Opinie o Agador Caribbean Village

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(167 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Marokański koszmar -Agador Caribbean Village

    Sławomir, Łódź 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Marokański koszmar tak mogę ocenić nasz pobyt w Agador Caribbean Village. Bardzo kiepski hotel, pokój słabo wyposażony, stare obskurne meble, łazienka z urwanym prysznicem, złuszczonym lustrem, ręcznikami jak ścierki do podłogi i często niebyło ciepłej wody. Okno balkonowe nieszczelne z kiepskim zamknięciem. Mrówki faraona w ogromnych ilościach biegały po podłogach. Koce jak w celach więziennych. Restauracja brudna i z kiepską obsługą, choć na jedzenie nie można było narzekać. Do baru przy basenach bez własnego kubka nie warto przychodzić. Na plus można zaliczyć teren zewnętrzny przy hotelu. Niska cena nie rekompensuje pobytu w tak słabym obiekcie, nie polecamy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w hotelu

    joannamilkowska.palasz@gmail.com 06.08.2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Hotel raczej przeciętny. Brakuje podstawowych udogodnień, jak woda butelkowana w pokojach, brak czajnika suszarki czy też lodówki a i klimatyzacji nie wspomnę. Budynek dość stary, co widać, ale na plus – jest czysto. Jedzenie monotonne, bez większego urozmaicenia, brakowało np. frytek czy innych prostych dodatków. Ogólnie – można spędzić tu czas, ale szału nie ma. Duży plus za animatorów – naprawdę wykonują świetną robotę i starają się urozmaicić pobyt. Niestety, obsługa przy barze pozostawia wiele do życzenia – zwłaszcza podejście do kobiet. Byłam świadkiem sytuacji, gdzie kobieta długo czekała na drinka, a kelnerzy ją ignorowali. Oczywiście są wyjątki – niektórzy pracownicy byli uprzejmi i pomocni.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Masakra w Agador

    BEATA, NIEGOWONICE 23.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel nie powinien być w ofercie biura a już na pewno w sezonie zimowym. Jest to obiekt zaniedbany i wymaga remontu. Pokoje są zimne o tej porze roku w Maroku noce są zimne i wilgotne i tak też było w pokoju, klimatyzacja zepsuta dawała tylko nawiew a malutki grzejniczek niestety nie rozwiązywał problemu. Wyposażenie pokoju mniej niż skromne. Jedzenie okropne

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowanie

    Sabina Kalina 09.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    jestem świeżo po przyjeździe z Marocko nie stety nie liczyłam na taki pobyt dane wycieczki z biura były super widać że w części turystycznej miasto mocno zaczyna dbać o zieleń i idą ku zmiana na lepsze jeżeli chodzi o hotel jestem wielce rozczarowana po opiniach innych liczyłam że będzie rewelacyjnie ale mocno się rozczarowałam zdjęcia które są na stronie nie odzwierciedlają jak stary jest oraz zniszczony w pokojach brudno meble zniszczone i zardzewiałe klimatyzacja nie działająca mimo że byliśmy we trójkę w pokoju nie mogliśmy się doprosić o ręczniki dostawaliśmy dwa(tylko się cieszyć że z rodziną musiałam się dzielić) spułczka w toalecie była zepsuta cały dzień i noc się lała woda mimo że zgłosiliśmy problem zostało to zignorowane (hałas mimo zamkniętych drzwi były straszny) jeżeli chodzi o bar można wziąść tylko dwa drinki to nie jest problem bo można się przejść ale to że barmani nie chcieli obsługiwać kobiet jest dla mnie poniżej krytyki Maroko jest krajem turystycznym i mężczyźni którzy tam pracują nie powinni swoich poglądów w tak arogancki sposób pokazywać (my europejskie kobiety również zasługujemy na równe traktowanie) jeżeli chciałam dostać takiego drinka za każdym razem brałam męża do baru jeżeli chodzi o stołówkę i jedzenie jedno i to samo brak różnorodności po rozmowie z kucharzem dlaczego nie na nawet frytek dla dzieci powiedział że są nastawieni na rybę dla nich (ludzie byłam z 12 latka w domu ja ciężko na to namówić ale uratował nas makaron całe 8 dni obiad i kolacja) dla mnie nie jest to dopuszczalne że jeżeli wybieram opcje all inclusive nie należy mi się woda butelkowana tylko z dystrybutora która jest słona oraz śmierdzi!! jeżeli chodzi o leżaki trzeba było ustawiać budzik przed szóstą rano ponieważ po tej godzinie już nic nie było wolne (chyba nie o to chodzi w takim urlopie żeby budziki ustawiać i pędzić na złamanie karku żeby móc mieć gdzie poleżeć przy basenie cały rok wstaje o 4 do pracy to może chodzi o to żebym z transu nie wypadła żenada) ogólnie nie jestem osobą która ma duże wymagania ale jeżeli chodzi o podstawę czystość ręcznik woda leżak i tak dużo nie trzeba żeby być miłym dla drugiego człowieka to to miejsce mnie bardzo rozczarowalo bo są inne afrykańskie kraje gdzie jesteś dużo milej przyjęty to była moja pierwsza wycieczka z biurem Rainbow zawsze wybierałam inne opcje ale taka opinia pozytywną ciągnie się o tym biurze że się skusiłam nie spodziewałam się że taka firma promuje taki paskudny standard hotelu!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    hotel koszmar

    Marek 31.08.2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Brud, brud i jeszcze raz brud .Siedem dni spędziłem w wc z biegunka i bólem brzucha . Najgorsze wakacje od siedmiu lat . Walka o pilota do klimatyzacji trwała 4 dni po czwartym dniu dostałem zepsutego pilota i na tym dałem się na spokój . Naprawdę hotel dla bardzo mało wymagających z bardzo zdrowym żołądkiem

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Tragedia....

    MAGDALENA MARIA, WARSZAWA 18.02.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Byłam w tym hotelu i z mamą w 2019. Dostalysmy tak obskurny pokój, że lepsze warunki panują chyba więzieniu . Pokój zamieniliśmy i w drugim pokoju było trochę lepiej, ale niestety po paru dniach pogryzły mnie pluskwy. Rezydentką z biura nie za bardzo była zainteresowana tym ,aby nam pomóc. Po powrocie napisałam reklamację. Niestety biuro nie raczyło mnie nawet przeprosić za zaistala sytuację. Obsługa w tym hotelu jest niemiła a jedzenie okropne. W basenach brudno. Najgorsze wakacje na jakich byłam....

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Omijać szerokim łukiem.

    Artur, Łódź 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Obiekt w fatalnym stanie. Pokój i cały obiekt brudny . Nie sprzątany. Zaniedbany. Tynk odpadający ze ścian. Zardzewiałe meble. Ręczniki jak ścierki do podłogi. Tłumy w restauracji. Jedzenie słabe. Plastikowe talerze. Zdjęcia w ofercie biura nieadekwatne do stanu rzeczywistego. ZDECYDOWANIE ODRADZAM

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem