódź 22.10.2017 | Termin pobytu: październik 2017

    Szczerze odradzam , nawet przy niewielkich wymaganiach pozostawia wiele do życzenia

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wyjazd Maroko

    Sylwia, Warszawa 15.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel wymaga remontu, basen bardzo czysty, animacje na wysokim poziomie, ludzie mili, jedzenie słabe ale każdy znajdzie coś dla siebie, ser żółty jak na lekarstwo

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Szału nie ma

    DAMIAN 18.11.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Największym plusem tego hotelu jest położenie, blisko centrum, blisko atrakcji, blisko morza. Sam hotel jest zaniedbany, pokoje dramat, a jedzenie w kółko to samo. Na plus można dać jeszcze obsługę , która starała się jak mogła. Wieczorne animacje, codziennie do północy, były uciążliwe dla nas, gdyż jako rodzina z dziećmi nie mogliśmy położyć się przed północą. W pokoju aż ściany trzęsły się od głośnej muzyki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Maroko Agador Caribbean Village

    Maciej, Katowice 20.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    hotel lata świetności ma już za sobą. brak lodówek w pokojach, brak wody w butelkach, nie kompetentna rezydentka. daleko od oceanu. do maroka jeszcze wrócę ale nie do hotelu Agador Caribbean Village. zresztą dziwię się, że taki hotel jest w ofercie Rainbow. gdyby nie pogoda to pobyt w tym hotelu zaliczyłbym do nie udanych. nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel w Agadir

    Dorota, sosnowiec 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Mogłoby być lepiej.Przeżyło się i do domu.Obsługa sympatyczna i pomocną.Polecam dużo spacerów po okolicy i wycieczki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem