4.9/6 (101 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Ranga hotelu w czasie pobytu to 4.5 czegoś tam (kategoria lokalna). Ja daję temu obiektowy 3 punkty/gwiazdki w kategorii lokalnej. I polecam dobrze rozważyć pobyt gdyż inne obiekty oceniane na 4 punkty sprawiły lepsze wrażenie (były minimalnie droższe). Więcej w ocenie szczegółowej. Hotel nadgryziony zębem czasu najwyraźniej.
Daniel - 31.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Przy nazwie hotelu nie ma żadnych gwiazdek. Moja ocena to trzy gwiazdki.
JADWIGA, BOJANO - 30.09.2019
4/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel Les Dunes D'or w Agadirze reklamowany jest jako obiekt 4 gwiazdkowy a nawet 4 + co niestety nie znajduje odzwierciedlenia w proponowanych warunkach. Chyba jedyną rzeczą, która nie sprawiła rozczarowania na miejscu to pogoda ale to kwestia akurat niezależna od operatora. Plusem jest również położenie nad samym oceanem ,z uwagi na porę roku brak problemu z leżakami, zarówno tymi na plaży jak i przy basenie. Plaża w miarę czysta ,wypoczynek niestety zakłóca nadmierna ilość handlarzy ,jednych mniej innych bardziej nachalnych. Pokoje małe ale codziennie sprzątane, niestety barek w pokoju pusty ,nie chodzi bynajmniej o alkohol, nie ma nawet wody czy napojów bezalkoholowych co nie powinno mieć miejsca z takim hotelu. Najsłabszy element to jedzenie i picie. Reklamowanie tego co proponuje hotel jako opcji all inclusive to w mojej ocenienie spore nadużycie ze strony organizatora. Uważam że formuła powinna być sprzedawana jako 3 posiłki, fakt że między dość wczesnym obiadem a późną kolacją przez 2 godziny wystawionych jest kilka kawałków jakiejś wysuszonej kanapki i kiepskiej pizzy to żadne all inclusive. Główne posiłki też budzą spore zastrzeżenia tak co do ilości potraw jak i ich jakości. Gdyby nie kucharz smażący codziennie na życzenie jajka w wybranej formie (omlety, jajka smażone i sadzone) to osoba taka jak ja ,która nie zapycha się mąką w postaci bułek czy croissantów nie bardzo miała by co zjeść - żadnych kiełbasek poza jednym rodzajem ,bardzo słonym i mało smacznym, jeden rodzaj wędliny, dwa lub trzy rodzaje żółtego sera, trochę warzyw. Na obiad i kolację wybór również mało imponujący, zwłaszcza jeżeli porówna się z tym co w formule all inclusive proponują hotele w Turcji czy nawet w Grecji. Obsługa ewidentnie nastawiona na klientów z Francji i na napiwki, jeżeli nic nie dostaną potrafią człowieka uparcie ignorować nie proponując żadnych napojów do posiłku, dopiero kilka euro zmienia diametralnie podejście. W bary są dwa i też raczej wypadają blado, żadnych drinków proponowanych w innych hotelach , nawet takich podstawowych, powszechnie znanych tylko podstawowe napoje alkoholowe typu piwo,wino wódka,whisky i bezalkoholowe. Wieczorne występy niespecjalnie atrakcyjne a nadto oczywiście w języku francuskim. Wycieczki najlepiej organizować sobie samemu. Zaproponowana przez operatora wycieczka do Marrakeszu okazała się porażką i to nie tylko w mojej ale powszechnej ocenie.Zapłaciliśmy w przeliczeniu ok. 1000 zł a dostaliśmy zupełne rozczarowanie tak jeśli chodzi o program zwiedzania jak i zaproponowany w trakcie obiad. Marrakesz to ponad milionowe miasto z 1000 letnią historią w którym z całą pewnością znajduje się wiele zabytków wartych obejrzenia i mnóstwo dobrych restauracji, niestety nam nie było dane tego doświadczyć.Osobiście uważam , że o wiele sensowniej jest wziąć taksówkę, które są dostępne na każdym kroku i samemu pozwiedzać najciekawsze atrakcje w Agadirze i okolicy : ogromny lokalny bazar, farmę krokodyli czy punkt widokowy proponują piękny widok na port i całe miasto oraz przejażdżkę kolejką gondolową. Podsumowując napewno nie wrócił bym do tego hotelu , za 11 tysięcy na 3 osoby można znaleźć znacznie lepsze oferty. Oferty hotelu z pewnością nie można określić jako all inclusive a sam obiekt zasługuje max na 3 gwiazdki a nie 4+.
Karol - 24.11.2024
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel jak to hotel pokoje w porządku gorzej z całą reszta przydał by mu się już remont. Rainbow Tours deklaruje 8 dni a w rzeczywistości pobyt kończy się po 6,5 dniach co jest absurdem. Bardzo specyficzne wyżywienie. Obsługa posługuje się tylko językiem francuskim i to właśnie goście z Francji mają we wszystkim pierwszeństwo. Hotel ogólnie jest jakimś sanatorium dla francuskich emerytów. Jedynym co sprawiło, że pobyt tam był miły i przyjemny to była okolica i Panie rezydentki, które we wszystkim bardzo chętnie pomogły.
Podróżni ze Śląska. - 19.09.2015
14/18 uznało opinię za pomocną