Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
416 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

EWELINA 24.04.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Wyjazd ok bez rewelacji

4.0/6

Katarzyna 17.08.2015

hotel 4 gwiazdki ????

Obietnice biura nie zostały spełnione !!!

4.0/6

Lila 04.08.2019

Sylwia-fatalny rezydent, Iberostar-bardzo czysty hotel

Jeżdżę co miesiąc do innego kraju, czasami 2x w miesiącu. Taka praca. Jednak przyloty nocne i wyloty o 2.00 w nocy z danego hotelu to nie jest wypoczynek tylko męczarnia. Lot trwa tylko 4,5h, a cały proces dolotu,dojazdu i załatwiania formalności meldunkowych jest tak wydłużony, że 2 noce są całkowicie zmarnowane. W dzień nie byłoby to tak odczuwalne. Opuszczenie pokoju do 12.00 i czekanie w hotelu bez pokoju do 23.00 nie powinno mieć miejsca, a miało. Sam hotel bardzo czysty, dokupiłam pokój z widokiem na morze i faktycznie był to dobry wybór, można odetchnąć od basenowego gwaru. Leżaków za mało, a parasoli prawie wcale(!), co po raz pierwszy widziałam w kraju, gdzie jest sporo słońca. Obsługa nie pilnuje tego, że puste leżaki przez cały dzień są zarezerwowane, a inni koczują po trawnikach i barach w poszukiwaniu wolnego miejsca. Posiłki bardzo dobre. W noc przylotu poprosiłam rezydentkę,żeby pomogła mi dokupić pokój na ostatnią dobę,żebym nie spędziła z dziećmi dnia na krzesłach. Powiedziała,żebym poczekała do ostatniego dnia i wtedy może będzie coś wolne. Ja nie chciałam za darmo tego pokoju, chciałam go kupić. Obsługa w recepcji podobnie zareagowała, nawet okłamał mnie,że nie ma wolnych pokoi. Kupiłam zatem sama pokój przez portal sprzedażowy, współczując pozostałym uczestnikom siedzenia w holu przez cały dzień. Jeszcze w kraju kupiłam wycieczkę dla 4 osób do Marrakeszu i dostałam info, że jest ona w poniedziałek o 7.30. O 7.15 byłam przed hotelem,a nie zauważyłam,by ktoś czekał.Gdy zadzwoniłam do rezydentki,by upewnić się,czy na pewno będzie autobus,odpowiedziała, że nie ma dla nas miejsc(!),bo nie byłam na zebraniu i nie odebrałam vouchera(?) Odpowiedziałam,że zebranie było 6h po tym, jak poszłam spać po przylocie i nie po to kupiłam w kraju wycieczkę, by marnować czas na zebrania na urlopie,a skoro voucher był niezbędny,to mogła o tym powiedzieć,gdy w recepcji powiedziałam jej o tym,że nie wstanę na zebranie tak wcześnie. Dodałam,że bez vouchera może mnie nie przyjąć na pokład autobusu,ale nie ma prawa sprzedawać 2x tego samego miejsca, bo ja zapłaciłam za tę wycieczkę ponad 1000pln. Nie obeszło to jej zbytnio. Po 20 minutach mój partner zadzwonił do niej,czy znalazła rozwiązanie sytuacji i dostał info, że szukają transportu. Po chwili przyjechała inna rezydentka i nas zabrała (świetna babka, bardzo komunikatywna,pełna życia i lubiąca ludzi). Ciekawie opowiadała, nie przeciągała i była bardzo fajna atmosfera. Co do hotelu Iberostar-to warto wiedzieć,że w wersji all inclusive przez półtorej godziny nie gdzie zjeść między 10.30 a 12.00. Trochę słabo,bo Rainbow podaję,że są przekąski przy barze, a to nie jest prawda, bo w tych godzinach jest tylko napój. My siedzieliśmy głodni do tej godziny, bo przychodziliśmy po 10.30.

4.0/6

ZBIGNIEW, Łask 15.07.2014

Ocena hotelu

Pobyt udany hotel spełnił moje oczekiwania
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem