Opinie o Les Dunes d’Or

4.9/6 (100 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

4.9/6
100 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Hotel dla niewymagających

    Witam serdecznie, w terminie od 31 do 07 sierpnia 2018r. przebywalam ze znajomymi w tym hotelu. Niestety, pomimo przeczytania przed wyjadem wsztkich negatywnych opinii na temat tego hotelu czekało nas bardzo duże rozczarowanie. Wiele istotnych rzeczy zostalo w opiniach o hotelu pominięte lub nienapisane. Generalnie polecam ten hotel ale dla osób niewymagajacych. Gdybym miała porównac do hotelu europejskiego 4,5* to ten dostaje raptem naciagniete 3*.

    kasia - 13.09.2018  | Termin pobytu: październik 2018

    46/56 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Nie polecam

    Pracownicy recepcji nie miłi, chłodno nas przyjęli.Jeden z barów zamknięty przez większość pobytu.Jedzenie monotonne. Łazienka w pokoju do remontu.Brak oświetlenia przy łóżku.Hotel w którym podczas mojego pobytu stacjonowały wojska amerykańskie.

    Edyta, Warszawa - 18.07.2022

    10/12 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Rozczarowani!

    Hotel umiejscowiony na niemałym obszarze, dobrze położony tuż przy długiej promenadzie nad oceanem, plaża szeroka,czysta, parasole i leżaki na plaży są ale nieciekawe, najczęściej brudne. Pokoje małe, skromne,czyste,łazienka lata 90. Niestety pobyt na 3-im piętrze miał swoje wady (brak windy).Hotel jak na 4gwiazdki słaby, na zdjęciach wygląda lepiej niż w rzeczywistości. Problem z leżakami przy basenie, zajmowane wcześnie rano, pierwszy rząd blokował wejście do basenu, trzeba było obchodzić dookoła by wejść do basenu. Jedzenie to oczywiście kwestia smaku, jednak czekanie w kolejkach na frytki, pizzę ,rybkę to dramat ,obsługa widząc kolejkę dziesięcioosobową czekała aż zniknie garstka frytek i dopiero wkładała do pieczenia kolejny kosz, pizzę wielkości talerza wkładali do pieca po jednej sztuce niekiedy dwie i patrzyli co się dzieje i dopiero brali i szykowali kolejną. Koszmarem był stale brak wolnych miejsc w restauracji i nieposprzątane stoliki, brudne zalane kawo maty, kubeczki, sztućce zauważyłam że wycierali i serwowali następnym, w godzinach najbardziej uczęszczanych to dramat ,hotel nie przygotowany do obsługi takiej ilości ludzi, kelnerzy to dużo powiedziane nawet nie starali się wyrabiać, na prośby udawali że nie rozumieją, to nie restauracja tylko stołówka, Forma All inclusive to jakaś kpina, między posiłkami suche bułeczki, i kilka kanapek wyłożonych jak na kolonii dla dzieci i kto pierwszy to lepszy, chyba że uważają że All inclusive to drinki alkoholowe, jednak nie wszyscy jadą na wakacje tylko się napić. Wykupiliśmy dwie wycieczki do Marrakeszu oraz "Dzikie południe" Pierwsza, czyli Marrakesz - niestety zawiedliśmy się. Słaby program za dużo czasu poświęcone w sklepie z lokalnymi kosmetykami i przyprawami, zbyt mało czasu wolnego na placu Dżami al-Fana i tak naprawdę strata czasu i kasy. Drugą natomiast wycieczkę, samochodami terenowymi na "dzikie południe" polecamy, było bardzo fajnie. Ogólnie pobyt oceniamy na bardzo słaby, spodziewaliśmy się lepszego komfortu. Uważamy ,że biuro podróży powinno skrupulatniej kontrolować oferty które wystawia, hotel nie zasługuje na więcej niż 2 gwiazdki!

    MAREK, STRZELIN - 09.09.2019

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Negatywna

    Nie polecam tego hotelu. Byłam w nim na przełomie wrzesień/października 2023 r. Ogólnie brudno, obsługa zwłaszcza na recepcji nie miła, klimatyzacja w pokoju nie działała i mimo zgłoszenia tego faktu nic nie zostało zrobione. Jedzenie monotonne, mały wybór, owoców jak na lekarstwo. Na stołówce brak klimatyzacji, upminanie sie o szklanki sztućce, ktore czesto były tłuste. W barach czesto brakowalo napojów. Podobno jest to 4 gwiazdkowy hotel, natomiast standard jego jest na max 2 gwiazdki.

    Mariola - 09.10.2023

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem