Opinie o Agador Caribbean Village

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(165 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    niestety nie polecam

    MARTA, okolice Warszawy 26.08.2019

    To co mogę powiedzieć dobrego o tym miejscu to, że napoje są nalewane z butelek, personel, zwłaszcza sprzątaczki bardzo się starają, baseny są urozmaicone no i woda z dystrybutorów, a od 19.00 do północy rozdają butelkowaną przy recepcji. Niestety w hotelu potrzebny generalny remont, warunki w pokojach nie zasługują na 3*, łóżko piętrowe - strach spać, pościel sprana w kolorze brudnej poszarzałej bieli, w łazience brak wentylacji, a wieszak na ręczniki tylko na starych odrapanych drewnianych drzwiach. W naszym pokoju odpadała wiecznie klamka wewnętrzna, nie da się jej naprawić, bo widać, że próby podejmowane były wielokrotnie. Jedzenie bardzo monotonne, mały wybór np. jeśli chodzi o owoce, to do posiłku podawany jest jeden rodzaj, max. dwa np. same melony albo same pomarańcze, czasem z jabłkami, banany widziałam tylko raz i szybko znikały. Do frytek czy mięsa kolejka na 15-20 minut czekania, mały wybór, makaron zawsze rozgotowany, wszystko bez smaku, jakby gotowane bez soli, można powiedzieć zdrowiej. Na śniadanie do wyboru tylko jajka, omlet czy naleśniki, wędliny czy sera żółtego brak wyboru, ser biały z kminkiem. Na stołówce do wszystkiego można się przykleić, często brakuje filiżanek czy kieliszków, łyżeczki tylko plastikowe. Sprzątanie resztek ze stolików na podłogę suchą ścierką, stoliki nawet nie przemywane. Alkohole nalewane z butelek do plastikowych kubeczków takich jak od mycia zębów, brak jakiejkolwiek karty z drinkami, co poprosisz to dostaniesz gin z tonikiem, whisky z colą, nawet martini, ale wszystko bez szału. Po dwóch tygodniach od powrotu nasze przewody pokarmowe nadal nie doszły do siebie. Animatorzy przemęczeni, ożywali dopiero wieczorami, niestety wszystko przygotowane pod Francuzów, nie znają nawet języka angielskiego. Poza hotelem na mieście straszny brud, wielbłądy wszechobecne zostawiające za sobą bobki nawet na plaży, bezpańskie psy leżące pod leżakami, pety i papierki po słodyczach leżące dosłownie wszędzie. Woda w oceanie śmierdziała zdechłymi rybami, a dzieci dostały od razu wysypki na skórze. Nas ani Maroko, ani hotel nie urzekły mimo, że uważam, że nie jesteśmy rodziną bardzo wymagającą. Byliśmy dwa razy na Wyspach Kanaryjskich i kilka razy w Grecji, niestety również w hotelach 3* i poziom był zdecydowanie wyższy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    hotel masakra

    Jaroslaw Adam, Piotrków Trybunalski 27.08.2014

    nie polecam. stary, śmierdzący stęchlizną hotel. jedzenie słabe i mało wyboru. na plus ilość basenów, duży teren hotelu i dużo zieleni. najgorszy hotel w jakim byliśmy (2+1).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Niezbyt kolorowo!

    DM 03.08.2019

    Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w tym hotelu i postanowiliśmy się podzielić z Państwem wrażeniami. Pozwolimy sobie podzielić "recenzje" na kilka punktów dla przejrzystości. I. WYŻYWIENIE: to był dramat i jedno wielkie nieporozumienie. Śniadania - wydawane od 6:30 do 10:30, generalnie brakuje absolutnie wszystkiego (niezależnie od godziny): plastry sera wydawane "z ręki", kilometrowe kolejki do 2 stanowisk (jajek sadzonych/omletów i naleśników), totalny chaos i bałagan. Restauracja - mimo sporych rozmiarów nie jest w stanie obsłużyć gości w pełni sezonu turystycznego. LUNCH, OBIADOKOLACJA - kilka stanowisk z daniami marokańskimi, makaronem i frytkami. Nic nadzwyczajnego. SNACKBAR - totalny bałagan, działający od 14:30-16:00 - niejednokrotnie podczas pobytu zamykany o 15:00 z informacja od obsługi hotelu TODAY FINISH. Bez komentarza. POKÓJ - generalnie skromnie urządzony, stare wyposażenie, dość wysłużone, ale przespać się można. BASENY - 4 baseny, niedostateczna liczba leżaków, parasoli oczywiście standardowa rezerwacja ręcznikami od bladego świtu, pomimo zakazu - ale kto by tam czytał. Plaża - 5 minut spacerem od hotelu, wydzielona, brak odpowiedniej liczby leżaków i parasoli, z namiotem aspirującym do nazwy BEACHBAR - wygląda to komicznie. ANIMACJE - jeśli ktoś lubi - od bladego świtu do północy: aqua aerobic, gym, joga, dance, dart, basketball, volleyball, animacje dla dzieci. Teatr w hotelu z animacjami o 22:00 - godny. USLUGI DODATKOWE: to jest najlepsze - wszystko jest ale nie działa. Można zapisać się do restauracji ala carte, ale gdy już przychodzi się do specjalnej budki, w której ma to nastąpić, z reguły wszystkie miejsce we wszystkich restauracjach są zajęte (18:30 i 20:30), internet na terenie hotelu jest - ale w zasadzie go nie ma, bo niezależnie od podłączenia do którejkolwiek otwartej sieci otrzymujecie komunikat: Połączono, brak internetu. Suszarka do włosów w pokoju jest, ale w zasadzie to jej nie ma, bo trzeba udać się do tej samej specjalnej budki, uiścić depozyt oraz opłatę za każdy dzień wypożyczenia. Klimatyzacja jest, ale w zasadzie to jej nie ma bo może ją uruchamiać pilotem jedynie pokojówka. Można by tak wymieniać bez końca. Bareja to mało! REZYDENT RAINBOW: Panie są bardzo sympatyczne, ale nie do końca profesjonalne. Panie nie potrafiły udzielić informacji jak będzie wyglądał ostatni dzień pobytu, czy odetną Nam opaski, czy będziemy mogli korzystać z infrastruktury hotelu do końca pobytu. Na pytanie jak to będzie wyglądało otrzymaliśmy odpowiedz, że "tu w recepcji to będą wiedzieli co z Wami zrobić" . Dzień przed wylotem nie była znana godzina podstawienia autokaru. W dniu wyjazdu autokar umówiony na 22:30 spóźnił się 35 min, bez żadnej informacji ze strony rezydentów. Przesada.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dlaczego warto wybrać inny hotel

    Martyna, Poznań 28.08.2019

    Jeżeli zastanawiacie się nad tym hotelem to odradzam. W krajach arabskich tylko 4* i więcej, o czym przekonaliśmy się dopiero na miejscu. Hotel zdecydowanie wymaga remontu i modernizacji, tragedii nie ma ale pięknie też nie jest. Pokoje są małe i niezbyt ładne, szafa to wnęka w ścianie a meble są pomalowane czarną olejną farbą. Niestety opinie na temat jedzenia, które krążą, też się sprawdziły. Jest ono dość monotonne, mało warzyw i owoców, obiady w zasadzie wciąż te same, a na kolację mamy znów dania obiadowe. Jeśli lubicie lekkie, zdrowe jedzenie to go tu nie znajdziecie. W all inclusive oferta alkoholi też wąska. Jest to duży ośrodek więc i ludzi mnóstwo. Daje się to odczuć zwłaszcza podczas posiłków, gdy restauracja jest przepełniona i brakuje czystych talerz i sztućcy, a stolik się lepi. Restauracje tematyczne też są słabe, raczej wariacje na temat niż prawdziwe dania azjatyckie czy steki. Do plaży daleko nie jest ale wszechobecny jest tam zapach wielbłądziej kupy. Na terenie są cztery baseny, co ratuje sytuację. Blisko jest też do promenady i miejsc handlowych. I to chyba jedyne pozytywne aspekty. A, i wszędzie jest pełno kotów.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Maroko w maju

    Izabella Joanna, --- 12.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel paskudny. Pościel szara i nieświeża. Zestaw kosmetyków to jedynie otwarte mydło w kostce. Obok hotelu jest budowa więc pobudka o 7:00 rano gwarantowana. Jedzenie bez zarzutu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wielkie rozczarowanie

    RAFAL, CHRZANOW 18.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel jedna wielka porażka. Wycieczki świetne, może dlatego, że z lokalną firmą. Położenie hotelu i plaża bez zarzutu. I to jedyne plusy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Najgorszy urlop

    Daria, Warszawa 18.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Tragedia. Jakość hotelu, wyżywienia, opieki (haha, dobry żart) rezydentki na masakrycznie niskim poziomie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Agador hotel

    Agnieszka 01.10.2019

    Spędziłam w hotelu nie całe 7 dni. Wg mojej opinii 3* w tym hotelu to 2* w europie także to był mój zły wybór.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Caribean lipiec 2018

    Izabela, Poznań 20.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Witam Państwa, Powiem krótko to co ujrzałam na miejscu czyli pokój w w/w hotelu to było niewiarygodne ! Pokoje praktycznie nadają się do remontu, paskudne łóżka na metalowych, zardzewiałych nogach coś okropnego...pościel jak i reczniki koloru sinego...sztućce na stołówce podawane z przysłowiowej ręki...brud i jeszcze raz brud.Podobnie wygląda na plazy stare, metalowe zardzewiałe leżaki... Uważam, że biuro Rainbow już nie powinno mieć tego hotelu w ofercie i zapewniam Państwa, że nie należę do osób które wymagają luksusu chcę tylko minimum by w godnych warunkach spędzić kilka dni długo wyczekiwanego urlopu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Masakra, unikajcie tego hotelu!!

    Krzysztof, Olsztyn 07.12.2014

    Trudno wogóle oceniać ten hotel. Uważam,że tak zacne biuro jak Rainbow Tours powinno jak najszybciej wycofać ten hotel ze swojej oferty. Nigdy jeszcze nie widziałem tak nieżyczliwej obsługi, marnych pokoi i jedzenia oraz wszędzie panoszącego się brudu. Pełno petów w koło basenu i na chodnikach.. Hotel wybrałem, gdyż planowałem mało czasu w nim spędzać ale nawet to było za wiele. Pokoje obskurne, na śniadaniu wydzielane jedzenie, rozwodnione do granic przyzwoitości alkohole.... Nie będę się rozpisywał, bo coś brzydkiego napiszę ;) Całe szczęście objazd "Cesarskie miasta" uratował moje wakacje, koszmarne wakacje przez ten hotel! Nocleg na pustyni w namiotach miał lepszą jakość w Fort Bou Jeriff.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem